Kai kaikille on nykyään selvää, että 5G kännysäteilyllä ihmisiä pelottelevat ovat Pietarin trolleja?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Eipä pidä paikkaansa esim eräs tuttavani luotettava isänmaallinen mies ja PS-aktiivi jolla paljon tietoa on varoitellut minua 5g:n vaarosita ja kuinka se on toiseksi pahin virhe Suomen kansalta.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ei kiinnosta, koska langaton liittymä on rahastusta ja sen sieppaa tuhannet eri tahot. Valokuitu on paras. Harmi ettei sitä vielä ole ympäri korpia. Se on sairasta. Haistakaa #¤ttu.
Mitä helvettiä te teette G5llä koska teidän älyvakoiluvempaimenne ei saa siitä datamäärästä koskaan mitään irti? :D Maksatte puhelimestanne tonnin ja uudesta liittymästä ties mitä. Ääliöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi miksi Pietarissa tällaista masinoitaisiin? Eiköhän nuo ole ihan vaan toistaitoisia uuvatteja.
Miksi pietarissa masinoitaisiin yhtään mitään? Mikä syntipukki se venäjä on? Hillarynkin mielestä hänen häviönsä oli venäläisten syytä. Taisi syy olla muualla.
No millainen on meno siellä Pietarissa näin maanantai-iltana?
Suunnitteilla on jatkaa Korona kampanjaa.. ollaan haettu vanhoja videoita joita voidaan hyväksi käyttö.
No se on hyvä että on jotain puuhaa, nyt kun saitte tuon Brexshitin läpi. Vaikka ei kai teiltä työt lopukaan, kun kerran Isä Aurinkoinen haluaa lykätä näppinsä joka asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pöh. Itse tiedän säteilystä lähes kaiken ja kyllä olisin hyvinkin huolissani 5g lieveilmiöistä!
Atrialla teurastetaan sikoja jotka tietävät enemmän satelliiteista mitä sinä tiedät säteilystä.
No kuules lapsi, Minä olen tutkinut Lukemattomia tutkimuksia&kirjoja, myös ulkomaisia, tästä aiheesta joten kyllä minä vaan tiedän mitä tuo säteily voi aiheuttaa.
Valmistan 5G:n täysin torjuvaa maadoituskeppiä edulliseen hintaan 49,90 tai 2 kpl 79, 90 €. Tilaa omasi jo tänään! Tämän kun ostat, et muuta tarvitse ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pöh. Itse tiedän säteilystä lähes kaiken ja kyllä olisin hyvinkin huolissani 5g lieveilmiöistä!
Atrialla teurastetaan sikoja jotka tietävät enemmän satelliiteista mitä sinä tiedät säteilystä.
No kuules lapsi, Minä olen tutkinut Lukemattomia tutkimuksia&kirjoja, myös ulkomaisia, tästä aiheesta joten kyllä minä vaan tiedän mitä tuo säteily voi aiheuttaa.
Kyllä et erota ionisoivaa säteilyä radioaalloista, pölö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä et erota ionisoivaa säteilyä radioaalloista, pölö.
Mene pellepölö muualle lätisemään kun et tiedä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
En keksi miksi Pietarissa tällaista masinoitaisiin? Eiköhän nuo ole ihan vaan toistaitoisia uuvatteja.
Testaavat ketkä uskovat mitä sattuu. Muistat kai Kremlin julkaiseman mv-lehden. Siinähän esitettiin kaikenlaisia valheita joita jotkut idiootit uskoivat.
Kaikille on kai selvää, että kaapeli toimii paljon nopeammin tai luotettavammin kuin mikään langaton ratkaisu? Tarvitse kuin asua ihmisten ilmoilla, niin piuha vedetään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tutkit mitä tahansa josta sinulle maksetaan ääliö. Maapallon läpi kulkee jatkuvasti valtava määrä erilaisia säteitä joten teidän maanpäällinen sähköverkko saa vaikka raiskata itsensä joka aamu, eikä sillä ole mitään merkitystä. Pöllö.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille on kai selvää, että kaapeli toimii paljon nopeammin tai luotettavammin kuin mikään langaton ratkaisu? Tarvitse kuin asua ihmisten ilmoilla, niin piuha vedetään kotiin.
Valokaapeli on tuhat kertaa nopeampi kuin nykyiset yhteydet. Sitä vain ei ole joka maahan kylvetty, koska sillä ei saa niin paljon rahaa nyljettyä ihmisistä.
Sähköallergikkojen ryhmä FBssä on seuraamisen arvoinen. Naurutakuu!