Talent Suomi 2020
Saa nähdä tuleeko hienoja ja yllättäviä esiintyjiä. Vai onko suurinosa taas laulua tai tanssia. Kovasti on ainaki mainostettu!
Kommentit (701)
Ilmakitaraa? Tässäkö on Suomen talentit?
No tämä ei ollut kovin kaukana niistä kainalopieruista!
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo ilmakitaraa?
Yritti olla. Surkea esitys. Ja mitä helvettiä Jorma?
Jestas. Tää ilmakitaristiko jatkoon?
Mitä helv... jolleki ilmakitaristille kultainen nappi. Joo ei tarvi kattoo enää tulevia jaksoja.
Mä soitan ilmakitaraa kotonani enkä juuri ole pitänyt siitä meteliä. Olisi ehkä kannattanut
Nielikö se tyyppi kuitenkin sen ilmapallon??
Ernest näyttää pullasorsalta.
Ja huom! En katso väriä vaan piirteitä !
Hymyilen edes hieman kun Jorma painoi kultaista nappia, kun ensin kerran Krista sanoi, ettei voi päästää jatkoon. Milloin Krista ymmärtää, että onhan nyt ilmakitaraesitys enemmän talenttia kuin vaikkapa tanssiesitys? Jep.
Ihan järkyttävää kuraa. Okei, meitä on vaan n.5 miljoonaa, mut eikö täältä oikeesti löydy ketään lahjakasta, joka ei aiheuttais myötähäpeää?
Vierailija kirjoitti:
Mä soitan ilmakitaraa kotonani enkä juuri ole pitänyt siitä meteliä. Olisi ehkä kannattanut
Osallistuisit kisoihin. Oulussa joka vuosi. Mitäpä sitä pitämään kynttilää vakan alla.
Vierailija kirjoitti:
No eihän ilmakitarasta mitään ääntä lähdekään eli oikeilla jäljillä olet.
😂😂 Mitä pskaa tämä eka jakso?
Amerikan talentissa nauraisivat nämä kaikki pihalle.
Mitä tuo kultainen nappi meinaa, en oo ikinä kattonu tätä ohjelmaa...
Jorma laittoi vähän törinää pyttyyn! Jakson hauskinta!
Ei helkuta. Mua huvittaa enemmän tämä av-palstan talent official kuin tuo itse ohjelma :)
Saapa nähdä hokeeko Krista: mä en kestä, mä en kestä,mä en kestä.....
Valitsin toisen tien. Vaihdoin kanavaa.