Ikäsi? Montako vuotta olet tehnyt työtä?
Esimerkiksi
25 v 4 v töitä
42 v 5 v töitä
54 v 36 v töitä
56 v 40 v töitä
79 v 50 v töitä
Kommentit (122)
Olen 31 v ja töitä tehnyt suoraan valmistumisestani 18-v asti eli 13 vuotta. En ole ollut päivääkään työtön.
Ikää 38. Nyt 6 vuotta töissä putkeen, sitä ennen lyhyempiä työpätkiä joista tulee yhteensä 2 - 3 vuotta. Nuorena meni vuosia "hukkaan" erilaisten opiskelu-kokeilujen kanssa kun en heti löytänyt itselleni sopivaa alaa.
48 vuotta, 25 vuotta kokopäivätöissä, sitä ennen 10 vuotta kesä-, loma-ajan ja viikonlopputöitä koulun ja opiskelujen yhteydessä.
41 ja olen tehnyt osa-aikaisia sekä freelancer-töitä.
48, töitä yhtäjaksoisesti viimeiset 22 vuotta.
M
60. Kesätöitä 16-vuotiaasta ja opintojen aikana myös. Omassa ammatissa 34 vuotta ja tavoite jatkaa vielä reilut 4 vuotta.
Olen 42 v. Aloitin 12-vuotiaana palkalliset lastenvahtihommat, 14-vuotiaana pääsin siivousfirmaan siivoojaksi. 22-vuotiaana valmistuin, siitä saakka kokopäivätyössä. Määrittelystä riippuen olen tehnyt työtä 20 v. tai 30 v.
40-vuotias, noin vuosi yhteensä töitä.
35 ja 10. Sitä ennen toki kesätöitä, mutta kokopäivätöissä 10 vuotta.
41v. Kolmannessa vakiduunissa. Seitsemän kesää kesätöissä, ammattiin valmistuttua vakitöissä ilman työttömyysjaksoja kevättalvesta -03 lähtien.
45v, 11v kokoaikaista, 7v osa-aikaista (60-80%),
33v. ja n. 7v tehnyt erinäisiä töitä. Sairauksien takia olen ollut välillä poissa työelämästä.
30v, 0 vuotta töitä. :( Synnyin sairaana. Olen ollut puhelimyyjänä ja siivoajana, mutta ei niistä vuottakaan tule yhteen laskettuna. Nyt työyvyttömyyseläkkeellä. Olen luuseri.
48v ja n.27,5v töitä.
Lyhyitä muutaman kuukauden työttömyysjaksoja on mukana.
68v ja tietysti töitä teen hautaan saakka. Nonstop.
28v
reilun vuoden töitä pienissä pätkissä.
61 vuotta, työelämässä 43 vuotta. Ei työttömyyttä päivääkään, hoitovapaalla 2 kk.
62v, 41v töitä. Pisin työsuhde 36v. Viimeiset 2v työtön., aikaisemmin ei työttömyyttä.
54 vuotias olen ja 38 v tehnyt töitä.
26v ja 3 vuotta. Sain juuri vakituisen paikan.