Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri karjahtelee, örisee, huutoaivastelee, huutonauraa, huutaa ja kiroilee

Vierailija
02.02.2020 |

Laskee vähän väliä vettä, vetää vähän väliä wc-pöntön, vähän väliä aukaisee ja sulkee kaappien ovia. Kiroilee huutamalla myös hiljaisuusaikaan, ilmeisesti siellä pelataan mieslapsipelejä tai katsotaan urheilua! Asutaan kerrostalossa. Tämä kaikki sen takia että naapuri osoittaa mieltään kun otan päiväsaikaan 30min suihkun, pesen kädet ja vedän pöntön muutaman kerran päivässä, katson 2 tv-ohjelmaa päivässä normaalin puheen voimakkuudella, kuuntelen musiikkia 1-2 kertaa kuukaudessa, olen paljon kotona. Tää kerrostalo on kuin yleinen käymälä, kun naapuri vetää pöntön niin se kuulostaa kuin mun asunnon puolella vedettäisiin pönttö. Elän normaalia elämää. Silti naapuri kiusaa ja yrittää savustaa minut kotoani ulos.

Jos tunnistat itsesi tästä, niin mene itseesi! Varoitan nyt.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, ettei naapuria kiinnosta pätkääkään sun suihkuttelut tai musiikin kuuntelut, kuten suakaan ei pitäisi kiinnostaa naapurin kaappien availut ja vessakäynnit. Huuto, varsinkin hiljaisuusaikaan, on oikeastaan ainoa noista mistä sulla on mitään oikeutta valittaa. Mene sanomaan naapurille ja jatka elämää.

Oon ajatellut että seuraavan kerran kun kuulen yöllä huutoa ja kiroilua niin meen seinän viereen huutamaan täysiä että " Tuki jo se turpas, täällä yritetään saatana nukkua! " jospa menee viesti perille.

Vierailija
22/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUUTA POIS jos et kestä ääniä.

Kunpa vain olisikin varaa muuttaa pois kerrostalosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma, ettei naapuria kiinnosta pätkääkään sun suihkuttelut tai musiikin kuuntelut, kuten suakaan ei pitäisi kiinnostaa naapurin kaappien availut ja vessakäynnit. Huuto, varsinkin hiljaisuusaikaan, on oikeastaan ainoa noista mistä sulla on mitään oikeutta valittaa. Mene sanomaan naapurille ja jatka elämää.

Oon ajatellut että seuraavan kerran kun kuulen yöllä huutoa ja kiroilua niin meen seinän viereen huutamaan täysiä että " Tuki jo se turpas, täällä yritetään saatana nukkua! " jospa menee viesti perille.

Kannattaa antaa suoraa ja asiallista palautetta, koska eivät ihmiset osaa muiden ajatuksia lukea. Voi olla ettei kyseinen mies edes tajua itse olleensa häiriöksi - tai edes tulleensa niinkin hyvin kuulluksi.

Vierailija
24/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurillani on myös sellainen tapa että aina kun menen suihkuun niin laittaa kylppärinsä puolella hanan auki, siis AINA. Okei suihkusta käynnistä kuuluu selkeä kohina varmasti myös heidän asunnon puolelle, mutta ei voi j...umalauta noin paljon häiritä että täytyy osoittaa mieltä kun en käy hiljaisuusaikaan suihkussa ja kai ihmisellä on oikeus kotonaan ottaa niin pitkiä suihkuja kuin haluaa koska maksaa itse veden ja jokaisella on oma tapansa peseytyä ja minä tykkään olla pitkään lämpimän veden alla sen takia että se auttaa mun niska/hartia jumeihin!

Kyllä minunkin asunnossani kuulostaa putkistossa siltä, että naapurissa ryhdytään valuttamaan vettä aina kun minäkin teen niin. Mutta eipä ollut tullut edes mieleen tulkita se niin, että naapurini osoittaa minulle mieltään valuttamalla vettä omasta hanastaan :D Mitä helvettiä oikeasti??

Vierailija
25/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu että naapuri huutokiroilee myös öisin. Ihan normaali on että ei mikään erityisihminen jne. Alkaa palaa pikkuhiljaa jönssi kun kohta vuoden kuunnellut tuota huutoa ja kiroilua!!

Vierailija
26/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että äänet kuuluvat. En usko, että naapuri tekee sinulle kiusaa. Hän elää omaa elämäänsä eikä todennäköisesti kuule tai huomaa mitään, mitä naapurissa tapahtuu.

Olin vuosia kotona rankkojen syöpähoitojen vuoksi ja naapurissani oli nuoripari, joka metelöi. Juhlia, ovien paiskomista, tupakointia ja paljon kavereita parvekkeella, musiikkia keskellä yötä jne. Rapussa he olivat mukavia ja kohteliaita. Heillä ei ollut aavistustakaan siitä, miten meluisia he olivat, koska en koskaan kehdannut sanoa asiasta.

Onneksi he muuttivat pois ja tilalle tuli hiljainen nuoripari, joka paiskoi kaappien ovia kiinni. Soitin heidän ovikelloaan, pahoittelin häirintää ja pyysin että ovet suljetaan hiljempaa. Äänet vaimenivat heti. Näin myöhemmin miehen rapussa ja kiitin siitä, etten enää kuule ovien ääntä. He olivat ostaneet rautakaupasta jotain pehmikkeitä oviin ja kotona on nykyisin hiljaista. Kilttiä heiltä!

Ehdotan, että juttelet miehen kanssa. Hän ei välttämättä tiedä, että meteli kuuluu sinulle. :)

Vierailija
27/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se edes välttämättä tajua mitä se tekee saati sitten tahallaan. Ja iso osa ihmisistä on muutenkin kyvyttömiä kaikin puolin ottamaan muita ihmisiä huomioon. Ei ihmistä ole tarkoitettu asumaan muiden välittömässä yhteydessä. Täyttä paskaa kerrostalossa asuminen on.

Tasantarkkaan tietää mitä tekee. Tuskin on mikään v.ajukki. Varmasti osaa päätellä että jos mun kämpän puolelta kuuluu suihkussa käyminen, pöntön veto, puhe yms heidän asuntonsa puolelle niin samat äänet kuuluu myös heidän asunnostaan minun asunnon puolelle ja kaikille on varmasti toitotettu tarpeeksi myös hiljaisuusaikaa joka on kerrostaloissa klo 22-7 niin sillon pitäisi olla hiljaa ja ottaa huomioon naapurit. Tämän miehen veli on huomauttanut myös olemaan hiljempaa, mutta ei uppoa kaaliin!

Vierailija
28/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossanne on ohuet seinät. Sekä sinä että tämä nuori mies olette kotona päivisin, liikaa aikaa jää tarkkailla tekemisiä että menemisiä. Ilmeisesti myös makuuhuoneenne ovat vierekkäin? Oletko kenties eläkkeellä? Olet saannut jo paljon hyviä vastauksia.

Isälläni huono kuulo, huudattaa teeveetä. Onneksi suhtkohta hyvin eristetty talo.

Vierailija
29/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUUTA POIS jos et kestä ääniä.

Se on kiusaaja joka lähtee.

Vierailija
30/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa harkita foliohatun ostamista.

Oletko varma, ettei naapurin poika ole kehitysvammainen?

Vaikka ois kehitysvammainen, niin asiahan on niin että kehitysvammaisellakin pysyy yöllä turp.a kiinni jotta muut saa nukuttua!

Vierailija
31/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa antaa suoraa ja asiallista palautetta, koska eivät ihmiset osaa muiden ajatuksia lukea. Voi olla ettei kyseinen mies edes tajua itse olleensa häiriöksi - tai edes tulleensa niinkin hyvin kuulluksi.

Minä annan samantasoista palautetta jota hän antaa kuulua myös mun seinien puolelle eli huudan ja kiroilen jotta menee viesti perille ja tajuaa että mulla menee siihen sikaan hermot ja hän ansaitsee tämän kaltaisen palautteen kun on jo yli vuoden päivät joka päivä kämpässään karjahdellut ja örissyt!

Vierailija
32/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa harkita foliohatun ostamista.

Oletko varma, ettei naapurin poika ole kehitysvammainen?

Vaikka ois kehitysvammainen, niin asiahan on niin että kehitysvammaisellakin pysyy yöllä turp.a kiinni jotta muut saa nukuttua!

😂😂😂

Vierailija
33/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se edes välttämättä tajua mitä se tekee saati sitten tahallaan. Ja iso osa ihmisistä on muutenkin kyvyttömiä kaikin puolin ottamaan muita ihmisiä huomioon. Ei ihmistä ole tarkoitettu asumaan muiden välittömässä yhteydessä. Täyttä paskaa kerrostalossa asuminen on.

Tasantarkkaan tietää mitä tekee. Tuskin on mikään v.ajukki. Varmasti osaa päätellä että jos mun kämpän puolelta kuuluu suihkussa käyminen, pöntön veto, puhe yms heidän asuntonsa puolelle niin samat äänet kuuluu myös heidän asunnostaan minun asunnon puolelle ja kaikille on varmasti toitotettu tarpeeksi myös hiljaisuusaikaa joka on kerrostaloissa klo 22-7 niin sillon pitäisi olla hiljaa ja ottaa huomioon naapurit. Tämän miehen veli on huomauttanut myös olemaan hiljempaa, mutta ei uppoa kaaliin!

Jos ihminen elää itse noin meluisasti, niin hän tuskin kiinnittää minkäänlaista huomiota naapurista kuuluvaan suihkun ääneen tai muuhun vastaavaan normaaliin elämiseen. Kukaan tuskin on eri mieltä siitä, että naapurisi käytös on häiritsevää, mutta on sinulta vainoharhaista kuvitella, että hän metelöi kostaakseen sinun normaalit elämisen äänesi. Tee häiriöilmoitus isännöitsijälle, mutta älä ryhdy esittämään mitään väitteitä "kiusaamisesta", tai sinua ei ota kukaan todesta.

Vierailija
34/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä on, mikä uusi kieltämisen aalto lienee taas menossa ja miksi. Voithan koettaa vaihtaa kerrostaloa, mutta uusi asukas säälittää, vaikka voihan hän olla samansorttinenkin. On kai noilla muitakin seinänaapureita, oireilevat varmaan (kertsissä viihtymättömyyttään + koko elämäänsä) varalta joka suuntaan?

Kutsu isännöitsijä tms. tavanomaiseen mölyaikaan kylään.

Vierailija
35/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talossanne on ohuet seinät. Sekä sinä että tämä nuori mies olette kotona päivisin, liikaa aikaa jää tarkkailla tekemisiä että menemisiä. Ilmeisesti myös makuuhuoneenne ovat vierekkäin? Oletko kenties eläkkeellä? Olet saannut jo paljon hyviä vastauksia.

Isälläni huono kuulo, huudattaa teeveetä. Onneksi suhtkohta hyvin eristetty talo.

En ole eläkkeellä, olen 24v ja teen päivisin kotona tietokoneella töitä. Minä en ole halunnut tarkkailla ketään, naapurista tämä kaikki alkoi, hänen tapansa karjahtelut ynnä muut örinät on niin outoja että niihin pakostikkin kiinnittää huomiota kun eroaa normaalista elämästä... Enkä huudata mitään, olen kysynyt ystävältäni kuuntelenko hänen mielestään liian kovalla tv:tä tai musiikkia niin sanoi että kohtuullinen äänenvoimakkuus on. Vaikka on ohuet seinät niin kai siitä huolimatta ihmisellä on oikeus elää kotonaan normaalisti ja kuunnella tv:tä tai musiikkia myös ilman kuulokkeita, kuulokkeilla kuuntelu pahentaa mun tinnitystä!

Vierailija
36/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että äänet kuuluvat. En usko, että naapuri tekee sinulle kiusaa. Hän elää omaa elämäänsä eikä todennäköisesti kuule tai huomaa mitään, mitä naapurissa tapahtuu.

Olin vuosia kotona rankkojen syöpähoitojen vuoksi ja naapurissani oli nuoripari, joka metelöi. Juhlia, ovien paiskomista, tupakointia ja paljon kavereita parvekkeella, musiikkia keskellä yötä jne. Rapussa he olivat mukavia ja kohteliaita. Heillä ei ollut aavistustakaan siitä, miten meluisia he olivat, koska en koskaan kehdannut sanoa asiasta.

Onneksi he muuttivat pois ja tilalle tuli hiljainen nuoripari, joka paiskoi kaappien ovia kiinni. Soitin heidän ovikelloaan, pahoittelin häirintää ja pyysin että ovet suljetaan hiljempaa. Äänet vaimenivat heti. Näin myöhemmin miehen rapussa ja kiitin siitä, etten enää kuule ovien ääntä. He olivat ostaneet rautakaupasta jotain pehmikkeitä oviin ja kotona on nykyisin hiljaista. Kilttiä heiltä!

Ehdotan, että juttelet miehen kanssa. Hän ei välttämättä tiedä, että meteli kuuluu sinulle. :)

Jos aplla sama naapuri, kuin minulla niin todellakin tämä mies tajuaa millasta häiriötä aiheuttaa :D kuulisitte sitä karjumista niin sairasta.. hienoa jos on ollut hyviä kokemuksia, mutta en ehkä kaikille suosittelisi tuota että menee suoraan valittamaan meluamisesta naapurille 😅 mieluummin laittaa valitusta menemään taloyhtiölle

Vierailija
37/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole eläkkeellä, olen 24v ja teen päivisin kotona tietokoneella töitä. Minä en ole halunnut tarkkailla ketään, naapurista tämä kaikki alkoi, hänen tapansa karjahtelut ynnä muut örinät on niin outoja että niihin pakostikkin kiinnittää huomiota kun eroaa normaalista elämästä... Enkä huudata mitään, olen kysynyt ystävältäni kuuntelenko hänen mielestään liian kovalla tv:tä tai musiikkia niin sanoi että kohtuullinen äänenvoimakkuus on. Vaikka on ohuet seinät niin kai siitä huolimatta ihmisellä on oikeus elää kotonaan normaalisti ja kuunnella tv:tä tai musiikkia myös ilman kuulokkeita, kuulokkeilla kuuntelu pahentaa mun tinnitystä!

Ahaa, olet siis se sama tyyppi, joka on aiemminkin tehnyt aloituksia siitä miten naapurit "kiusaavat". Niistä kävi kyllä ilmi, että sinun asunnostasi kuuluu musiikki häiritsevästi naapuriin, kun naapurisi kykeni jopa laulamaan mukana. Mitä oikein haet tällä palstalle kirjoittamisella, kun sinulle ei ole koskaan yksikään vastaus kelvannut, vaan jankkaat vain sivukaupalla miten naapuri kiusaa, kiusaa, KIUSAA, KIUSAA, yhyy!

Vierailija
38/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat 30 minuutin suihkun päivittäin? Miten peseytymisessä voi mennä 30 minuuttia?

Vierailija
39/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin naapuri huutaa kaiket päivät. Nytkin kuuluu tasasin väliajoin "F***CK YOUUU" ja "V*TUUUUU"!!! Aikuinen mies karjuu siis täysillä. Todnäk siis pelaa ja huutaa. Yöllä huutaa välillä vielä klo 01. Ei voi olla kovin vakaa ihminen, ei tee mieli mennä sanomaan. Isännöitsijälle olen monta kertaa ilmottanut. Ei auta. Kämppä myyntiin ja toivottavasti tämä urpo osaa olla hiljaa näytön ajan.

Vierailija
40/80 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, olet siis se sama tyyppi, joka on aiemminkin tehnyt aloituksia siitä miten naapurit "kiusaavat". Niistä kävi kyllä ilmi, että sinun asunnostasi kuuluu musiikki häiritsevästi naapuriin, kun naapurisi kykeni jopa laulamaan mukana. Mitä oikein haet tällä palstalle kirjoittamisella, kun sinulle ei ole koskaan yksikään vastaus kelvannut, vaan jankkaat vain sivukaupalla miten naapuri kiusaa, kiusaa, KIUSAA, KIUSAA, yhyy!

Sullakin nupissa vikaa kun sotket minut johonkin toiseen. Se mitä haen tällä aloituksella niin toivon että tämä osuu naapurini silmiin ja tajuaa mennä itseensä ja hävetä käytöstään. Ja jos on ohuet seinät niin sinne naapuriin kuuluu häiritsevästi kuule muutkin asiat kuin pelkkä musiikin soitto!

Että turha tehdä siitä musiikin soitosta syntiä jos sitä tapahtuu vain 1-2 kertaa kuussa päiväsaikaan max 2h ja jos joku väittää että kerrostalossa saa musiikkia kuunnella vain kuulokkeilla niin silloin kerrostalossa ei ole normaali elämä sallittu vaan pitäisi elää normaalia hiljaisemmin... ja naapurin ei tarvii myöskään tykätä minun musiikkimausta, eikä se voi olla syy ärsyyntymiseen ettei tykkää siitä genrestä täytyy oppia suvaitsemaan erilaisia musiikkimakuja, kellään toisella ei tarvitse hyväksyttää sitä mitä itse kuuntelee.