Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö sinäkin ihmisen jonka elämä on hyvin ihanaa ja onnellista

Vierailija
01.02.2020 |

Oikein tulee itsellekin onnellinen olo.🤗

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, enkä edes tiedä.

Vierailija
2/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimepäivinä katsellut suomalaisia vloggaajia joista kyllä ihan huokuu se aito tyytyväisyys elämään ja hyvä fiilis, niistä kyllä tulee itsellekin kiva olo ja piristystä päivään. (jos näyttelevät katsojia varten niin ainakin todella hyvin esitetty)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat kyllä Valitettavan harvassa olevan. Siskoni tuntuu olevan varsin tyytyväinen elämäntilanteeseensa. Varmasti riippuu paljon myös asenteestaan. Ei tunnu huominen niin huolettavan ja tietysti hyvä niin...

Vierailija
4/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimepäivinä katsellut suomalaisia vloggaajia joista kyllä ihan huokuu se aito tyytyväisyys elämään ja hyvä fiilis, niistä kyllä tulee itsellekin kiva olo ja piristystä päivään. (jos näyttelevät katsojia varten niin ainakin todella hyvin esitetty)

Voihan se olla, etteivät palkastaan näyttele. Jos on mukava elämäntilanne, se saattaa innostaa aloittamaan tai jatkamaan vloggaamista. Eli tietty "survival-bias"

Vierailija
5/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yleensä ovat pieniä lapsia tai älyltään jälkeenjääneitä.  Älykkäimmät tapaamani tyypit ovat useimmiten onnettomia, tyytymättömiä, neuroottisia. 

Vierailija
6/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elääämä on ollut 90 prosenttia masennusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi