Kuinka kaukana asut siitä paikasta missä synnyit?
Kommentit (853)
Fyysisesti? Jotain parituhatta kilsaa. Valitettavasti en pysty unohtamaan kyseistä paikkakuntaa vaikka kuinka yritän.
Tunnin ajomatka normi n.90 km. Tuntinopeudella. Km. En tiedä.
Autolla n. 140 km, mutta aika monen mutkan kautta olen päätynyt näinkin lähelle asumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnuntietä n. 1850 km.
Et kauemmas päässyt? Naurattaa retostajat, jotka on jääneet muutaman kilometrin päähän. Oikein maaliman matkaajia ..
Zink
Retostajat? Mitä retostelua tuo on jos kertoo vain tosiasian?
Mun veli on syntynyt n.80km:n päässä meidän lapsuudenkodista koska siellä on keskussairaala ja veli syntyi keskosena. Lähin synnytyssairaala oli silloin n.35km:n päässä, mutta siellä ei voitu hoitaa keskosia. Mä ja sisko ollaan synnytty tuossa lähempänä olleessa sairaalassa. Nykyään veli asuu parin kilsan päässä sairaalasta jossa on syntynyt, vastaavasti lapsuudenkotiin hänellä on matkaa se n.80km.
Aika harva meistä on syntynyt kotona joten synnytyssairaala voi olla ihan eri paikkakunnalla. Joku taas on muuttanut asumaan sille paikkakunnalle missä tuo sairaala on. Mun isä on syntynyt kotona 40-luvulla ja sillä pienellä tilalla hän asuu edelleen. Välillä oli nuorena Ruotsissa.
16 606 km. Kovin paljon kauemmas en enää edes pääsisi :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen 8000km.
Uudesta-Seelannistako muutit?
Sinne on Suomesta paaaaaljon pitempi matka kuin 8000 km.
Noin 8km päässä synnytyssairaalasta. Koko lapsuuteni olen kuitenkin asunut 60km päässä.
616km päässä.
Muutin Etelä-Suomesta Pohjois-Suomeen.
Synnyin sairaalassa joka oli n. 200 km päässä lapsuudenkodistani, nyt asun n. 100 km päässä lapsuudenkodistani...ja ennen nykyistä omaa kotia on tullut kierreltyä niin Suomea kuin maailmaa asuen aina jokunen vuosi eri paikoissa.
Noin 7 km synnyinsairaalaan, lapsuudenkotiin muutama sata metriä enemmän.
Pari kilometriä Naistenklinikalta, jossa synnyin.
Suomessa asuessa välimatka on aina ollut 1-3 km, maailmalla asuessa 400-6000 km.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä samassa rakennuksessa jossa synnyin.
Oletko saunottaja?
Naistenklinikalle about 20km. Siihen kotiin, jossa asuin syntymän jälkeen noin 500m.
Noin 2km