Vanhojen tanssiasu alle 50 eurolla
Puku tilattiin 15 eurolla, muokkasin sitä itse, kengät löytyi Kontista 12 eurolla, korut lainaa minulta ja iltalaukun maalaan pukuun sopivaksi.
Todella tyylikäs ja nätti, kantajansa näköinen asu.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta mitä teen kun oma kapinallinen tyttäreni (ainoa) aikoo laittaa niittinahkaisen yläosan, mustan tyllihameen ja converset? Tästä tapeltiin pitkin viime vuotta ja sanoin että jos haluat pelleillä, niin itse saat maksaa. Minulta ei heru rahaa moiseen.
Viikkorahoja en kuitenkaan voinut lopettaa kun tarvitaanhan niitä muuhunkin ja nyt niistä ostanut nuo vermeensä ja varppina aikoo laittaa ne! Sanoin myös että minä en sitten tule sinne häpeämään mutta sanoi että fine, pysy vaan poissa. Argh. Miten lukion toista käyvä tyttö voi olla noin lapsellinen? Minulta on nyt koko hieno tilaisuus viety.Poltatko? Olisko, jos hups vaan, tylliin palais vahingossa kunnon reikä ja nahan niitit jollain ihmeellä yhtäkkiä löystyneet niin että tippuvat pois? Tämä juuri ennen tanssiaisia, niin ettei saa uusia tilalle? Sitten joko on pois, tai antaa sinun auttaa ja ostatte oikean puvun.
Mä vaan menisin suoraan ja leikkelisin saksilla tyllin ja nahkan palasiksi ja ripustaisin muovikassissa huoneensa oveen odottamaan. Munhan rahohani ne viikkorahatkin olivat alunperin olleet.
Hienoa, ap, että löysitte tuollaisen mahdollisuuden.
Meillä tilattiin tytölle musta satiinitanssiaismekko jenkeistä. Oli 130 egeä, päälle tulli. Todella kaunis ja hyvin tehty puku oli, eikä kenelläkään ollut samanlaista. Oli siis on erinomaisia kokemuksia, vieläpä soittivat ja varmistivat mitat, koska tuumien kanssa voi tulla virheitäkin. Tuli kolmessa viikossa.
22 tässä siis se saitti, ja kuvassa se tyttäreni toissavuotinen puku. Sopi vaalealle ja kurvikkaalle tyttärelle hienosti. Ei tykkää röyhelöistä ja pastelleista, joten halusi mustan puvun.
http://www.my-gowns.com/off-the-shoulder-prom-dresses-beaded-evening-dr…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta mitä teen kun oma kapinallinen tyttäreni (ainoa) aikoo laittaa niittinahkaisen yläosan, mustan tyllihameen ja converset? Tästä tapeltiin pitkin viime vuotta ja sanoin että jos haluat pelleillä, niin itse saat maksaa. Minulta ei heru rahaa moiseen.
Viikkorahoja en kuitenkaan voinut lopettaa kun tarvitaanhan niitä muuhunkin ja nyt niistä ostanut nuo vermeensä ja varppina aikoo laittaa ne! Sanoin myös että minä en sitten tule sinne häpeämään mutta sanoi että fine, pysy vaan poissa. Argh. Miten lukion toista käyvä tyttö voi olla noin lapsellinen? Minulta on nyt koko hieno tilaisuus viety.Poltatko? Olisko, jos hups vaan, tylliin palais vahingossa kunnon reikä ja nahan niitit jollain ihmeellä yhtäkkiä löystyneet niin että tippuvat pois? Tämä juuri ennen tanssiaisia, niin ettei saa uusia tilalle? Sitten joko on pois, tai antaa sinun auttaa ja ostatte oikean puvun.
Joku sadisti-idiootti kiusaisi omaa lastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan en purematta tuota niele, kuva tai kuvat olisi tarpeen.
Entäpä kampaus ja meikki?Ps, tosissaanko maalatulla laukulla tansseihin? Kröhöm..
Pps, miksei tuollaiseen "once in a lifetime"-tapahtumaan ei voi yhtäön ns satsata?
Meillä oli pojan vanhojen tanssit viimevuonna ja itku tuli katsellessani komeaa 185cm lastani, kun käytiin Roballa frakkiliikkeessä sovittamassa settiä jota liikkeen pitäjä mittaili tarkkaan pojan mittojen mukaan.
Nyt tilattiin kustomoitu yo-lakki pari päivää sitten, ja äidin lyyra❤
Homma on nykyään ryöstäytynyt täysin käsistä. Kilpavarustelu alkaa jo lasten synttäreistä ja jatkuu vanhojentansseista yo-juhlien ja valmistujaisten kautta ökypolttareihin ja ökyhäihin. Ainoa missä ei vielä pala enemmän rahaa kuin ennen ovat hautajaiset. Vanhemmuus ja lasten harrastukset ovat suorittamista, työelämästä puhumattakaan. Kämpän pitää olla viimeisen päälle.
En yhtään ihmettele ettei lasten hankinta kiinnosta.
Oletan tämän olevan jonkin sortin huono vitsi. Missä vaiheessa vanhojen tanssipäivä on muuttunut hullujen mammojen prinsesspäiväksi?! Säälin lapsianne.