Olen ihastunut..
.. naiseen. Olen 35v naimisissa oleva nainen. Kohde on myös varattu. Olen aina tiedostanut olevani bi. En kuitenkaan ole koskaan aiemmin oikeasti ihastunut yhteenkään naiseen.
Nyt päivittäisiin ympyröihin on ilmestynyt uusi tyyppi jonka seurassa menee sanat sekaisin ja ei tiedä minne päin katsoa.
Ajattelin toimia kuten aiemminkin lievien ihastusten kohdalla, eli en ruoki kiinnostusta vaan toivon että tunteet menevät ohi.. naisesta en pääse eroon tekemättä isompia muutoksia omaan elämääni joita en halua.
Silti mietin että mahtaakohan hän tuntea samoin, olen ollut aistivinani sellaista, ja mitäköhän puoliso miettisi jos kertoisin, tuskin antaisi lupaa tehdä mitään asian suhteen (enkä pettäisi koskaan luottamusta). Eikä ihastuksista muutenkaan kannata kertoa, vai onko tämä nyt poikkeus kun kohde onkin nainen..
Kommentit (3)
Kimppakivaa miehesi kanssa tai sitten lemppaat ukkosi ja kokeilet kepillä jäätä ihastuksesi suhteen.
Kimppakiva voisi muuten kuulostaa hyvältä ajatukselta, mutta olen varma että tämä ihastus ei millään tavalla kiinnosta omaa miestä (tiedän hänen mieltymyksensä joita tämä nainen ei vastaa). Eli se taitaa olla poissuljettu vaihtoehto.
Miestä en aio "lempata", rakastan häntä kovasti, seksi on hyvää, meillä on hauskaa yhdessä ja arki toimii. Ei mitään valittamista.
ap
Entä sitten?