Onko Suomi naurettava holhous valtio?
Kommentit (34)
Onhan se ihan naurettavaa ettei aikuinen ihminen saa muka käyttää alkoholia vähemmän haitallista päihdettä. Täytyy siis toivoa että maksa kestää. Koville se kyllä joutuu tässä ankeuttajien maassa.
Voisi holhota kuitenkin sen verran, että yhdys sanat säännöt opetettaisiin!
Suomessa on paljon ongelmia, mutta yksikään niistä ei ole liian vähäinen viinaan ja huumeiden käyttö.
Ap tarkoittanee sitä, että onko oikein, että rahan antaja vaatii jotain vastineeksi antamastaan rahasta. On se minusta oikein. Pummit sahaa oksan kaikilta muilta.
Vierailija kirjoitti:
Ap tarkoittanee sitä, että onko oikein, että rahan antaja vaatii jotain vastineeksi antamastaan rahasta. On se minusta oikein. Haittamaahanmuutto sahaa oksan kantaväestöltä.
Sori vaan, mutta suurin osa kansalaisista on sen verran reppanoita että pakko on holhota.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, mutta suurin osa kansalaisista on sen verran reppanoita että pakko on holhota.
Ei minun maksamilla veroilla, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen parempi kuin muut henkilö osallistui keskusteluun. Katso joskus rehellisesti ympärillesi ja sano sitten onko tuosta holhoamisesta ollut todellista hyötyä?
Raittiushenkilö raittiustuolissaan sinusta on muka huolissaan. :D Juice osasi hyvin sanoittaa näistä holhous tyypeistä. Labradorin noutajan vapaapäivä on sitä samaa linjaa näistä turhaan holhoajista.
Pikemminkin huijausvaltio: byrokratia ja riisto puetaan demokratiaksi ja auttamiseksi...
Ei ole pakollista myöntyillä mihinkään. Kaikki muu on väkisinyritystä.
Jos ei vastapuolelta löydy mitä etsii, voi jalkautua muualle.
Itsekunnioitus ennen muuta.
🐄
Te ihmiset olette niin aivopestyjä, että ette edes ymmärrä miten sairas tänä maa on kaikessa holhoamisessaan.
Vähän liikaa holhotaan ja tyrkytetään kaiken maailman tukirahoja. Jos osaatte pärjät omillanne ilman yhteiskunnan tukea, hankkikaa prkele itse omat oravannahkanne.
Kun ulkomaalaiset puhuu Suomesta niin melkein aina puhe kääntyy alkoholiin ja tolkuttomaan ryyppäämiseen. Kyllä meissä jotain vikaa on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Vähän liikaa holhotaan ja tyrkytetään kaiken maailman tukirahoja. Jos osaatte pärjät omillanne ilman yhteiskunnan tukea, hankkikaa prkele itse omat oravannahkanne.
Meille tyrkytetään monikultturin "rikkautta"
Vierailija kirjoitti:
Voisi holhota kuitenkin sen verran, että yhdys sanat säännöt opetettaisiin!
Tämä!
Miksei ap:eetä tulisikin holhota kun kerran peruskoulu osoittautui turhan vaativaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan naurettavaa ettei aikuinen ihminen saa muka käyttää alkoholia vähemmän haitallista päihdettä. Täytyy siis toivoa että maksa kestää. Koville se kyllä joutuu tässä ankeuttajien maassa.
Aivojensa sotkijat kuuluvat joko holhoukseen tai minkinrehuksi.
Joka kokee "holhouksen" rasittavana, taitaa olla sen tarpeessa.
Katsos kun lait ja asetukset säädetään tolloja varten. Fiksut huomioivat muut ilman niitäkin, ihan luonnostaan.
Sellaiset ihmiset jotka haluavat väkevät juomat ruokakauppoihin tarvitsevat holhousta