Ikäsi? Montako vuotta olet tehnyt työtä?
Esimerkiksi
25 v 4 v töitä
42 v 5 v töitä
54 v 36 v töitä
56 v 40 v töitä
79 v 50 v töitä
Kommentit (122)
48v
n.21v töitä
kahdet äitiys"lomat" ja yksi hoitovapaa matkan varrella.
47v ja 31v työtä kokoaikaisesti. Äitiyslomaa yhteensä 1,5 kk (kolme lasta).
39 vuotias. Työuraa hieman yli 17 vuotta. Työttömänä ja nyt pari vuotta.
Vähän vaikea sanoa, kun alkuvaihe työelämää oli tosi katkonaista.
17 vuotiaana eka työ, mainosten jakoa kahdesti viikossa muutama kuukausi. Seuraavana vuonna sama. Myyjän töitä tein sen jälkeen erittäin satunnaisesti keikkaille muutaman vuoden, välillä pitkiäkin taukoja töistä. Työharkkoja kahden amisalan opintojen ajalta yhteensä vuosi. AMK-ajalta harkkoja puolisen vuotta. Noista tulisi ehkä yhteensä harkat mukana lukien joku 3 vuotta?
Täyspäiväsesti olen ollut työelämässä alkuvuodesta -18. Sekään ei ole vielä vakityö vaan pitkiä määräaikasuuksia toinen toisensa perään samassa paikassa, sitä on nykynuorena työelämä...
Eli oisko yhteensä noin 5v työtä takana. Ikää 28v.
46 v ikää, työntekoa 21-vuotiaasta.poislukien muutama työttömyysjakso ja pari äitiyslomaa ja hoitovapaata työvuosia on kertynyt yhteensä 21 vuotta.
Täytän 47 ja sain pidettyä EKAN vuorotteluvapaan viime vuoden keväällä eli 20 vuotta työelämää takana, ja innolla odotan seuraavaa vuorotteluvapaata
54v / 33v töitä vakiduunissa. Luku on suurempi, jos kaikki lasketaan
Vierailija kirjoitti:
Olen 42 v. Aloitin 12-vuotiaana palkalliset lastenvahtihommat, 14-vuotiaana pääsin siivousfirmaan siivoojaksi. 22-vuotiaana valmistuin, siitä saakka kokopäivätyössä. Määrittelystä riippuen olen tehnyt työtä 20 v. tai 30 v.
Vain kokonaiset työvuodet, toki pätkät voi laskea mukaan mutta esim. 3 kk = 3 kk eikä 1 v.
Vierailija kirjoitti:
64 v ja 50 v työelämää. Neljä tutkintoa ohessa ja yksi äitiysloma. Nyt jäin vuoden alusta eläkkeelle.
Täydet työvuodet huomioidaan.
3kk = 3 kk eikä vuosi, eli tuskin 8 h päivillä 12 kk vuodessa olet nämä laskenut? 14 vuotiaasta asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
64 v ja 50 v työelämää. Neljä tutkintoa ohessa ja yksi äitiysloma. Nyt jäin vuoden alusta eläkkeelle.
Täydet työvuodet huomioidaan.
3kk = 3 kk eikä vuosi, eli tuskin 8 h päivillä 12 kk vuodessa olet nämä laskenut? 14 vuotiaasta asti?
Kyllä minun lapsuudessa/nuoruudessa mentiin tuon ikäisenä töihin. 12 v ja 13 v olin jo kesätöissä. Mistä tuon 3 kk tempaisit. Tietenkin täydet vuodet, onhan jokaisella työntekijällä kuitenkin kesälomat. Menin 6 v kouluun. On mulla koulu- ja työtodistukset olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikea sanoa, kun alkuvaihe työelämää oli tosi katkonaista.
17 vuotiaana eka työ, mainosten jakoa kahdesti viikossa muutama kuukausi. Seuraavana vuonna sama. Myyjän töitä tein sen jälkeen erittäin satunnaisesti keikkaille muutaman vuoden, välillä pitkiäkin taukoja töistä. Työharkkoja kahden amisalan opintojen ajalta yhteensä vuosi. AMK-ajalta harkkoja puolisen vuotta. Noista tulisi ehkä yhteensä harkat mukana lukien joku 3 vuotta?
Täyspäiväsesti olen ollut työelämässä alkuvuodesta -18. Sekään ei ole vielä vakityö vaan pitkiä määräaikasuuksia toinen toisensa perään samassa paikassa, sitä on nykynuorena työelämä...
Eli oisko yhteensä noin 5v työtä takana. Ikää 28v.
Unohtuko laskea mukaan TET-jaksot ja taksvärkkipäivät?
40v.
Kokoaikaisena noin 16 vuotta.
Osa-aikaisena opintojen ohessa noin 3 vuotta.
Palkattomissa työharjoitteluissa Työkkärin kautta noin vuosi päälle.
Vaikea laskea, kun esim opintojen aikana kesät olin aikalailla kokoaikainen, samoin joitakin viikkoja keskellä vuotta.
34-vuotias ja 17 vuotta tehnyt töitä.
Olin äitiyslomalla siihen saakka että lapsi täytti 6kk