Tiedätkö sinäkin ihmisen jonka elämä on hyvin ihanaa ja onnellista
Kommentit (6)
Olen viimepäivinä katsellut suomalaisia vloggaajia joista kyllä ihan huokuu se aito tyytyväisyys elämään ja hyvä fiilis, niistä kyllä tulee itsellekin kiva olo ja piristystä päivään. (jos näyttelevät katsojia varten niin ainakin todella hyvin esitetty)
Tuntuvat kyllä Valitettavan harvassa olevan. Siskoni tuntuu olevan varsin tyytyväinen elämäntilanteeseensa. Varmasti riippuu paljon myös asenteestaan. Ei tunnu huominen niin huolettavan ja tietysti hyvä niin...
Vierailija kirjoitti:
Olen viimepäivinä katsellut suomalaisia vloggaajia joista kyllä ihan huokuu se aito tyytyväisyys elämään ja hyvä fiilis, niistä kyllä tulee itsellekin kiva olo ja piristystä päivään. (jos näyttelevät katsojia varten niin ainakin todella hyvin esitetty)
Voihan se olla, etteivät palkastaan näyttele. Jos on mukava elämäntilanne, se saattaa innostaa aloittamaan tai jatkamaan vloggaamista. Eli tietty "survival-bias"
Kyllä, yleensä ovat pieniä lapsia tai älyltään jälkeenjääneitä. Älykkäimmät tapaamani tyypit ovat useimmiten onnettomia, tyytymättömiä, neuroottisia.
Mun elääämä on ollut 90 prosenttia masennusta.
En tunne, enkä edes tiedä.