Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsisin 50+ naisen syliin ja saisin häneltä rakkautta?

Vierailija
01.02.2020 |

Olen itse aikuinen, työssäkäyvä, normaali henkilö, tosin ihmissuhteiden saaminen on minulle erittäin, erittäin vaikeaa. Mulla ei ole lainkaan ystäviä tai edes kavereita muuten kuin hyvänpäivän tuttuina, enkä jaksa mennä mihinkään sosiaalisiin rientoihin vapaa-ajallani. Tavallaan minulla ei ole tällä hetkellä aikaa tai jaksamistakaan parisuhdetta tai intensiivisiä ystävyyssuhteita ajatellen, vaikka olen terve ja muuten ihan ok.

Unelmoin silti rakkaussuhteesta tai edes sellaisesta, että joku minua vanhempi nainen välittäisi minusta ja pitäisi hyvänä ja antaisi nukkua vieressä. Rakastaisin sitä naista ja tekisin hänelle palveluksia ja voisin antaa rahaa jne. Mistä voisin löytää sellaisen suhteen? Nukun tyyny sylissäni ja tyynyihin kääriytyneenä unelmoiden siitä, että siinä vieressäni olisi joku unelmieni ihminen, mutta ei se oikein auta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helposti, löydät hänet kyllä. Itse haaveilen taas miehestä jonka saisin. Ikää tosin alle 50 vee.

Vierailija
2/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo kokeillut treffi sivustoja? Uskon että sieltä löytyy vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaasta löytyy puuma baareja. Kuulemma Suomen päässä moni 50-60v. saa rasittavuuteen asti viestejä itseään nuoremmilta miehiltä. Voithan vielä yrittää Tinderissä laittaen sinne boksiin ettet hae muita kuin liki 50v. naisia

Vierailija
4/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tavallaan enää jaksa miettiä, mikä minussa on vikana, kun kukaan ei kerro minulle suoraan, enkä siis osaa arvioida itseäni kovin objektiivisesti tai muuttaa ominaisuuksiani sellaisiksi, että kelpaisin jollekin.

Olen täällä palstallakin joskus kysellyt, mikä mussa on vikana, mutta ei kukaan vastaa sellaisiin rehellisesti livenä tai palstoillakaan tai sitten ehkä jossain livenä kaunistelevat ja kehuvat kohteliaisuudesta.

Ei sellainen auta minua ja vähitellen alan luovuttaa sellaisen osalta. Mittani ovat siis ok:t, olen hoikahko, liikunnallinen, siisti ja tyylikäs & asiallinen, mutta kohdallani se ei riitä ihmissuhteen saamiseen mitenkään. Opiskelu- tai työpaikkojen saaminen ei ole ollut ongelma ja tulen ihan hyvin ihmisten kanssa toimeen, mutta muuten en kelpaa kenellekään.

Olisiko jossain joku avarakatseinen aikuinen nainen, joka olisi valmis rakastamaan minua, vaikka olenkin ihmisten mielestä jollain tavalla viallinen? Mistä sellaisen ihmisen löytäisin?

Vierailija
5/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 plus naiset kuluttavat kulttuuripalveluja, siispä heitä löytää teatterista, konserteista, taidenäyttelyistä ja museoista. Esimerkiksi.

Vierailija
6/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut. Haluaisin löytää ihmisen livenä tai jotain yllättävää kautta (joku muu kuin deittailuun suunnattu sivusto ym.).

Vierailija
7/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaasta löytyy puuma baareja. Kuulemma Suomen päässä moni 50-60v. saa rasittavuuteen asti viestejä itseään nuoremmilta miehiltä. Voithan vielä yrittää Tinderissä laittaen sinne boksiin ettet hae muita kuin liki 50v. naisia

50+ = liki 50-vuotias?

Mielenkiintoista.

Vierailija
8/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 plus naiset kuluttavat kulttuuripalveluja, siispä heitä löytää teatterista, konserteista, taidenäyttelyistä ja museoista. Esimerkiksi.

Miten tehdä aloite fiksusti saamatta heti pakkeja?

Vierailija
9/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin antaisit rahaa? Outo maku jäi tosta kuvauksesta.

T N52

Vierailija
10/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vaalea, nätti ja sini- tai vihreäsilmäinen, niin tervetuloa kylään. 

Minä pidän näteistä miehistä.

Millaista työtä teet? Mitä harrastat? Minkä ikäinen olet?

N 54

Vierailija
11/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin antaisit rahaa? Outo maku jäi tosta kuvauksesta.

T N52

Minulle saa antaa rahaa. Pieni palkka, joten olen naurettavan köyhä. :D

Vierailija
12/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen itse olet?

Vierailija
13/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut. Haluaisin löytää ihmisen livenä tai jotain yllättävää kautta (joku muu kuin deittailuun suunnattu sivusto ym.).

Sinun on vähän vaikea löytää juu jos haluat livenä tavata, mutta et vapaa-ajalla jaksa lähteä mihinkään ihmisten ilmoille. Et ole siis itse valmis tekemään mitään asian eteen.

Vierailija
14/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+ = liki 50-vuotias?

Mielenkiintoista.

Looginen ajattelu edellyttää aivoja. Ei kaikkia niillä siunata.

Vierailija
15/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla max. 30-vuotias, timmi ja varakas komistus. Tällaiset suhteet ovat nykyisin normaaleita.

Vierailija
16/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 54

Aloittaja on nainen.

Vierailija
17/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tehdä aloite fiksusti saamatta heti pakkeja?

Poistamalla pillunkiilto silmistä. Keskittymällä ajatukseen, että NAINEN ON IHMINEN. Normaali, kohtelias käytös.

Vierailija
18/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 54

Aloittaja on nainen.

Ei nainen voi olla noin tyhmä.

Vierailija
19/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 54

Aloittaja on nainen.

Ei nainen voi olla noin tyhmä.

Kyseinen nainen on ennenkin tehnyt samanlaisia aloituksia täällä. Muistaakseni hän oli rakastunutkin jokin aika sitten johonkuhun tiettyyn aiseen.

Vierailija
20/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme lokerointia nyt. Miksi deittisivusto ei kelpaa? Jos halu löytää kumppani tai muuta seuraa on kova niin ei auta sulkea nettimaailmaa pois. Toisaalta valitat että et jaksa mennä sosiaalisiinkaan rientoihin vapaa-ajalla. Mistä se naisen pitäisi tipahtaa?

Miksi haluat löytää naisen jolle haluat antaa rahaa??? Etsitkö siis maksullista seksiä vai naisystävää? Et halua parisuhdetta mutta rakkaussuhteen? Nyt on niin epäselvää settiä että.

Kun olet ensin selvittänyt mitä oikeasti haluat, mitä annettavaa sinulla on toiselle ja mitkä ovat realistiset mahdollisuudet voit alkaa miettimään keinoja päästä tavoitteisiin.