Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin elämäni rakkauden Saudi-Arabiasta

Vierailija
22.06.2006 |

Mies on aivan ihana ja varaskaskin. Nyt suunnittelen muuttoa hänen luokse.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ap:n tarinaa usko, mutta itse kyllä juttelen Saudeissa asuvan veljeni perheen kanssa nettikamerankin kanssa viikoittain.

Vierailija
42/48 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa ajaa autoa. Jos teille tulee avioero, lapset jäävät miehellesi. Jos paljastat hunnun alta liikaa jalkoja, voit saada raippaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saudi-Arabiassakin saa käyttää nettikameraa. En muutenkaan pukeudu paljastavasti, esim. Suomessa kesävaatetukseni on pitkät housut ja hyvin usein myös pitkähihainen paita. En usko että vaatetus aiheuttaa minulle ongelmia. En ole mikään bikineissä viihtyvä ihminen.

Tällä hetkellä minulla on tunne että en halua enää asua täällä Euroopassa. En pidä tästä kulttuurista joka on mielestäni liian vapaamielinen. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että jäisin Saudi-Arabiaan loppuiäkseni. Saudi-Arabiassa elää tälläkin hetkellä tuhansia onnellisia eurooppalaisia vaimoja ja uskon että minäkin selviydyn siellä hyvin. Olen myös sitä mieltä että Suomessa päädytään liian helposti avioeroon.

Miksi kaikkien unelma pitäisi olla elämä vapaamielisessä Euroopassa? Jos saamme lapsia on heillä hyvä elää Saudi-Arabiassa, hyvät koulutusmahdollisuudet, terveydenhoito jne.

ap

Vierailija
44/48 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea sinulle! itse olen tavannut intialaisen mieheni ihan perinteisen kirjeenvaihdon kautta. kirjoittelimme koko ajan toisillemme ja nyt ollaan naimisisissa. kävin häntä intiassa pari kertaa tapaamassa ennen kuin menimme naimisiin, nyt asutaan onnellisina uk:ssa. aloitimme kirjeenvaihdon 92 ja naimisiin menimme 97. meillä oli vielä sellaisia " esteitäkin" kuten miehen vammaisuus, hänellä ei ole ollut helppo elämä. köyhyyttä on ollut mutta nyt elämme onnellisina.

onnea teillekin!

Vierailija
45/48 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä ei ole rahasta pulaa, voihan hän tulla tapaamaan sinua esiliinan läsnä ollessa ihan täällä koto suomessa. Minkä ikäinen olet? Entä tämä tuleva miehesi? Kyllä tätä on vaikea uskoa, voihan sitä olla tyytymätön tähän meidän kulttuuriin, mutta tarvitseeko sitä heti toiseen ääripäähän syöksyä suin päin?

t. kristitty muslimin vaimo

Vierailija
46/48 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni on naimisissa saudi-arabialaisen kanssa ja asuvat siellä. Mies koulutettu ja perheelle ei todellakaan ollut ongelma ulkomaalainen vaimo. Miehelle on hyvin tärkeää lasten koulutus, sekä tyttöjen että poikien. Ihmeellistä että aina otetaan muslimien kohdalla esiin nämä jutut että tytöt menee lapsina naimisiin, eivät saa käydä koulu ym.

Ihan samoja ongelmia on muissakin maissa. Thaimaassa miehillä ei virallisesti ole kuin 1 vaimo mutta tosiasiassa käyvät pettämässä vaimoaan lukuisten eri naisten kanssa, siellä maaseudulla tyttöjen koulutusmahdollisuudet ovat olemattomat, esiintyy lapsiavioliittoja, lapsiprostituuiota yms.

Vierailija
47/48 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tulee miehelle shokisksi jos saa selville että et ole.

Ehkä voisit ensin olla tiläpäinen vaimo ennenkuin ryhdyt vaimoksi. Saudeissa sallitaan tilapäinen avioliitto.

Oletko tavannut anoppiasi? Mitä mieltä he ovat.

Jos on kyse korkean luokan ihmisestä jolla on koulutetut vanhemmatkin niin silloin suku ei hyväksy liittoanne. Usko pois.

Jos taas on kyse koyhästä perheestä niin silloin melkein kuka tahansa kelpaa.

Oletko keskustellut miehesi kanssa siitä mitä mieltä hän on esim. tyttolasten koulutuksesta? Haluaisisiko miehesi että hänen tytär menisi 16-17 vuotiaana naimisiin kun koulu on kesken, sellaiselle 50 vuotiaalle miehelle?

Vierailija
48/48 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai joko alkoi kyllästyttää...ehkä seuraavaksi jotain omaperäisempää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi