Talent Suomi 2020
Saa nähdä tuleeko hienoja ja yllättäviä esiintyjiä. Vai onko suurinosa taas laulua tai tanssia. Kovasti on ainaki mainostettu!
Kommentit (701)
Mitä helv..kitara jatkoi esitystään vaikka tyttö lopetti esityksen..joo.
Clarissan esitys oli hyvä. Hän oli luonnollinen ja vapautunut ja näytti siltä että hänestä oli ihanaa laulaa tuolla. Eikä tullut tunnetta, että hän joutui koko ajan keskittymään tekniikkaan.
Näillä eläintyypeillä ei oo itsehillintää. Ois pitänyt jokaisen ymmärtää, että kyseessä on talent-kilpailu.
Tyttö lauloi kauniisti, oliko suora esitys
No kyllä olisi kanin pitänyt päästä jatkoon.
Tätä hiekkataiteilua voisin katsella pidempääkin.
Tyttö lauloi koskettavasti, minua kosketti..nyyh
Upeaa tuo hiekalla piirtäminen, nainen on todella taitava. Kerrankin jotain uutta ja sellaista, joka sai odottamaan seuraavaa "siveltimenvetoa".
Ai tässä nämä talentit nyt sitten olivat. Ei yhtään TODELLA säväyttävää esitystä. Ohjelman katsomisen voi lopettaa siis tähän.
MDD-tanssijat, jaloilla jonglaava nainen ja tämä hiekkapiirtäjä ovat säväyttäneet minua.
Vierailija kirjoitti:
Upeaa tuo hiekalla piirtäminen, nainen on todella taitava. Kerrankin jotain uutta ja sellaista, joka sai odottamaan seuraavaa "siveltimenvetoa".
Ei ollut uutta. Olen nähnyt ennenkin ja paljon taidokkaampaa.
M37
"Taso on ollut hirmu kova.." no hehheh...
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi sen tarinan loppu epäselväksi. Kuoliko se äitilintu.
Se kaamea drag queen show pääsi semifinaaleihin, mutta ne upeat pyörätuolitanssijat eivät...
Vierailija kirjoitti:
Se kaamea drag queen show pääsi semifinaaleihin, mutta ne upeat pyörätuolitanssijat eivät...
Katsoin youtubesta pyörätuoliesityksen ja se oli surkea.
Miten tuon Clarissan kitaransoitto??? Katsokaa video! Tuo koko kitara tulee nauhalta.
Tylsästi veti tuon kappaleen.