Talent Suomi 2020
Saa nähdä tuleeko hienoja ja yllättäviä esiintyjiä. Vai onko suurinosa taas laulua tai tanssia. Kovasti on ainaki mainostettu!
Kommentit (701)
Mikäs talent-soittokunta nyt framilla?
Ernest on naisen näköinen hymystään ja hampaistaan
Jos tää orkka olis vetänyt jonkun tunnetun radiohitin, niin olis saattanu toimiakin. Mut noin... Ei.
Poikasoittokunta, jossa tyttöjä puolet....
Tyhmä Siegfrids kun ei tiedä ilmakitaraa...
Soittokunta jatkoon?! Ei tuossa ollut MITÄÄN talentti. Perus soittoa. Ohjelman nimi pitäis vaihtaa. Ainoa talentti on ollut alun pikkutyttö.
"Hän ei oikein usko auktoriteetteihin.." Hyvä, juuri noin🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää kuraa. Okei, meitä on vaan n.5 miljoonaa, mut eikö täältä oikeesti löydy ketään lahjakasta, joka ei aiheuttais myötähäpeää?
Löytyy toki. He vain eivät tarvitse talenttia päästäkseen parrasvaloihin. Eri juttu jenkeissä jossa talenttia on varmaan suomen väkiluvun verran tarjolla.
Siis - mietitään nyt ihan oikeasti. Esim. tämä soittokunta ja tanssiryhmä - he voivat olla hyviä omassa lajissaan, kun ovat kerran harjoitelleet kauan (vaikka minun mielestä eivät edes olleet mitään tajunnanräjäyttäviä tai parhaita).
Mutta miksi nämä pistetään jatkoon? Ohjelma on Talent Suomi, haluatteko muka oikeasti katsoa joka kerta samanlaista tanssiesitystä tai soittoesitystä? Eikö olisi kiva nähdä joka kerta uudenlainen hauska hahmo tai jännittävä esitys? Minua eivät ainakaan kiinnosta nämä tanssit yhtään sen enempää, niitä näkee kaikkialla eikä niissä ole mitään uutta ja hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Paljas per*e hameessa vilahti...Meinaako esiintyä?
No niin mokomat, ette uskoneet!
Kiva näyttää lapselle miten äiskä p*nee.
Juuuuuuu okei. En tiedä mitä sanoa.
Nyt oli rohkee veto tolta bootysheikkeriltä, mutmut.... ;DDDD
Ei Suomessa osata tehdä Talent formaatti laadukkaasti. Täällä köyhälässä kun kaikki pyritään tekemään pikkurahalla, niin se näkyy laadussa. Tuomarit oli lisäksi aivan kuutamolla kun eivät keksi mitään järkevää sanottavaa.
Olenko se vaan minä, vai miksi nämä kaikki ovat huonoja ja mitäänsanomattomia? Toisaalta en haluaisi haukkua, koska kyllä varmaan joku näistä on hyvä omassa lajissaan, esim. soittamisessa, mutta ei Talentiksi.