Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka valvoi viime yön?

Vierailija
02.02.2020 |

Nyt on 2. paivä helmikuuta ja kello on 08.41898
Mitä teitte yöllä?
Itse uneton valvoin koko yön, join viiniä ja katsoin elokuvia Areenasta. Päästin kissan ulos ja sisään muutaman kerran ikkunan kulkuluukusta. Latasin kahvinkeittimen valmiiksi. Lajittelin pyykkejä pesua varten. Etsin netistä tietoa Suomen tilastollinen vuosikirja-sarjasta. Annoin kissalle ruokaa. Etsin kirjahyllystä pari lähdeteosta huomista puhelua varten. Tein pari voileipää, jotka söin. Nyt puolen tunnin sisällä kokeilen,saisinko unta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa ihmeellinen numerosarja! Kello oli siis 08.41.

Vierailija
2/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä koko yön. Oli niin rauhallista, että olisin voinu ottaa itse torkut 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko usein uneton? Kärsitkö siitä, vai voitko nukkua milloin vaan sitten kun uni tulee?

Vierailija
4/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmelta heräsin ja murehdin ja odotin, että vauvapalsta aukeaa, että saa jonkun ihmiskontaktin :D

Siis ihan oikeesti. Kuuntelin vain uutiset toisensa jälkeen ja telkkarista tulee vain ennalta tallennettua ohjelmaa, tosi yksinäinen olo.

Vierailija
5/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin valvoin.  No nukuin ehkä pieniä pätkiä. Mutta muuten juoksentelin vessan ja sängyn väliä.

Mahaa vääntää. Nyt tuntuu, että ehkä uskallan jo nukkua.

Vierailija
6/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valvonut koko yötä, mutta valvoin osan. Menin aikaisin nukkumaan, sillä takana oli 12 tuntia töissä. Kotiuduttuani katsoin hetken televisiota, mutta väsytti niin. Nukun muutaman tunnin, mutta heräsin ensin puolilta öin, sitten kahdelta. Valvoin sitten pari tuntia. Katsoin puolet tv-sarjan jaksosta, juuri siihen asti, että pian tapahtuu murha. Sitten näin unta, että minulla on Tesla ja mieheni halusi, että menen töihin hänen autollaan, sillä hän halusi ajaa jonnekin minun autollani. Valvoin noin puolet tavallisesta yöuniajastani. En syönyt enkä juonut mitään illan ja yön aikana, olisi kyllä pitänyt ainakin vettä juoda. Kohta pitää lähteä töihin. Luin äsken muutamia hesarin artikkeleita netistä ja mietin, että onkohan autoni (ei Tesla, vaan ihan vaan Skoda) hautautunut lumeen, illalla tuiskutti ankarasti. 

Vierailija
7/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin neljältä ja valvonut siitä asti. Tuli taas mieleen kaikki ne asiat, jotka elämässä ovat menneet pieleen.

Ei ne korjaannu miettimällä, mutta yritäpä sanoa se aivoille.

Vierailija
8/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain kyllä, koska olen kipeänä. Peiton alla nettisurffailin sen ajan mitä hereillä kävin ja muuten nukuin aina kun väsymys otti vallan. Keitin kuumaa juotavaa, minkä ajattelin tässä hissukseen nautiskella ja takaisin peiton alle unta keräämään. Onneksi on sunnuntai! :)

Vierailija
9/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko usein uneton? Kärsitkö siitä, vai voitko nukkua milloin vaan sitten kun uni tulee?

Olen ap. En ole nyt työelämässä, joten periaattessa voin valvoa vaikka yöt. Kuitenkin kärsin siitä, etten voi nukkua tai en pysty edes nukahtamaan niinkuin sanotaan "ihmisten aikaan".  

Usea yö tulee valvottua. Ja aamupäivä torkuttua.

Vierailija
10/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä,asun Seattlessa olisko sillä vaikutusta asiaan?

Vierailija
11/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin neljältä ja valvonut siitä asti. Tuli taas mieleen kaikki ne asiat, jotka elämässä ovat menneet pieleen.

Tuo neljän aikaan herääminen on sitä keljumaisinta. Tuntuu, että pitäisi ratkaista kaikki ongelmat ja nimen omaan just silloin neljän aikaan. 

Olen joskus yrittänyt olla kuin Scarlet O´Hara: En ajattele sitä nyt. Ajattelen sitä huomenna.

Vierailija
12/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo neljän aikaan herääminen on sitä keljumaisinta. Tuntuu, että pitäisi ratkaista kaikki ongelmat ja nimen omaan just silloin neljän aikaan. 

Olen joskus yrittänyt olla kuin Scarlet O´Hara: En ajattele sitä nyt. Ajattelen sitä huomenna.

Minulla ihan sama. Joskus se toimiikin. Ei pitäisi katsoa kelloa, kun herää yöllä, muttei yleensä malta olla kurkkaamatta. 

6

Vierailija
13/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uneton Kymenlaaksossa.  Minua jännittää ja ahdistaa ajatus että pitäisi nukkua vaikkapa kl.23:sta lähtien ja siitä esim. aamu seitsemään. 

Enkä saa nukuttua, koska  yritän pakottaa itseni nukkumaan.

Olen muutaman kerran saanut sellaisen psykoottisen kohtauksen/harhoja valvomisen vuoksi.

Ja tämä lisää vielä enemmän stressiä nukahtamiseen ja nukkumiseen liittyen.

Vierailija
14/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama. Joskus se toimiikin. Ei pitäisi katsoa kelloa, kun herää yöllä, muttei yleensä malta olla kurkkaamatta. 

Tosiaan. Miksi sitä kelloa muuten tulee katsottua yölläkin?

6

Vierailija
15/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen valvonut koko yön. Ei vaan tullut uni,näköjään. Luin yöllä kirjaa tai oikeastaan kirjoja, vaihtelin niitä. Kävin syömässä jogurttia. Kävin vessassa useasti. Katsoin netistä uutisia. 

Vierailija
16/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin puoliltaöin ja heräsin viideltä, ping. Tuleva piknikristeily ja aikainen lähtö ehkä herättivät. No, mietin kaikessa rauhassa mennyttä ja tulevaa, ja oli ihan kivaakin. Nyt väsyttää, mutta risteily ja rentoutuminen kahden työputken välillä odottavat. :)

Vierailija
17/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap tiedä, että viestiin tulee kellonaika.

Vierailija
18/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuollaiset jotka ei käy töissä tai opiskele, nukkuvat päivät ja valvovat yöt, samalla alkavat yöllä siivoamaan, tiskaamaan, siirtelemään huonekaluja jne, viis väliä sillä vaikka naapurit joutuisivat menemään aamulla töihin.

On ihmisten minäkeskeisyys huipussaan ei ajatella muita kuin itseään, eikä piitata kerrostalo säännöistä

JOS TE TYÖTTÖMÄT VALVOTTE TEHKÄÄ SE MUITA ASUKKITA KUNNIOITTAEN JA KERROSTALO SÄÄNTÖJEN, TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ PITÄÄ TYÖSSÄKÄYVIÄ HEREILLÄ VAIN SIKSI KOSKA ITSE VALVOO KAIKKI YÖTSE EI TARKOITA ETTÄ MUITTENKIN PITÄISI VALVOA

Vierailija
19/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap. En ole nyt työelämässä, joten periaattessa voin valvoa vaikka yöt. Kuitenkin kärsin siitä, etten voi nukkua tai en pysty edes nukahtamaan niinkuin sanotaan "ihmisten aikaan".  

Usea yö tulee valvottua. Ja aamupäivä torkuttua.

Mä valvon kanssa öitä,mutta ei se haittaa,mulla on hyvä unilääke! Viimeksi ihmettelin miksi olen korealaisella torilla kunnes havahduin että kuunnelmassa kuunneltiin olympialaisia.

Hauskaa kuunnella juttuja,nukkua tai ei. Laidasta laitaan kaikenlaista. Olen jopa kaikki sadutkin kuunnellut. Suosittelen!

https://areena.yle.fi/1-4120288

https://areena.yle.fi/1-50406165

https://areena.yle.fi/1-50147491

ja paljon paljon muuta Niskavuoret ja knalli ja sateenvarjo,Fedja-setä,liisa ihmemaassa ja ja ja

Vierailija
20/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä stressaa aikaiset nousut, tämän johdosta tuntuu jatkuvasti että pissattaa ja ravaan koko yön vessassa vaikka ei tulisi kuin liru

Sitten ehkä just ja just 1 tai 2 nukkuneena väsyneenä töihin