Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mukavia ajatuksia teillä on?

Vierailija
01.02.2020 |

Haluaisin jotain mukavaa ajateltavaa, mutta oma pää lyö aivan tyhjää :/ Olen saamassa tiistaina joko hyviä tai huonoja uutisia erään läheiseni terveyteen liittyen, enkä haluaisi liikaa stressata etukäteen mutta en myöskään olla liian toiveikas. Että kertokaas kiltit minulle mukavia ajatusaihioita, niin saisi ajatukset nyt hetkeksi aikaa muualle :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kissat on takuuvarma. Kissa peuhaa, kissa nukkuu, kissa kehrää. Kun on tosi paha tilanne, ajattelen pehmeitä, lämpimiä kissanpoikia käpertyneenä kerälle toistensa karvaisiin kainaloihin. Toimii aina.

Vierailija
2/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamikaze lentäjät :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mukava mieli Viiru ja Pesonen -kirjoista, joita luin lapsena ja luin omalle lapsellekin myöhemmin. Maaseudulla puuhastelivat eristyksissä isommista murheista. Tulee mieleen kalaan meneminen järvelle sateisena päivänä ja märän maan tuoksu keväällä. Ja sitten keskikesällä sellainen hetki kun

melkein kaikki on puhjennut juuri kukkaan, ei olla matkalla kesään tai syksyyn vaan kesä on juuri täydellinen.

Vierailija
4/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jo tulleista vastauksista :) Mitä kivoja ajatuksia teillä muilla on?

Vierailija
5/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä popitan YouTubesta lapsuuteni suosikkimusiikkia eli ysäripoppia :D Suunnittelin tuolloin moniin kappaleisiin omat musiikkivideot ja yritän miettiä niistä päivitetyt versiot. Jos ei onnistu, niin jamittelen vain mukana. Fiilis nousee joka tapauksessa :)

Vierailija
6/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan kohta Snickers-suklaapatukan. Alkuvuodesta olen vähentänyt karkin syöntiä ja 2 patukkaa viikossa on maksimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi