Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helvetti! Monille veloille on jopa yksi ainoa "Lapsi mukaan töihin" -päivä vuodessa liikaa!

Vierailija
01.02.2020 |

Monet velat pitävät silloin etätyöpäivän, jos se on suinkin mahdollista!

Ei helvetti! Ovatko he todella noin vieraantuneet lapsista? Vai sietävätkö lapsia todellakin noin käsittämättömän huonosti? Vai onko se heiltä vain puhdasta vihaa tai ällöä lapsia kohtaan?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti tuommoisilla päivillä on yleensäkään?

Vierailija
2/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne loputkin 300 päivää joutuu kuuntelemaan juttuja niistä pennuista, paikkaamaan niiden äityleiden jatkuvia poissaoloja lasten sairastelujen takia, luopumaan omista lomasuunnitelmista kun vanhemmat kähmii aina ekana lomapäivät, ja ties mitä kaikkea muuta. En todellakaan halua enää katsella niitä tenavia ja joutua lirkuttelemaan niille työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun ei saa etäpäiviäkään enää ite päättää.. Nekin pitäisi toisten pentujen mukaan aikatauluttaa.

Vierailija
4/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin lapsi multa löytyy, silti en ymmärrä miksi alle TET-ikäiset lapset pitäisi töihin viedä mukanaan. Onneksi se ei meidän alalla edes onnistu.

Vierailija
5/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilta saa kaikkia pöpöjä eivätkä ne kuulu kenenkään työpaikoille (jollei työn kuvaan erikseen kuulu) ja siksi tuollainen päivä voi joitain närkästyttää. Miten ois myös lemmikki mukaan töihin tai mummo?! Tai kännissä työpaikalle päivä jne ;D

Vierailija
6/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tehdään töitä eikä kaitseta lapsia samalla. Lapset ovat työpaikalla vain tiellä. Onneksi meidän työpaikallamme kukaan ei ole niin idiootti että toisi lapsensa sinne.

Vierailija
7/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsista enkä jaksa niitä yhtään. Mutta arvaa mitä? Mulla on omia. Ne on poikkeus.

Jos ottaisit laput silmiltä niin tajuaisit että suurin osa ei vaan pidä toisten lapsista ja sillä ei ole mitään tekemistä minkään marginaalivelojen kanssa. Joista monet muuten mystisesti tuntuu pitävän MUIDEN lapsista, esim opettajia on paljon lapsettomissa...

Vierailija
8/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua oikeesti harmittaa noin paljon jos joku tekee etäpäivän??

Vierailija
9/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsia pitää nyt raahata töihin?

Ensin itkettiin riittävistä päivähoitopaikoista.

Vierailija
10/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämäkin hölynpöly jo rantautunut Suomeen?

Jenkeissä naureskelin tuota tapaa ja mietin, että mitenhän meidän tulevat lapset mahtaisi viihtyä.. Kummatkin ollaan it-alalla. Siinäkö ne sitten vieressä istuskelis ja kattelis hiljaa, kun mä naputtelen koodia luurit päässä?

Vierailija
11/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko on joku lapset työpaikalle- päivä? Koiran ottaisin toimistoon, mut en lapsia.

Vierailija
12/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä lapsista enkä jaksa niitä yhtään. Mutta arvaa mitä? Mulla on omia. Ne on poikkeus.

Jos ottaisit laput silmiltä niin tajuaisit että suurin osa ei vaan pidä toisten lapsista ja sillä ei ole mitään tekemistä minkään marginaalivelojen kanssa. Joista monet muuten mystisesti tuntuu pitävän MUIDEN lapsista, esim opettajia on paljon lapsettomissa...

Vierailija
13/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassun tröllin keksit  :D  Ei kai kukaan täyspäinen naisihminen raihaannu siitä kun työkaveri tekee etäpäivän töissä.

Vierailija
14/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku työnantaja niin tyhmä, että maksaa täyttä palkkaa tuollaisesta puuhastelusta?

Vierailija
15/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun pitää toisten lapsista niin sekin on väärin ja sairasta :~(

Vierailija
16/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vastaan asiakaspalautteita. Vihaisten ihmisten kielenkäyttö on välillä sellaista, että se ei sovellu alaikäisille.

Vierailija
17/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ovatko he todella noin vieraantuneet lapsista? Vai sietävätkö lapsia todellakin noin käsittämättömän huonosti? Vai onko se heiltä vain puhdasta vihaa tai ällöä lapsia kohtaan?"

Kyllä. Kyllä. Kyllä.

Eikö ole niille sun lapsillekin parempi, että eivät joudu lähelle tällaisia lapsivihaajia? Itse en ymmärrä näitä vanhempia, jotka ehdoin tahdoin yrittävät ängetä lapsiaan lähelle ihmisiä jotka eivät lapsista pidä. Mulla on ollut koira, enkä todellakaan halunnut että joku koiravihaaja olisi ollut sen kanssa samassa tilassa. Haluavatko nämä vanhemmat pahaa lapsilleen, vai vielä kasvattaa sitä lapsivihaa?

Vierailija
18/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisitko sinä kaiketi lapsettomia työkavereitasi auttamaan sinua töissäsi tavallista enemmän sellaisena päivänä, kun lapsesi on töissä mukana? Vai miksi sinua häiritsee jos he pitävät etäpäivän silloin?

Vierailija
19/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, kun ei saa etäpäiviäkään enää ite päättää.. Nekin pitäisi toisten pentujen mukaan aikatauluttaa.

Näin se on minulla muutenkin. Pomo peruuttaa minun etäpäiväni eikä ikinä äitylien silloin jos se, jonka pitäisi päivystää toimistolla on sairaana. Tai kun siis hänen lapsensa on sairaana. Naisvaltaisella alalla tuntuu välillä, että joudun täysin vieraiden lasten takia joustamaan työelämässä enemmän kuin lasten omat isät, joihin lapsen sairastuminen ei ilmeisesti vaikuta mitenkään. En ilahdu näkemisestä.

Vierailija
20/35 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä uskalla työpaikalla edes puhua lapsesta mitään. Uudet työntekijät eivät varmaan edes tiedä minulla olevan lasta. Olen täältä oppinut jo ennen raskautta, että töissä ei puhuta lapsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän