Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vika on ihmisessä jos ei ole kavereita

Vierailija
01.02.2020 |

Oon joutunu elämään yksin koko elämäni lapsuuden ajan oli vähän kavereita ja kiusaamista. Olin erityisluokalla vasten tahtoani kun en oppinut matikkaa heti.
Ja täälläpäin erityisluokalla (pienryhmässä) olevia haukuttiin speciaaleiksi joojoo joku kehitysvammanen.

Jään tosi helposti ulkopuolelle jopa oma suku ei pidä yhteyttä kaikki muut veljestä lähtien pyydetään kaveriksi fbssä jne.
Vaikka olisi erilainen kuin muut en koe olevani niin erilainen etten ansaitse yhtään yhteydenpitoa. Mutta jos ei niin ei.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkosta sontaa suollatte tänne. Raskailla ihmisillä on satoja tuhansia kavereita ynpärillä

Oon mies enkä edes voi tulla raskaaksi.

Vierailija
22/30 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiivot ei toimi. Pitäisi kehitttää jokin systeemi että saisi stimuloitua aivon herrmostoa.

Yksi autisti sukulaaispoika pääsi harvardin sukulaisen suhteillla sähköstimulaaatio hoitoon ja opiskelee nyt yliopistossa.

Mä en oo autisti 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin listata kymmenen syytä. Ne nyt vain ovat niin. Yksi kerrallaan ovi on sulkeutunut edestäni. En ajattele nykyään edes asiaa.

Vierailija
24/30 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on ihmisessä jos ei ole kavereita? No ei välttämättä mikään. Minulla ei juurikaan ole kavereita, enkä hirveästi kaipaa sellaisia. Kai se on jotain traumaa pitkään jatkuneesta kiusaamisesta, en osaa luottaa kuin siskooni, yhteen naapuriin sekä vanhempiini. Olen insinööri, teen työtä jossa olen paljon ihmisten kanssa tekemisissä, eli on pakko olla sosiaalinen maanantaista perjantaihin noin kahdeksan tunnin ajan. 

Päätin opiskeluaikana että haluan pois ihmisten luota sellaiseen paikkaan missä on hiljaista ja minne kukaan ei eksy kuin vahingossa. Löysinkin työpaikan sekä talon kymenlaaksosta, missä talot maaseudulla ei maksa oikein mitään, eikä täällä ole oikein ketään. Täällä olen tyytyväisenä poissa ihmisten keskuudesta harrastellen maastopyöräilyä sekä luonnossa olemista muutenkin, joskus poikkean lähimmässä naapurissa kahveilla. Jos tässä on jotain vikaa niin sitten on, minulle tämä sopii erinomaisesti :)

Tilanne hieman erilainen varmaan kuin ap:llä, jos kaipaisin seuraa niin alkaisin sitä esimerkiksi töiden tai harrastusten kautta etsimään.

Vierailija
25/30 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yläaste ja lukio rankkaa kiusaamista. Menestyin silti opinnoissa erinomaisesti ja nykyään olen m*lkku tj jota ei ihmiset kiinnosta. Ilman kavereita pärjää elämässä mainiosti kun vapaa-ajalla on riittävästi mielekästä tekemistä. Triathlon ja kaksi omaa hevosta täyttää elämää sopivasti.

Vierailija
26/30 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin työnperässä Helsinkiin.

Vierailija
27/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että ainut tapa tavata uusia ihmisiä on netti ja nettideittailu. Baarissa en viihdy enkä festareilla. Edelliset kaverisuhteet muuttuneet ja hävinneet. Mistä muut yksinäiset löydätte seuraa

Vierailija
28/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla johtuu pitkälti siitä, että asun hyvin kaukana kotipaikkakunnalta, joka on pieni kylä. Kaikki ovat muuttaneet sieltä eri puolille maailmaa. Aikuisiällä uusia syviä ystävyyksiä ei juuri muodostu.

Vierailija
29/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mt-ongelmat ja erakoituminen.

Vierailija
30/30 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut että ainut tapa tavata uusia ihmisiä on netti ja nettideittailu. Baarissa en viihdy enkä festareilla. Edelliset kaverisuhteet muuttuneet ja hävinneet. Mistä muut yksinäiset löydätte seuraa

Sitäkin vielä pidetään outona ettei ympäripäissään halua heilua festareilla ihmismassan keskellä. Olen paljon mielummin pienemmässä porukassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi