Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 vuotta taistellut niitä samojen 15 kilon kanssa, kokoajan yrittänyt. Tulin siihen tulokseen että olen vain luovuttanut elämässäni.

Vierailija
02.02.2020 |

Miljona suunnitelma, hirveästi tukea olen saanut eri paikoilta, mieletön määrä rahaa haaskannut kuntosaleihin, palveluihin.

Ongelmani on se että koen aivan mielettömään vaikeaksi sitoutua tähän projektiin. Pelkään laihtumista enemmän kuin lihomista. Minua inhottaa se tunne uudesta minästäni koska silloin minulla on menetettävää.

Nyt on elämä ollut ok, paino aina tämä sama eli osaan olla lihomatta. Mikä enää voi auttaa minua löytää helpon tavan elää? Tässä nyt ei ole kyse ruuasta tai liikunnasta vaan henkisestä puolesta.

Olen sen lisäksi jatkuvalla piiskamisella saanut itselleni kroonisia rasitusvammoja.

Musta tuntuu että olen luovuttanut itseni kanssa, en ole 20 vuoden aikana kertaakaan onnistunut nauttii elämästä tai osoittaa itselleni että kykenisin tekemään jotain hyvää itselleni.

Kokoajan kävelen vain paksuissa legginseissä kun ei kaupoissa ole tarpeeksi isoja farkku kokoja. Olen koko 46.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntö numero 1: laihtuminen lähtee ruokavaliosta. Harrasta liikuntaa sen takia, että se tuo sinulle terveyttä ja hyvää mieltä.

Vierailija
2/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät laihtumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan? Siis ei mihinkään ravintoterapiaan, vaan ihan pääterapiaan. Hienoa että tunnistat että kyse on henkisestä puolesta, siitä on hyvä lähteä tekemään muutosta.

Vierailija
4/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat laihtua? Ehkä parempi vaan olla, et olisi sen parempi ihminen 15 kiloa keveämpänä.

Vierailija
5/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on susta itsestäsi kiinni miten syöt, jätä ne roskaruoat syömättä ja ala syödä terveellisesti.

Vierailija
6/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko dietannut ja harrastanut rääkkiliikuntaa?

Mitäpä jos vaan keskittyisit syömään normaalisti ja tasapainoisesti.

Vierailija
7/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on susta itsestäsi kiinni miten syöt, jätä ne roskaruoat syömättä ja ala syödä terveellisesti.

Ei terveellisesti laihtumalla noin vaan laihdu.

Pitää olla se kalorivaje päällä pitkään.

Vierailija
8/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja kyllä löytyy ihan koossa 52 myös, älä höpise.

Vierailija
9/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihtua haluat, niin se tapahtuu ruokavalion muutoksella. 80% laihtumisesta johtuu siitä mitä syöt tai olet syömättä.

Osta talousvaaka ja laske kalorit. Se on hauskaa ja motivoivaa. Kuluta enemmän kuin syöt. Laihdut varmasti. Jos haluat.

Vierailija
10/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei terveellisesti laihtumalla noin vaan laihdu.

Pitää olla se kalorivaje päällä pitkään.

On se terveellistä, kun syö kevyesti ja herkullisesti mahansa täyteen.

Vierailija
11/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat naiset on hirveitä, mutta jos haluat olla lihava ja sairas niin ole rauhassa. Löytyyhän niitä oikean naisen näköisiä ja kokoisiakin.

M37

Toisaalta lihavuus on keino pysyä sinkkuna, miehet eivät kuolaa perään. Saa olla täysin yksin.

Vierailija
12/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me lihavat halutaan syödä roskaruokaa eikä mitään terveellistä. Menköön vaikka aivotkin pilalle ja on jo varmaan menneetkin.

Vierailija
13/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on olemassa myös tehokkaita laihdutuslääkkeitä. Käytän Saxendaa, joka on sika kallis ja pistetään itse ihoon. On vaikuttanut ruokahaluun ja ei tee mieli sokeriherkkuja, mitkä aiemmin ongelma. Oon laihtunut monta kiloa sillä.

Tiesin, miten syödä, mutta ei ollut uskoa siihen, että pystyn laihduttamaan ja ajatus laihduttamisesta pisti syömään ahdistuksern enemmän. Nyt ei tee mieli syödä ja tulee syötyä järkevästi.

Vierailija
14/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me lihavat halutaan syödä roskaruokaa eikä mitään terveellistä. Menköön vaikka aivotkin pilalle ja on jo varmaan menneetkin.

Toki syöty ruoka vaikuttaa aivoihinkin, onnea vain valitsemallasi tiellä. Väärän tien valitsit.

Vierailija
15/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelkäät laihtumista?

on ollut poikeuksellisen paljon kipeitä pettymyksiä elämässä, työelämässä sekä omassa. Nyt mietin että mitä sitten, aivan sama miltä näytän. Ajattelin jopa että mitä sitten, voisin ruveta vain ahmii ruokia ja herkkuja.

Vierailija
16/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuksen myötä myös makuaisti muuttuu. Kasvisruuat vähärasvainen liha maistuvat ihanilta. Ei teekään enää mieli vehnäjauhomajoneesihampurilaista🍔

Vierailija
17/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäjänteisyys ja luopuminen. Siinä pari keskeistä asiaa.

Joudut luopumaan aiemmista syömistottumuksista. Se ei ole mikään tilapäinen poppakonsti, vaan pysyvästi luopumista ja vaihtamista erilaiseen ruokavalioon. Lisäksi joudut pitkään sietämään ikävää olotilaa ja haikailua vanhojen herkkujen pariin. Joudut sinnittelemään ja motivoimaan itseäsi todella pitkään.

Hyväksy nuo faktat ja ala toimimaan.

Vierailija
18/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olokin paranee laihtumisen myötä. On energinen olo ja vaatteet näyttävät hyvältä päällä. Lihavat ainakin tv-ohjelmissa vaikuttavat väsyneiltä ja masentuneilta. Puhumattakaan terveysongelmista.

Vierailija
19/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on päivän syönyt kevyesti ja tietää kalorimäärän, voi illalla syödä vaikka 4 palaa suklaata.

Vierailija
20/22 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu paitsi olen jotain muita juttuja vähän yrittänyt tehdä. Pyrin ettei lihavuus määritä koko elämääni ja sitä mitä voin tehdä. Toki kumppania en tässä koossa löydä, mutta eipä voi mitään.

Niin ja käytän farkkuja. Polan farkut Tokmannilta 16,95 just ostin. Koko 46. Mutta oli siellä 54 kokoakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi