Naapuri karjahtelee, örisee, huutoaivastelee, huutonauraa, huutaa ja kiroilee
Laskee vähän väliä vettä, vetää vähän väliä wc-pöntön, vähän väliä aukaisee ja sulkee kaappien ovia. Kiroilee huutamalla myös hiljaisuusaikaan, ilmeisesti siellä pelataan mieslapsipelejä tai katsotaan urheilua! Asutaan kerrostalossa. Tämä kaikki sen takia että naapuri osoittaa mieltään kun otan päiväsaikaan 30min suihkun, pesen kädet ja vedän pöntön muutaman kerran päivässä, katson 2 tv-ohjelmaa päivässä normaalin puheen voimakkuudella, kuuntelen musiikkia 1-2 kertaa kuukaudessa, olen paljon kotona. Tää kerrostalo on kuin yleinen käymälä, kun naapuri vetää pöntön niin se kuulostaa kuin mun asunnon puolella vedettäisiin pönttö. Elän normaalia elämää. Silti naapuri kiusaa ja yrittää savustaa minut kotoani ulos.
Jos tunnistat itsesi tästä, niin mene itseesi! Varoitan nyt.
Kommentit (80)
Mun naapuri usein rytmikkäästi huutaa SAATANA SAATANA ja paukauttaa jaloillaan lattiaa. Sitä saattaa kestää kymmenenkin minuuttia. Ihan normaalin oloinen keski-ikäinen mies IT alalla.
Mulla samantyylisiä naapureita ollut, kiroilua öisin ja huutokarjumista, parempi itse muuttaa pois, ne häiriköt täällä suomessa saa mellastaa miten haluaa
Kovin moni ihminen on tänä päivänä täysin itsekäs ja elävät sillä tavalla että tykätään kiusata naapureita. En itse ymmärrä jos hiljaisuus aika on 22.00 alkaen klo 06.00 tai 07.00 asti että eikö se järki sano et sitten ollaan hiljaa myös! Monet joutuu herämään aikaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat 30 minuutin suihkun päivittäin? Miten peseytymisessä voi mennä 30 minuuttia?
Sen sijaan, että pesisit itsesi, sinä ilmeisesti vain levität shampoot ja saippuat ja huuhtelet ne pois?
Kuinka hiton likainen olet, jos sinun täytyy puoli tuntia hangata itseäsi saippualla puhtaaksi??
Olen eri kommentoija, mutta kyllä minullakin menee puolituntinen suihkussa. sUIHKUSTA ON NYKYÄÄN KÄÄNNETTY PAINEET NIIN ALHAALLE veden "säästämisen" takia, että vettä tulee vain liru. Menee aikaa ennen kuin saa hiuksensa märäksi, välillä pitää lämmittää kroppaa, ettei palellu jne. Ja todellakin siihen shanpoon ja suihkusaippuan poistoon menee aikaa kun vettä tulee niin vähän. Sitten hoitoaineet ja joo,todellakin, jotkut jopa kuorivat ja harjaavat ihoaan :)
Muistatko itse kiireessä pestä myös korvantaukset?
No sitten ei ole ihme että kestää suihkussa, jos sieltä ei tule kunnolla vettä. Eikö tuosta voi valittaa minnekään?
Meillä tulee kyllä suihkusta vettä ihan normaalisti, vedensäästökampaja on iskenyt vain vessanpönttöön, jonka joutuu nykyään vetämään useita kertoja peräkkäin. Hienoa säästöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat 30 minuutin suihkun päivittäin? Miten peseytymisessä voi mennä 30 minuuttia?
Sen sijaan, että pesisit itsesi, sinä ilmeisesti vain levität shampoot ja saippuat ja huuhtelet ne pois?
Kuinka hiton likainen olet, jos sinun täytyy puoli tuntia hangata itseäsi saippualla puhtaaksi??
Kuinka hiton likainen olet, jos luulet, että saippuan levittämällä ja pois huuhtomalla tulee puhtaaksi?
Joo nuo huutohaukottelijat, mölisijät, pentujen kanssa seinistä läpi /päin kirmaavat (siltä kuulostaa)ja samaan aikaan tietty täysillä huutavat idiootit ei ehkä ihan ymmärrä että seinät on kuin paperia useimmissa kerrostaloissa. Tai sit tajuavat mut eivät välitä, sekin on mölyapinoille lajityypillistä käytöstä kyllä:/ Oliskin itse hiljaisuutta ja rauhaa rakastavana muuttaa jhnk pikkumökkiin korpeen.
Yksi entinen naapuri lauloi koko asumisensa ajan joka ilta (en ainakaan muista poikkeuksia) kello 22 karaokena I just died in your arms tonight... osaanpa senkin biisin nykyään sitten varmaan ulkoa itsekin
Tässä tämä naapurihullu valittaa naapuristaan kuuluvista äänistä. Mutta hänen pitää kyllä saada kuunnella musiikkia ilman kuulokkeita!
Vierailija kirjoitti:
Mukava ja selkeä aloitus...
😂😂😂
Asuin aikanaan yhden tunnetun oopperalaulajan alakerrassa. Tuli ohjelmisto vähän liiankin tutuksi....
Millaista paratiisia sitten odotit? Kyseessähän on kuitenkin kerrostalo.
Ootko ap se sama jankkaaja jonka mies teki pöytään naarmun, ja sitten loukkaannuit kun mies ei pahoitellut ja luvannut olla jatkossa varovaisempi?
Jostain kumman syystä nää nuoret miehet ja vähän vanhemmatkin tykkää nukkua päivisin ja valvoa öisin karjumalla ja kiroilemalla nettipelille... Munkin alapuolella asui tälläinen, kukaan muu muka ei nähnyt ja kuullut mitään, karjuntaa saattoi kuulua yöllä montakin kertaa, ärsytyskynnys ylittyi sitten kun mun SeinäNaapuri (ei tää karjuja vaan yks toinen naapuri) soitti ovikelloa ja valitti musiikinkuuntelustani PÄIVÄLLÄ, nupit ei edes ollut kaakossa,, sit paukautin et kumma et mun alakerran naapuri saa karjua ja mekastaa lähes joka yö mut mulle valitetaan musiikin kuustelusta päivisin, naapuri ei sanonut mitään, sanoi vaan et älä kuuntele lujalla musiikkia...
Mä etsin toisen kämpän, on se kumma kun kukaan ei reagoi yökarjujaan ja mekastajaan...
Mikä siinä on et suurin osa ihmisistä suvaitsee metelöinnin yöaikaan... Suomi kiusaajia täynnä
On sulla kyllä niin tarkkaan mitoitettu elämä, että on pakko kysyä että onko esim. asberger tai autismi?
Samanlaista täällä Helsingissä. Yläkerran teinipoika huutaa öisin pelatessaan. Juttelut, laput, mikään ei auta. Ei valitukset isännöitsijälle. Pakko vaan muuttaa pois. Onneksi asun vuokralla. Pojan äiti ei mahda tälle mitään, on aika viinaanmenevä. Suomessa on hienoa, kun kiusaaja jää, muut lähtevät.
Huonosti kasvatettu "mies" siellä mököttää?
Sulla sama aloitus tuolla suomi24:sessa