Ikäsi? Montako vuotta olet tehnyt työtä?
Esimerkiksi
25 v 4 v töitä
42 v 5 v töitä
54 v 36 v töitä
56 v 40 v töitä
79 v 50 v töitä
Kommentit (122)
36 v. 6 vuotta vakituista työtä ja jos laskee lisäksi kaikki pätkät, saadaan varmaan pari vuotta lisää.
50 vuotta, töitä tehnyt 19 vuotiaasta. 31 vuotta. Ei työttömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
37 vuotta, 45 vuotta töitä
..siis.. oon painanu pitkää päivää ja tekeny paljon ylitöitä...
Täytän tänä vuonna 54 ja töitä olen tenyt 32 vuotta, tätä nykyistä ja sitä ennen ehkä yhteensä 2 vuotta muita töitä.
51 v
Täysipäiväistä työtä 17 vuotta. Osa-aikaista 3 vuotta. Lisäksi töitä tullut äitiysvapaalla ja opintojen ohessa.
54 v, töitä yhteensä 30 vuotta (työajassa ei ole mukana kolmen lapsen äitiyslomia).
Olen 63v, työtä 36v. Ei työttömyyttä, pitkät opinnot nuorena, 1v äitiyslomaa ja hoitovapaata.
52v ja 36 vuotta tehnyt töitä . Välillä opiskellut, mutta töiden ohessa.
50 vuotta. Tässä ammatissa 25 vuotta töitä - 2x äitoysloma. Sitä ennen parikolme vuotta yhteensä pätkiä ja kesätöitä.
31v, 7 vuotta vuoden ympäri töissä + kesätyöt 6 kesää. Ei päivääkään työttömyyttä.
59 v - 41v töitä
ja siinä ohessa opiskeltu 3 ammattia. Tuosta voi toki vähentää 2 äitiyslomaa+vanhempainvapaata eli yhteensä 18 kk.
Vähän vaikea laskea, kun on ollut osa-aikatöitä ja paljon vuokrafirmassa tuntityötä, eikä enää tallella tiedot, kuinka monta tuntia on töitä kulloinkin olllut. Mutta pannaan nyt arviosta näin. Lasken kokoaikatyöksi, jos on vähintään 6 tuntia päivässä keskimäärin ollut töitä:
- 56 vuotta ikää
- 14 vuotta kokoaikatöitä
- 10 vuotta osa-aikatyötä
Aika heikkoa. Olen joutunut olemaan pitkiä aikoja työttömänä, kuten nyt taas. En tiedä työllistynkö enää.
55. Minulla on ollut neljä vakituista työpaikkaa. Kolmen ensimmäisen kesto 1-3 vuotta ja ne kaikki alle 30-vuotiaana. Nyt olen ollut samassa pian 10 vuotta. En pysty laskemaan kovin nopeasti, niin paljon olen tehnyt pätkätöitä. Olen käynyt kokopäiväkoulutuksen aikuisiällä, lisäksi ollut viitisen vuotta hoitovapailla. Yrittäjän olin nelisen vuotta, mutta työtilanne oli huono ja käytännössä en oikein laske sitä työnteoksi, vaikka taskurahaa sainkin. Jos laskeminen aloitetaan siitä kun kirjoitin ylioppilaaksi, työntekoa ilman yrittäjyyttä tulee ehkä 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
28 ja 14v töitä
Ei taida ihan kokoaikaista työtä olla tuo kaikki?
37 vuotta, 45 vuotta töitä