Onko "en halua lapsia" deittiprofiilissa muillekin red flag?
Jos esim tinderissä selaa niin välillä tulee vastaan näitä joilla siellä "en halua lapsia". Itse jotenkin heti yhdistän tuon kyvyttömyteen kantaa vastuuta isoista asioista, jääneet henkisesti teineiksi tai sitten jotain muuta outoa henkilössä.
Miten muut tulkitsette tuon?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
samoin noi en tiedä haluanko. Skippaan sellaisia miehiä heti.
Sehän voi riippua henkilöstä, joidenkin kanssa ehkä vain kevyempi seura kiinnostaa. Siksi itsellä profiilissa "en tiedä haluanko".
t. mies
Ei kaikki halua lapsia ja se on hyvä kertoa ennen kuin edes pyrkii pidemmälle. Ennemmin nuo "en tiedä vielä" -tyypit on red flageja. Olet päälle kolmikymppinen etkä tiedä haluatko lapsia, joo en kyllä jää (naisena) odottelemaan josko ehkä niitä haluaisit.
Kai ne on red flag niille, jotka haluavat lapsia? Itselleni jos olisin yhä vapaa, mies jolla on "en halua lapsia" on kyllä green flag.
Enemmän red flag on yli 30v ikäset miehet, jotka vieläkin kirjoittavat "en tiedä" siihen kohtaan haluaako lapsia vai ei. Sellaiset jättäisin ihan omaan rauhaan
Ei kun just päinvastoin. En itsekään halua ja lastenhankinta on asia, jossa ei voi tehdä kompromissia.
Ei ole. On hyvä ja tärkeää, että ihmiset tietävät, mitä haluavat ja mitä ei. Miehell saattaa olla esimerkiksi hyvinkin vastuullinen työ tai harrastus. Jos itse olisin hankkimassa lapsia, niin sitten tuollainen kumppani ei tietenkään olisi mulle sopiva. Mutta ei se tee hänestä mitenkään epäilyttävää. Vasemmalle vain.
Minusta hyvä laittaa, jos ei lapsia halua. Ei tule turhaan kulutettua aikaa, jos itse lapsia haluaa. Moni kun oikeasti hakee puolisoa perheen perustamiseen.
Miten voi se, että tietää mitä elämältä haluaa ja ei halua, olla red flag?
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen on kuitenkin normaalia ja biologian mukaista. Siksi herättää kysymyksiä jos jotkut ehdottomasti sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei tiedä yli kolmekymppisenä kertoo, että on vielä keskenkasvuinen minun mielestä. Tuossa iässä pitäisi jo tietää haluaako lapsia vai ei.
Päinvastoin kertoo fiksusta ihmisestä, ettei koe tarvetta porsia jo ennestään ylikansoitetulle planeetalle. Lisääntyvät eivät osaa ajatella mitään muuta kuin omia halujaan.
En ole enää lapsentekoiässä, mutta olen pitänyt tuota hälyttävänä. Nainen kuitenkin voi raskautua myös vahingossa. Mitä mies meinasi tehdä, jos näin käy? Häipyä pysyvästi?
Pitää olla valmis kantamaan vastuu. Jos on piuhat poikki, sitten on vastuu kannettu ja kaikki ok, mutta sitäkään ei kannata huudella. Tuo on aihe, jota pitää kiertää vähän, ettei vaikuta narsistilta tai juntilta. Herkkä aihe.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin kertoo fiksusta ihmisestä, ettei koe tarvetta porsia jo ennestään ylikansoitetulle planeetalle. Lisääntyvät eivät osaa ajatella mitään muuta kuin omia halujaan.
Eihän Suomi ole ylikansoitettu, se ongelma koskee ihan muita maita.
Ei o. Tuo on kriteeri potentiaaliselle kumppanille.
Ei todellakaan ole red flag, vaan juuri päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei tiedä yli kolmekymppisenä kertoo, että on vielä keskenkasvuinen minun mielestä. Tuossa iässä pitäisi jo tietää haluaako lapsia vai ei.
Moni tietää jo paljon nuorempana.
On olrmassa erittäin painavia eettisiä perusteita olla hankkimatta lapsia. Liikakansoitus, karminen painolasti mikä tulee panemisesta. Lapsi sysää henkilön usein helvettiin, tai jos ei mene niin lapsi joutuu helvettiin. On hyvin vaikeaa tehdä lasta niin, ettei kumpikaan joudu helvettiin, varsinkin nykyisessä lainsäädännössä.
Periaatteessa on siis teoriassa mahdollista, että ajatuksen takana on järkevä perustelu. Mutta tällöin tulisi pidättäytyä myös parittelusta. Kumppanille voi silti olla peruste, taloudellinen tai emotionaalinen, sillä maskuliininen energia on erilaista kuin feminiininen.
Mutta yleensä tuo Ei tarkoita mitään näistä, vaan sitä että henkilö haluaa häpäistä ja hyväksikäyttää parittelua, omaa ja toisen kehoa tuottaakseen halpaa mielihyvää. Ja tämä on ongelmallista.
Turhaan sä mua sieltä deiteistä etsit. En mä tule valtiolle töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisääntyminen on kuitenkin normaalia ja biologian mukaista. Siksi herättää kysymyksiä jos jotkut ehdottomasti sitä vastaan.
Nykymallinen lisääntyminen eivätkä setupit missä se tapahtuu, ole normaaleja tai luonnollisia. Joten tämä argumentti on invalidi. Esimerkiksi s eksiorjuus mitä miehet vaativat lapsenteon ympärille, on täysin luonnonvastainen.
samoin noi en tiedä haluanko. Skippaan sellaisia miehiä heti.