Ikäsi? Montako vuotta olet tehnyt työtä?
Esimerkiksi
25 v 4 v töitä
42 v 5 v töitä
54 v 36 v töitä
56 v 40 v töitä
79 v 50 v töitä
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
52v ja 36 vuotta tehnyt töitä . Välillä opiskellut, mutta töiden ohessa.
Kerropa ihan täysaikainen työurasi. Tuskin olet 16 -vuotiaasta asti painanut koko ajan hommia. Olen minäkin opiskelujen ohessa tehnyt kesätöitä ja täysaikaista työuraa on 24 v ja olen 51 v.
26 vuotta,osa-aikaista tehnyt 10 vuotta.Ja todennäköisesti teen osa-aikaista hautaan/eläkkeelle asti.Kumpi vain ehtii tulla ensin.
23-vuotias olen. Kesätöissä joka kesä 13-19 -vuotiaana, sitten opiskelujen ohella 2 v tarvittaessa töihin kutsuttavana, sitten oman alan sijaisuuksia joitakin kuukausia ja nyt 5 kk vakipaikassa. Silppua on, mutta kai noista jokunen vuosi yhteenlaskettuna tulisi?
43 vuotta. Kokoaikatyötä 12 v ja osa-aikaista 5 v.
61v , en ole vielä ehtinyt töissä käydä, on ollut parempaakin tekemistä;)
67v. Eläkkeellä. Opiskelut yliopistossa seitsemän vuotta, mutta kolmannen vuosikurssin jälkeen pääsi hieman "tienaamaan". Vakituista työtä valmistumisesta asti , lukuun ottamatta yhtä äitiyslomaa. Silloinkin osittain tutkimustyössä (tuleva väitöskirja). Nautin työstäni, mutta voi tätä onnea olla koirien, tyttären perheen tapaaminen silloin tällöin ja mieheni kanssa laiskan pötkeä laiskottelu arkiaamuisin, kun näemme toisten kiiruhtavan töihin.
28 vuotta. Nyt vuoden ollut töissä. Aivosairauden vuoksi kykenin opiskelemaankin vasta yli 20-vuotiaana.
Miksi eläkeikä ei voisi olla matalampi niillä jotka tehneet 40 vuotta töitä versus samanikäiseen 20 vuotta tehneeseen? En jaksa enää tehdä töitä. Sellainen voisi olla pidempään jota ei oravanpyörä ole uuvuttanut.
En ole koskaan tehnyt työtä, mutta olen työllistänyt monta ihmistä. t. 36 v
59v
1 kk työttömyyttä
4 perus äitiyslomaa
1 v sapattia
Töissä 36 v, tuosta 4 v freelancer yrittäjänä
33v ja 4-5v yhteenlaskettuna (6,5v kotiäitinä)
48 vuotta ja 25 vuotta kokopäivätöissä.
Ikä 46. Töissä yrittäjänä 23 vuotta, sitä ennen "opissa" 6vuotta.