Kai kaikille on nykyään selvää, että 5G kännysäteilyllä ihmisiä pelottelevat ovat Pietarin trolleja?
Kommentit (33)
Ja pöh. Itse tiedän säteilystä lähes kaiken ja kyllä olisin hyvinkin huolissani 5g lieveilmiöistä!
Vierailija kirjoitti:
Ja pöh. Itse tiedän säteilystä lähes kaiken ja kyllä olisin hyvinkin huolissani 5g lieveilmiöistä!
Atrialla teurastetaan sikoja jotka tietävät enemmän satelliiteista mitä sinä tiedät säteilystä.
En keksi miksi Pietarissa tällaista masinoitaisiin? Eiköhän nuo ole ihan vaan toistaitoisia uuvatteja.
Vierailija kirjoitti:
En keksi miksi Pietarissa tällaista masinoitaisiin? Eiköhän nuo ole ihan vaan toistaitoisia uuvatteja.
Miksi pietarissa masinoitaisiin yhtään mitään? Mikä syntipukki se venäjä on? Hillarynkin mielestä hänen häviönsä oli venäläisten syytä. Taisi syy olla muualla.
Eipä pidä paikkaansa esim eräs tuttavani luotettava isänmaallinen mies ja PS-aktiivi jolla paljon tietoa on varoitellut minua 5g:n vaarosita ja kuinka se on toiseksi pahin virhe Suomen kansalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pietarissa masinoitaisiin yhtään mitään?
Ai miksi valtiot harjoittavat mielipidevaikuttamista ja OSINT:iä? Mitäs jos koittaisit ihan itse pienessä päässäsi ratkaista tämän kimurantin dilemman.
Vierailija kirjoitti:
Eipä pidä paikkaansa esim eräs tuttavani luotettava isänmaallinen mies ja PS-aktiivi jolla paljon tietoa on varoitellut minua 5g:n vaarosita ja kuinka se on toiseksi pahin virhe Suomen kansalta.
Ensimmäinen virhe oli kuunnella PS-aktiivia.
Ps. Kuinka monta räjähtävää lepakkoa olet nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Yritä edes. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä edes. 0/5
Väitätkö siis että persu-aktiiveissa ei ole 5G:n vastustajia?
t: Jokutoinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi valtiot harjoittavat mielipidevaikuttamista ja OSINT:iä? Mitäs jos koittaisit ihan itse pienessä päässäsi ratkaista tämän kimurantin dilemman.
No väännä minulle rautalangasta kuinka venäjä hyötyy siitä että suomessa ihmiset kääntyvät 5g verkkoa vastaan?
Ole hyvä areena on sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No väännä minulle rautalangasta kuinka venäjä hyötyy siitä että suomessa ihmiset kääntyvät 5g verkkoa vastaan?
Ymmärrätkö sinä vítun ídiootti että juurihan minä kirjoitin että en usko Pietarin trollien olevan 5g mouhoilun taustalla vaan ihan vain kaltaisesi toistaitoiset uuvatit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sinä vítun ídiootti että juurihan minä kirjoitin että en usko Pietarin trollien olevan 5g mouhoilun taustalla vaan ihan vain kaltaisesi toistaitoiset uuvatit.
Kaiva se käpy sieltä nenästä ja mene ulos. Noissa sun jutuissa ei ole järkeä.
Your 5G Phone Won’t Hurt You. But Russia Wants You to Think Otherwise.
https://www.nytimes.com/2019/05/12/science/5g-phone-safety-health-russi…
Vierailija kirjoitti:
Your 5G Phone Won’t Hurt You. But Russia Wants You to Think Otherwise.
https://www.nytimes.com/2019/05/12/science/5g-phone-safety-health-russi…
Aha:
"Moscow’s goal, experts say, is to destabilize the West by undermining trust in democratic leaders, institutions and political life. To that end, the RT network amplifies voices of dissent, to sow discord and widen social divides. It gives the marginal a megaphone and traffics in false equivalence. Earlier campaigns took aim at fracking, vaccination and genetically modified organisms. One show called designer tomatoes “good-looking poison."
Uskokaamme siis sokeasti näitä amerikkalaisia experttejä.
Kyllä se usko näihin meidän poliitikkoihin menee muutenkin, siihen ei tarvita moskovan apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pietarissa masinoitaisiin yhtään mitään? Mikä syntipukki se venäjä on? Hillarynkin mielestä hänen häviönsä oli venäläisten syytä. Taisi syy olla muualla.
No millainen on meno siellä Pietarissa näin maanantai-iltana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako a s t r t u rffia kun et pääse tienaamaan palkkaasi? Millä perusteella teille maksetaan? Viestimäärästä vai mitenkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnitteilla on jatkaa Korona kampanjaa.. ollaan haettu vanhoja videoita joita voidaan hyväksi käyttö.
No on selvää. Oliko muuta?