Ensi talvelle lomareissu alle 8000€?
Mukana 2 aik ja 4 lasta,iät 4/6/15/17.
Kohteessa oltava lämmin.
Matkan pituus 2 vkoa.
Tähtiluokitus 4.
All Inc tai sitten niin edullinen kohde, ettei tuo 8000€ ylity.
Mahdotonta?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kanarialla ei ole lämmin.
Ap
Juuri tulin sieltä. Minusta +21-28 on ihan kivan lämmintä.
Meille alle 30 liian kylmä. Yleensä olemme olleet Karibian suunnalla, mutta nyt kun pienimmätkin lapset jo niin isoja että maksavat lähes täyden hinnan,niin budjetti ei enää riitä.
Jääkää kotiin. Lentämisestä on tullut aivan liian halpaa kun tavan palstakyselijöilläkin on varaa lennätellä panopokaalejaan ympäri maailmaa. Toivottavasti raju päästöverotus korjaa tilanteen pian.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanarialla ei ole lämmin.
ApKaribialle? Malediiveille? Riippuu tietysti etta miten lammin "saa" olla.
Malediivit Ja Karibian on n3000€/hlö/2vkoa. Ei mahdu budjettiin. Muuten olisivat ihan unelmakohteita.
No voi :(
Mites Dominikaaninen? Ja TUI tarjoaa ainakin perhehuoneita 2 aikuiselle ja max 4 lapselle ikahaitarilla 0-17.
äiti ja lapset Kempeleen moottorimajaan 2 viikoksi, menee about 1000e, perheen isä Pattayalle ja siihen menee 7000e kevyesti kun ottaa seuralaisia kunnolla.
Olen reilu tyyppi, jos maksatte 7000€ niin pääsette mun nurmikolle istumaan. Nurmikollani voi myös seistä! Tervetuloa viihtymään!
8000 e lomaan? Eikö kannattasi ostaa osakkeita, nyt kun niitä saa koronan vuoksi halvalla?
Jokainen kai laittaa penninsä mihin haluaa. Ei mun lapset nauttisi osakkeista (niillä on niitäkin) vaan lomareissulta koko perheen kesken.
Dubai on ihana ja lämmin lomakohde. Siellä myös aivan upeita hotelleja.
Floridassa on myös lämmintä. Lennot maksavat noin 800 euroa/ hlö. Vuokratkaa asunto ja auto. Tulee varmasti upea reissu.
Viernamissa on edullista ja lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Egypti? Lämmintä ja takuuvarmasti sateetonta
Siellä on usein luotisadetta.
Vierailija kirjoitti:
Arabiemiraatteihin.
Puhdasta, lämmintä ja kaikkea kivaa nähtävää.
Ja helvetin kallista, vaikka matkan saisi suht edullisesti (edellyttää että matkustaa muulloin kuin jouluna/uutena vuotena), siellä noi isolla porukalla HIRVEÄSTI rahaa. Kaikki aktiviteeti maksavat maltaita ja ruoka on Suomen hinnoissa lähes tulkoon.
Lisättäkööt että olimme UAE.ssa joulun ja uuden vuoden yli (12 yötä) varasin itse erikseen lennot ja hotellit (meitä on 2+2) ajoissa. Itse matkat ja hotellit (4*) onnistuin saamaan suht hyvillä tarjouksilla ajoissa ja paljon tutkimustyötä tehden (yht vajaat 4000 e, aamiaiset sisältyivät), mutta kohteessa meni kyllä _reilusti_ rahaa....
Harvoinpa mahtavaa lomaa halvalla saa.
En tiedä miten tuo pääluku vaikuttaa saatavuuteen/hintaan, mutta me ollaan lomailtu helmikuussa pariin kertaan mm Thaimaassa ja siis 2aik+2 lasta jotka olleet matkojen aikaan 9-14v. Puolihoidolla, 4 tähden paikkoja, 15vrk, maksaneet 7-8t€.
Muut matkat olleet lähempänä eli mm Egypti, suosittelen vahvasti, Turkki, Kreikka, Kypros jne, ne irronneet samoilla spekseillä n.4500-6000€:lla ja tuo Egypti olisi tammi-maaliskuus ok lämmöltään teille.
Nyt meiltä menisi 3aik+1 lapsen hinta, kun ovat niin "vanhoja teinejä", mutta kysymys onkin nyt se ettei heitä enää saisi mukaansa vaan olisi jätettävä kotiin.
Ja katselen siis kevätpyrähdystä kaupunkikohteeseen (sinne ehkä hikiseen lähtisivät) ja ensitalvelle kaukomatkaa.
En, olen googlannut koko viikonlopun. Mutta olenko missannut jonkun matkakohteen?