Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsisin 50+ naisen syliin ja saisin häneltä rakkautta?

Vierailija
01.02.2020 |

Olen itse aikuinen, työssäkäyvä, normaali henkilö, tosin ihmissuhteiden saaminen on minulle erittäin, erittäin vaikeaa. Mulla ei ole lainkaan ystäviä tai edes kavereita muuten kuin hyvänpäivän tuttuina, enkä jaksa mennä mihinkään sosiaalisiin rientoihin vapaa-ajallani. Tavallaan minulla ei ole tällä hetkellä aikaa tai jaksamistakaan parisuhdetta tai intensiivisiä ystävyyssuhteita ajatellen, vaikka olen terve ja muuten ihan ok.

Unelmoin silti rakkaussuhteesta tai edes sellaisesta, että joku minua vanhempi nainen välittäisi minusta ja pitäisi hyvänä ja antaisi nukkua vieressä. Rakastaisin sitä naista ja tekisin hänelle palveluksia ja voisin antaa rahaa jne. Mistä voisin löytää sellaisen suhteen? Nukun tyyny sylissäni ja tyynyihin kääriytyneenä unelmoiden siitä, että siinä vieressäni olisi joku unelmieni ihminen, mutta ei se oikein auta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vaalea, nätti ja sini- tai vihreäsilmäinen, niin tervetuloa kylään. 

Minä pidän näteistä miehistä.

Millaista työtä teet? Mitä harrastat? Minkä ikäinen olet?

N 54

Aloittaja on nainen.

Ei nainen voi olla noin tyhmä.

Kyseinen nainen on ennenkin tehnyt samanlaisia aloituksia täällä. Muistaakseni hän oli rakastunutkin jokin aika sitten johonkuhun tiettyyn aiseen.

Tuo selittää paljon. Oli sen verran omituinen fantasia miehen keksimäksi.

Vierailija
22/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 50+ hehkeä nainen. Tilinumeroni saat pyytämällä koska tahansa. Mä jakelen sitä kaikille kysyjille, toisin kuin lempeäni, jonka saa yksi ja ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 54

Aloittaja on nainen.

Tinderissä tai jossain "perinteisemmässä" nettitreffipalvelussa valitse hakukohteeksesi nainen ja ehdottomasti kerro mitä haluat suhteelta. Varsinkin OK Cupid voisi olla sinulle sopiva, erityisesti jos asut suurimmissa kaupungeissa. Voit myös mennä lepakkotapahtumiin ja heidän suosimiinsa baareihin, googlaa.

Vierailija
24/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiahullu?

Vierailija
25/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla treffipalvelussa ihan hyvin myös ilman kuvaa, jos kuvan laittaminen pelottaa. Kuvan voi antaa vaikka sähköpostilla (hanki anonyymi sähköposti) myöhemmin. Tinder on ehkä huonoin tässä, koska se on niin kuvakeskeinen, mutta muissa ainakin onnistuu. Ilmaisia OK Cupid, Happy Pancake, Suomi24.

Vierailija
26/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 plus naiset kuluttavat kulttuuripalveluja, siispä heitä löytää teatterista, konserteista, taidenäyttelyistä ja museoista. Esimerkiksi.

Miten tehdä aloite fiksusti saamatta heti pakkeja?

Todennäköisyytesi saada pakit em. kohteissa kysymällä satunnaiselta henkilöltä on hyvin suuri, koska enemmistö naisista on heteroita. Sinun pitää liikkua lesbopiireissä ja tehdä aloitteita siellä. Oikea tapa tehdä aloite riippuu paikasta, tilanteesta ja vastapuolesta. Tervehtiminen ja yleinen jutustelu on turvallinen tapa, suoraan asiaan käyminen ei välttämättä ole. Vaikutat helposti epätoivoiselta ja omituiselta, jos ilmoitat tavoitteesi heti kättelyssä moikkaamisen jälkeen ennen kuin olette yhtään tutustuneet. Parempi tapa on jutella ja tutustua toiseen ja sen jälkeen ehdottaa treffejä.

Vierailija
27/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin antaisit rahaa? Outo maku jäi tosta kuvauksesta.

T N52

Tarkoitan, että se taloudellinen puoli olisi ainakin turvattu ja haluaisin, että minullakin olisi jotain annettavaa ihan konkreettisesti (raha, palvelukset, muut tarpeelliset hankinnat). Toki muutenkin haluaisin täyttää hänen toiveensa ja tehdä hänet onnelliseksi, mutta haluaisin saada eniten läheisyyttä ja välittämistä. En ole nykyisillä keinoillani saanut kumppania, joten olen valmis aivan kaikkeen. Haluaisin tapailla sitä naista ja esim. viikonloppuisin haluaisin hänet luokseni välillä.

Vierailija
28/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hyvin säilynyt 50+vee joitain aikoja sitten kuivahtaneesta avioliitosta eronnut, fiksu, kiva, laastarisuhteet väliin jättänyt joka nyt sitten on tehnyt järkipäätöksen laskea valloilleen vuosikausia patoutuneet toteutumattomat seksihalut olisi kova sana. Missä piileksit?

t. M 42v

Vierailija
29/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 54

Aloittaja on nainen.

Niinpä tietysti. Hän kertoi olevansa henkilö eikä yksikään mies tee niin.

Pahoittelen, alottaja, et ole tyyppiäni. Minä pidän näteistä miehistä.

Toivottavasti löydät etsimäsi naisen. :)

N 54

Vierailija
30/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo kokeillut treffi sivustoja? Uskon että sieltä löytyy vaikka mitä.

En ole kokeillut. Haluaisin löytää ihmisen livenä tai jotain yllättävää kautta (joku muu kuin deittailuun suunnattu sivusto ym.).

Ihme lokerointia nyt. Miksi deittisivusto ei kelpaa? Jos halu löytää kumppani tai muuta seuraa on kova niin ei auta sulkea nettimaailmaa pois. Toisaalta valitat että et jaksa mennä sosiaalisiinkaan rientoihin vapaa-ajalla. Mistä se naisen pitäisi tipahtaa?

Miksi haluat löytää naisen jolle haluat antaa rahaa??? Etsitkö siis maksullista seksiä vai naisystävää? Et halua parisuhdetta mutta rakkaussuhteen? Nyt on niin epäselvää settiä että.

Kun olet ensin selvittänyt mitä oikeasti haluat, mitä annettavaa sinulla on toiselle ja mitkä ovat realistiset mahdollisuudet voit alkaa miettimään keinoja päästä tavoitteisiin.

Itselläni on sellainen ehkä ennakkoluuloinen käsitys, että deittisivustoilla viihtyvät ihmiset ovat materialistisia pelureita, paatuneita ja kokeneita. Haluaisin löytää sellaisen ihmisen, jonka voisin kohdata aidosti ja jonka kanssa voisi syttyä voimakas, aito rakkaudentunne. Haluaisin, että siihen kohtaamiseen liittyisi spontaaniutta, aitoutta ja viattomuutta ja että se tapahtuisi jotenkin yllättäen keskellä arkea.

Ehkä tosin unelmoin täysin mahdottomista asioista vain. Haluaisin myös, että se nainen olisi todella kunnollinen ja melko kokematonkin. Haluaisin voida ihailla häntä ja pitää häntä moraalisesti itseni yläpuolella. Ihailemani nainen ei varmaankaan alentuisi mihinkään nettipalstoille, puhumattakaan baareista ym. Olen ehkä hieman pettynyt ihmisiin; haluaisin, että se nainen rakastaisi minut ehjäksi.

Vierailija
31/32 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen hyvin säilynyt 50+vee joitain aikoja sitten kuivahtaneesta avioliitosta eronnut, fiksu, kiva, laastarisuhteet väliin jättänyt joka nyt sitten on tehnyt järkipäätöksen laskea valloilleen vuosikausia patoutuneet toteutumattomat seksihalut olisi kova sana. Missä piileksit?

t. M 42v

Veit sanat suustani. 👍

T. Ap

Vierailija
32/32 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up