Löysin elämäni rakkauden Saudi-Arabiasta
Mies on aivan ihana ja varaskaskin. Nyt suunnittelen muuttoa hänen luokse.
Kommentit (48)
 Muutenkin kyllä tunnen mieheni eikä hän missään tapauksessa ottaisi enempää kuin yhden vaimon. Tietysti on mahdollista, että eroamme jossain vaiheessa, aivan kuten missä tahansa muussa avioliitossakin voi näin käydä. Suomessakin yli puolet avioliitoista päättyy eroon.
 Mies on kunnollinen, uskova muslimi. Ei ole eläessään syönyt sianlihaa tai juonut alkoholia tai tehnyt muutakaan islaminvastaista. En ole mitekään siveetön nainen, olen huomattavasti " vanhoillisempi"  kuin useimmat suomalaiset. En hyväksy mm. suomalaista alkoholikulttuuria jne. Olen jutellut miehen perheen kanssa internetin välityksellä ja kovasti odottavat tuloani. Mieheni on siis järjestämässä minulle viisumia. Joskus miehen vanhemmat ovat ihan soittaneet varta vasten minulle ja kyselleet kuulumisia. Vaikuttavat siis erittäin onnellisilta puolestamme.
 ap

että kyseessä on lyhyt ja pettymyksiä täys matka.
 Hän ei halua mitään toista vaimoa. Mies ei ole edes käynyt Euroopassa. Inhottavaa, että tuolla tavalla leimataan ihmiset vain kansalaisuuden vuoksi, että tietenkin käyvät seksilomilla Euroopassa jne. Itse olen käynyt mm. Thaimaassa ja kyllä sielläkin oli mm. arabin näköisiä miehiä thai-tyttöjen kanssa aivan kuten oli myös suomalaisia. Kuitenkin vain pieni osa suomalaisista miehistä harrastaa seksilomailua aivan kuten vain pieni osa arabeistakin. Olen ottanut tavoitteekseni myös muuttaa mieheni mielipidettä mm. Eurooppaa kohtaan, sillä tällä hetkellä hänellä on aika lailla vääristynyt kuva Euroopasta. Euroopassa on myös hyvääkin, vaikka mies aika lailla on vihamielinen Eurooppaa kohtaan. Mm. Lontoon poliisnin ampuman miehen takia jne.
 Niin jos mieheni ottaa toisen vaimon niin meillä on oikeus erota. Minun ei todellakaan tarvitse elää pakotettuna jalkavaimona. Millä lailla tämä eroaa esim. Suomesta? Suomalainen Pekka voi pettää vaimoansa ja elää kaksoiselämää jne. Minä kuitenkin tunnen miehen ja tiedän, ettei hän tekisi näin. Hän on kunnon ihminen.
 Mieheni ei ole Saudi-Arabian siirtotyöläinen, hän ei siis ole pyydystämässä minua rahan vuoksi. Mies on minuun nähden varakas, mutta ei mikään moraaliton. Mies on alunperin ollut chatissa, sillä hänen eräs ystävänsä suositteli sitä. Se ei ollut mikään seksichat vaan ihan tavallinen chat-huone. Mieheni ei ollut siellä myöskään mitään seksiseuraa etsimässä vaan sattui nyt siellä juttelemaan minun kanssani. Minä olin se, joka hänelle ensin viestin lähetti.
 ap

vaimojen määrään liittyvä ehto ei ole laillinen, sillä moniavioisuus on Luojan sallima asia, eikä sitä voi kukaan kieltää. Eron saa toki halutessaan.
 varten?
 Oletko menossa miespuolisen saattajan, isäsi tai veljesi, kanssa? Viisumia et tule saamaan vierailua varten muuten.

ja jos taas ei ole, niin sitten ei mistään ole takeita.
 Mutta ethän sinä ihan oikeasti ole sinne lähdössä:)

Eikä millään voi sanoa tuntevansa toista ihmistä läpikotaisin jos on kaksi vuotta keskustellut netissä.
 Netissä saa toisesta ylihyvän kuvan, koska hän tuo esille vain parhaita puoliaan.
 Et millään voi tietää miten mies esim. reagoi epämiellyttävissä tilanteissa luonnossa. Onko agressiivinen tai muuta vastaavaa? Käyttääkö paljon alkoholia tai jotain huumeita?
 Miten hän käyttäytyy perheensä kanssa?
 Toisen oppii tuntemaan vasta käytännön tilanteissa ja TOSI elämässä, ei missään netin fantasiamaailmassa!
 Taidat olla todella naiivi ja sinisilmäinen...
 1.et voi määrätä avioliittosopimuksessa vaimojen määrää ainooastaan itsellesi eron jos niin tapahtuu
 2. mihinkään Saudi-Arabiaan et varmasti ole muuttamassa, kun sinne ei nyt niin vain avioiduta ja muuteta että täys provo koko juttu
 Mies on minulle viisumia ym. järjestämässä. Olen menossa sinne syksymmällä. Mies järjestää matkani sinne, perheeni on myös tulossa, aionhan avioitua samalla ja he haluavat olla mukana häissä. Tulevat parin viikon lomamatkalle.
 ap
Saudi-Arabiaanhan mennessä täytyy olla myös muita rokotuksia. Kuinka et ole tajunnut vielä ottaa selvää vai eikö mies ole muistanut kertoa?
Olen muuttamassa Saudi-Arabiaan. Netissä voi tutustua myös hyvin toiseen ihmiseen. Mies on kertonut myös negatiivisista puolistaan, ei todellakaan ole tehnyt itsestään mitään ihmeprinssiä.
ap
Vierailija:
1.et voi määrätä avioliittosopimuksessa vaimojen määrää ainooastaan itsellesi eron jos niin tapahtuu
2. mihinkään Saudi-Arabiaan et varmasti ole muuttamassa, kun sinne ei nyt niin vain avioiduta ja muuteta että täys provo koko juttu
ap
Vierailija:
Saudi-Arabiaanhan mennessä täytyy olla myös muita rokotuksia. Kuinka et ole tajunnut vielä ottaa selvää vai eikö mies ole muistanut kertoa?
 Minulla on kaksi tuttua, jotka ovat olleet naimisissa suht varakkaan Saudi-Arabialaisen miehen kanssa.
 Toinen tuttuni asui sekä siellä että Suomessa, toinen pariskunta asui vain Suomessa. Vaikka mies olisi kuinka ihana, niin Saudi-Arabiassa asuminen rajoittaa naisen elämää, ei voi liikkua vapaasti, ei voi pukeutua kuten haluaa eikä voi esim. ajaa autoa.  Lisäksi sukulaisten kanssa ollaan hyvin tiiviisti tekemisissä ja jopa asutaan samassa talossa - suku voi olla hyvinkin vanhoillista ja rajoittavaa, vaikka mies olisikin moderni. Joten en siis tuttuni kokemusten perusteella suosittelisi sinne muuttoa. Vaikka kuinka olisi rakastunut kulttuurierojen takia elämä voi olla todella vaikeaa.
 Molemmat tuttuni ovat muuten eronneet, toinen miehen kroonisen uskottomuuden takia ja toinen ehkä siitä tavallisesta syystä: rakkaus vain loppui molemmin puolin kolmen lapsen ja 20 yhteisen vuoden jälkeen.
Mukava että jotkut jaksaa keksiä kivoja juttuja meidän muiden iloksi =)
nettituttavuudensuomesta kuin esim. sen naisen jonka vanhempansa ovat valinneet?
ap
Vierailija:
nettituttavuudensuomesta kuin esim. sen naisen jonka vanhempansa ovat valinneet?
 Ette siis todellakaan ole kertaakaan tavannut?
 Sori pilata leikkisi, mutta on mielestäni aika huono provo yritys.
 En ole provo kuten jo sanoin, netissä voi todellakin tutustua ihmisiin ja rakastua.
 ap
 Nettikameran käyttö ei ole mahdollista Saudeissa. Eli jos olet tavannut miehesi netissä valehtelee hän sinulle täysillä.

Tässä on vaan hyvä paikka valistaa nettituttavuuksien vaarallisuudesta. Ei se tarkota, että jos vastaa johonkin provoon, että ottaa tosissaan jonkun jutun.