Voisitko olla kuukauden ilman seksiä
Kommentit (17)
Tähän asti olen pärjännyt oikein hyvin.
Hieman loukkaava kysymys niille jotka joutuvat syystä tai toisesta olemaan kuukausia ja jopa vuosia ilman seksiä...
Olen ollut jo 13 vuotta, muttei se helppoa ole eikä hyväksi keholle eikä mielelle.
Joo, mutta itsetyydytän kuitenkin päivittäin.
Olin 2,5 vuotta ja ilman, vaikka olin avioliitossa. Kyllä tunsin itseni huonoksi.
En voisi.
Joskus pakottavista syistä joudun kuitenkin tyytymään pelkkään masturbaatioon. Sitä kuitenkin käytännössä päivittäin, ellen ole sairas tai muuten vaikkapa poikkeuksellisen väsynyt jostakin syystä.
Seksi on iloinen asia ja tuo elämään iloa sekä pitää parisuhteen kunnossa.
Masturbaatiokin on kivaa ja iloinen asia, mutta ei se oikeaa seksiä korvaa.
39 vuotta ilman. Ehkä vielä kuukausi lisää juuri ja juuri menisi.
Vierailija kirjoitti:
Olin 2,5 vuotta ja ilman, vaikka olin avioliitossa. Kyllä tunsin itseni huonoksi.
Olitko hieman tyhmä vai oletko edelleen?
Miksi ihmeessä jäi tuollaiseen liittoon?
...Toki jos kyse olisi vaikkapa pitkäaikaisen kumppanin vakavasta sairastumisesta, niin sitten jollakin tapaa ymmärtää, mutta silloinkin pitäisi kyllä päästä sopimukseen että terve osapuoli voi hakea muualta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko hieman tyhmä vai oletko edelleen?
Miksi ihmeessä jäi tuollaiseen liittoon?
...Toki jos kyse olisi vaikkapa pitkäaikaisen kumppanin vakavasta sairastumisesta, niin sitten jollakin tapaa ymmärtää, mutta silloinkin pitäisi kyllä päästä sopimukseen että terve osapuoli voi hakea muualta...
Yritin olla kärsivällinen ja parantaa suhdetta. Ei yksin onnistunut, un toinen ei tullut missään asiassa vastaan. Kun on kolme lasta ja talo niin kaikkensa yrittää. Tyhmä tietty, että noinkin kauan odotin ja yritin. Suhde kesti 20 vuotta ja ehti olla useita puolen vuoden seksitaukoja. Sitten tuli se lopullinen tauko ja tunteet katosi, ja löysin rakkauden. Ero tuli.
5kk ollut ilman. Ahdistavaa. Hiplaan kyllä itseäni monta kertaa päivässä mutta eihän se sama asia ole. Olen vähän yli 20v nainen
Sitä kun on naimisissa niin kuukausi on tosi lyhyt aika olla ilman. Välillä menee vuosikin
Vaikea sanoa, kyllä kai. Onnistui se viimeksikin, meni 3-4 kuukauttakin. Olikos se 1973...
Helposti, nytkin harrastan vain satunnaisesti ja vain itseni kanssa. Muulla tavoin tehtynä ne hommat ällöttää.