Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuntuu että puhelimeni kamera ottaa kuvia

Vierailija
02.02.2020 |

Pari kertaa näyttö mennyt hetkeksi pimeäksi, pari sekuntia räps ja palautuu.

En ihmettelisi yhtään aiempien paljastusten valossa miten puhelin meitä "valvoo". Eri asia , että se on väärin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huawei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla värisi vasemmassa taskussa ja aloin vastaamaan puhelimeen, niin siellä lompakko ja puhelin oikeassa taskussa. Olin, et Hä?

Vierailija
4/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata aiheeseen, mutta otsikko on hauska. Kameran tarkoitus ON ottaa kuvia.

Vierailija
5/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun aikoina alkaa tapahtumaan ihmeellisiä asioita.

Sinc

Vierailija
6/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se ottaakin.

Ja äänittää puhetta.

Huomaat sen mainoksista.

Vierailija
7/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaa kamerat piiloon.

Vierailija
8/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko huawei

Ei, en usko että liittyy merkkiin, enemmänkin epäilen esimerkiksi Googlen käyttöjärjestelmää jolla on pääsy laittewseen.. en ymmärrä näistä paljoa kun ei kuulu kiinnostuksen kohteisiin, ehkä pitäisi kiinnostua enemmän, huoh!

ap

Vierailija
9/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän puh.kameran kuvat tallentuu  kuviin tai luonnoksiin.EI kukaan nyt niin tarkkaan vakoile tekemisiä.

Vierailija
10/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät vakoiluohjelmat (miehen tms asentamat) ja virukset voivat ottaa kuvia

Vierailija
11/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla puhelin alkaa joskus itsestään äänittämään, vaikka mikrofonitoiminnot ovat pois päältä. Kieltämättä vähän kuumottelee, vaikka en mitään rikollista tai outoa teekään.

Vierailija
12/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat tallentuu kirjoitti:

Kyllähän puh.kameran kuvat tallentuu  kuviin tai luonnoksiin.EI kukaan nyt niin tarkkaan vakoile tekemisiä.

Ei tallentunut puhelimen kuviin nuo räpsäykset mutta Google varmaan tallentaa sen jonnekin omaan pilveensä tai muuta (tässä tulee jo vainoharhaiseksi)

ap

Vierailija
13/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se jossain todettu, että jotkut Samsungit otti itsekseen kuvia ja lähetteli jonnekin.

Vierailija
14/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänittää kyllä.

Vierailija
15/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt mullekin jokin aika sitten. Meni sitten ohi kuitenkin. Kyllä meitä seurataan, onhan se selvää.

Vierailija
16/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdollista.

Se on jopa mahdollista silloin kun puhelin on suljettu. Mutta tuskin kukaan normaali elämän vakoilun niin panostaisi. Nykyään maailma on tarua ihmeellisempää.

Vierailija
17/40 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata aiheeseen, mutta otsikko on hauska. Kameran tarkoitus ON ottaa kuvia.

Ei itsestään.

Vierailija
18/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se tapahtui.

Suositelkaa jotain huumorikuvaa tai tekstiä, jonka voisi asentaa näkymään kamerassa.

Ap

Vierailija
19/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se ottaakin.

Ja äänittää puhetta.

Huomaat sen mainoksista.

Syy löytyy todennäköisimmin käyttäjästä. Kas kun minulle ei ole vielä 5 vuodessakaan ole tapahtunut mitään tuollaista.

Vierailija
20/40 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ohjlemistovika tai olet käsitellyt puhelintasi siten että se käynnisti kamerasovelluksen ja kuvan oton. Itselläni on joskus kamera ottanut "itsekseen" kuvan, kun olen pitänyt sitä kädessä. Olen varmasti vahingossa sormella/kämmenellä aktivoinut jonkin "pikaeleen" joka ottaa nopean kuvan.

Joskus on jollakin jäänyt jokin sovellus käynnistymään usean kerran peräkkäin, tms. Saattaa olla myös jokin vika kosketusnäytössä, eli puhelin luulee että painat jotakin näytön kohtaa ja käynnistää siinä olevan sovelluksen. Näissä puhelimissa on nykyään enemmän ohjelmistokoodia kuin Windows käyttöjärjestelmässä 15v sitten. Ja niissäkin on aina asunut piru joka tekee mitäkaikkea kummaa.