Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istun sortsit jalassa sängyllä ja syön kurkkupastillia

Vierailija
03.02.2020 |

Kysy mitä vain. Tai keskustele kanssani.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pastillit loppuivat. Onneksi tutkiskelun seurauksena löysin toisenkin rasian - nyt sitruunan makuisia.

Vedin sortseja ylemmäs, otin paremman asennon ja pistin uuden pastillin suuhun.

Menee tämä aamu näinkin.

ap

No eihän tuo kuulosta ollenkaan pöllömmältä =) Eikö palele, jos on pelkät sortsit päällä?

Katoitko SuperBowlia, jos et saanut nukuttua?

On tässä vähän pöllöolo.

Super Bowlia yritin katsoa sivusilmällä. Mä en yleensä palele. Olen melko kuumaverinen ja yleensä enemmän hikoilen kuin kylmästä tärisen. 

ap

No onneks on vapaa, jos on pöllöolo. Toisaalta mänttiä, että se menee sit pöllöillessä, etenkin jos oli jtn suunnitelmia. Oliko?

Meinasin mä jotain tehdä. Ainakin jotain muuta kuin istua. Ehkä käydä kirjastossa tai ehkä koota palapeliä.

Nyt näyttää, että toivon vain unta ja sen jälkeen voisi käydä illalla urheilemassa, jos kurkku sallii.

ap

Vierailija
22/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pastillit loppuivat. Onneksi tutkiskelun seurauksena löysin toisenkin rasian - nyt sitruunan makuisia.

Menee tämä aamu näinkin.

ap

No eihän tuo kuulosta ollenkaan pöllömmältä =) Eikö palele, jos on pelkät sortsit päällä?

On tässä vähän pöllöolo.

Super Bowlia yritin katsoa sivusilmällä. Mä en yleensä palele. Olen melko kuumaverinen ja yleensä enemmän hikoilen kuin kylmästä tärisen. 

ap

No onneks on vapaa, jos on pöllöolo. Toisaalta mänttiä, että se menee sit pöllöillessä, etenkin jos oli jtn suunnitelmia. Oliko?

Meinasin mä jotain tehdä. Ainakin jotain muuta kuin istua. Ehkä käydä kirjastossa tai ehkä koota palapeliä.

Nyt näyttää, että toivon vain unta ja sen jälkeen voisi käydä illalla urheilemassa, jos kurkku sallii.

ap

Ei saa urheilla, jos meinaa flunssa olla tulossa! Pitää levätä, hyvä ois, jos saisit nukuttuakin... Ja syödä pitää! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee tämä aamu näinkin.

ap

On tässä vähän pöllöolo.

ap

ap

Ei pidä urheilla, jos on flunssa tuloillaan! Hyvä on jos saisit nukuttua. Ja syödä pitää! =)

Vierailija
24/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän noita tulikin sitten tuplasti miltei samoilla sanoilla, kun ensimmäinen vastaus oli hetken kateissa, sorry =D

Vierailija
25/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh tää ketju loppu ikävästi kesken, nukahtikohan sortsimies

Vierailija
26/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee tämä aamu näinkin.

ap

On tässä vähän pöllöolo.

ap

ap

Ei pidä urheilla, jos on flunssa tuloillaan! Hyvä on jos saisit nukuttua. Ja syödä pitää! =)

Hyvä neuvo. Sisäinen kapinalliseni kuitenkin halusi tulla esiin ja vei minut kävelylenkille.  Se piristi.

Söin myös. Pastaa ja broileria. Se piristi myös.

Nyt istun sängyllä taas. Sortsit ovat vaihtuneet housuihin ja paitakin on päällä.

ap

Vierailija
27/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh tää ketju loppu ikävästi kesken, nukahtikohan sortsimies

Nukahdin. Useamman tunnin sain nukuttua. Se oli mukavaa. Toivottavasti en kuorsannut. 

Nyt pitää vain valvoa iltaan asti, jotta saa unirytmin kuntoon.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän