Talent Suomi 2020
Saa nähdä tuleeko hienoja ja yllättäviä esiintyjiä. Vai onko suurinosa taas laulua tai tanssia. Kovasti on ainaki mainostettu!
Kommentit (701)
Tähän mennessä Paras ollut 6 v tankotanssija :)
Kuinkahan paljon yleisön reagointi vaikuttaa näihin tuomareiden päätöksiin, tuntuu ihan ihmeelliseltä nuo päätökset.
Voi herranjumala, kuoro jatkoon?
Tosi hyvä esitys tältä kuorolta. Saivat hyvälle tuulelle ja siinä oli todellista esiintymisen riemua. Ennemmin tämä jatkoon kuin se pianoa soittava ja laulava tyttö.
Vierailija kirjoitti:
"Mulla ei voi olla sellaista lasta, joka ei laula!" -Vuoden Äiti -palkinnon saaja
"Kaikilla kuoron laulajilla on jo diagnoosi"- Vuoden kuorojohtaja.
Oon todellakin hämmentynyt ja pettynyt että kuoro pääsi suoraan jatkoon
Lapsen äidin kommentti oli typerä..........mulla ei voi olla lasta joka ei laula huoh. Vaikka kaillla lapsilla erilaisia poikeuksia niin ei tuollaista sanota!!
t, erityislapsen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä Paras ollut 6 v tankotanssija :)
Onkohan tytön kotona muitakin tankotanssijoita, kun pitää olla kotona se tanko, jotta voi harjoitella paljon ?
Tää taikuri, nauroin Jorman ilmeelle ja enemmän ku joutus avustajaksi.
On varmaan tullut liikaa katsottua alkuperäisformaattia.
Eihän tätä varmaan pysty kukaan katsomaan niin että näkis jotain talenttia, vaan että mitä paskaa joku tulee seuraavaksi esittämään. Kyllähän tää on talentista kaukana.
Ainakin tälle saa vitsiohjelmana nauraa vedet silmissä.
Onko tämä nyt joku voimaantumis ohjelma, jossa kaikki pääsevät jatkoon?! Ei kykene tuomarit sanomaan EI!
Jorma on ottanut tähän ohjelmaan ihan uuden roolin, jota pitää yllä joka jaksoissa.
Paritanssista myötähäpeää.....pystytte vielä kehittymään. sen takia sanon "joo"
Tuomaristolle pitää olla laulua ja tanssia, ennen kuin he voivat, ehkä, lämmetä esitykselle. Jos tonne joku menee jollain muunlaisella kyvyllä, niin melko varmasti ei mene jatkoon. Ja mitä nuorempi, sen parempi. Pari kolme kymppinen on automaattisesti liian vanha.
Lavarunoutta, ei jestas. Haluanko edes nähdä.
” Lava täynnä göölpauvöriä jee!” Ärsyttävä Krista.
"Mulla ei voi olla sellaista lasta, joka ei laula!" -Vuoden Äiti -palkinnon saaja