Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa tämän mekon alkukesän häihin?

Vierailija
01.02.2020 |

Tiedän, että musta ei ole paras väri häihin, mutta tykkään mekosta todella paljon. Kysymyksiä herättää myös se, että mekko on aika ihonmyötäinen, ei kuitenkaan mikään nakinkuori. Mitä mieltä olette?

https://www.galerieslafayette.com/fstrz/r/s/static.galerieslafayette.co…

Kommentit (245)

Vierailija
201/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit jos haluat tietoisesti rikkoa etikettiä ja loukata hääparia.

Vierailija
202/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ois 30 euroa

https://www.ellos.fi/ellos-collection/mekko-andi/7010119-01

Kiitos avusta, ihan nätti on mekko, mutta ei todellakaan sopisi minulle. Näyttäisin ihan hirveältä tuo päällä, olen liian lyhyt ja liian rintava tuohon. Minusta tuo on myös aika synkkä kesään. Musta on toki vieläkin synkempi, mutta ainakin siinä on klassista tyyliä.

Aika tylyjä kommentteja kyllä tullut :)

Joku sanoi, että mekko on 2007 tyylinen, itseni täytyy myöntää, että olen lakannut seuraamasta muotia ihan kokonaan enkä yhtään tiedä, miten nykyään on tyylikästä pukeutua. Olen yli 40-vuotias ja tykkään ajattomista jutuista, joiden kanssa voi kikkailla pienillä yksityiskohdilla.

Ihan oikeasti minua tuon mekon kanssa jännittää eniten se, että vaikutan liian seksikkäältä ja tyrkyltä, koska se on aika ihonmyötäinen. Sen lisäksi joitakin häiritsee musta väri. Toisaalta mekko on peittävä, mikä on ihan hyvä. Tyylikysymykset muuten eivät varsinaisesti kiinnosta minua tässä.

Ap

Eli vaatteesi on liian pieni, jos se on mielestäsi liian seksikäs. Kuvan naisella näyttää tylsältä työvaatteelta.

Olen itsekin ollut kaksissa häissä mustalla mekolla, toisissa isolla värikkäällä silkkihuivilla ja toisissa sifonkihihoilla ja isolla kasmirhuivilla, vaalean sininen. Häät olivat loka- ja marraskuussa, ei kesällä. Tuo vaate voi olla ajaton, mutta talvivaate eikä juhlavaate.

Itepä kysyit.

Minusta mekko näyttää tuon mallin yllä myös todella seksikkäältä.

Oli muuten pakko kokeilla ja pukea mekko päälle. Hyvältä näyttää. Töihin en missään tapauksessa menisi tämän kanssa. Ei ole liian pieni, ei purista mistään ja vetoketju menee vaivatta kiinni.

Saa nähdä kuka bongaa minut häistä alkukesästä tämä mekko päällä ;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä ihmiset syvästi loukkaantuneita ap:n asuvalinnasta, sellaista settiä välillä sai lukea :D ”Musta mekko loukkaa hääparia” kuka muka ajattelee niin vielä vuonna 2020..? Ok, jotkut mummot ehkä, mutta niiden tanttojen mielipiteistä nyt ei kannata välittää kun marisevat jokaisesta asiasta muutenkin.

Itseäni myöskään ensi kesän morsiamena ei todellakaan liikuta mihin väriin vieraani ajattelivat pukeutua. Sitä paitsi, jos joku haluaa hääparia loukata niin eiköhän se ole järkevämpi tehdä jollain muulla tavalla kuin angstaamalla mustalla mekolla :DD

Vierailija
204/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hautajaisiin, jos sinnekään.

Vierailija
205/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas täällä ihmiset syvästi loukkaantuneita ap:n asuvalinnasta, sellaista settiä välillä sai lukea :D ”Musta mekko loukkaa hääparia” kuka muka ajattelee niin vielä vuonna 2020..? Ok, jotkut mummot ehkä, mutta niiden tanttojen mielipiteistä nyt ei kannata välittää kun marisevat jokaisesta asiasta muutenkin.

Itseäni myöskään ensi kesän morsiamena ei todellakaan liikuta mihin väriin vieraani ajattelivat pukeutua. Sitä paitsi, jos joku haluaa hääparia loukata niin eiköhän se ole järkevämpi tehdä jollain muulla tavalla kuin angstaamalla mustalla mekolla :DD

Ompas? Mikä sana tuo on? Tarkoitatko sanaa onpas?

Opettele oikeinkirjoitus, ota tyyliin kantaa vasta sitten. Höpsö.

Vierailija
206/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaisi nyt vaan uskoa, ettei se mekko käy häihin, vaikka muuten hieno musta mekko onkin. Ajattelepa että palstan otanta on sellainen keskiverto otanta naisista ja kuinka moni täällä on ollut sitä mieltä, että ei missään tapauksessa sovi kesähäihin. Ihan yhtä suuri osa naisista kummastelee sinua niissä kesähäissä ja ajattelee, että haet huomiota/haluat loukata hääparia/olet muuten outo. Haluatko oikeasti sitä?

Etsi joku muu mekko, joka ei ole musta. Etsi vaikka vaalean harmaa tai tumman sininen jos haluat tuon tyylistä, mutta ei mustaa.

Toisaalta kun katselee ympärilleen, niin suunnilleen sama osuus naisista näyttää omaan silmääni aika sivuun stailatulta... Tarkoitan siis, etteivät varsinaisesti edusta omaa tyyliäni. Jos mietin, että nämä ihmiset arvostelevat minun asuani, niin loppujen lopuksi se on ihan se ja sama. Makuasiat on makuasioita.

Ap

Miksi sitten kysyit? Ei tarvitse näyttää onnistuneesti stailatulta, mutta tuo musta on enemmän paha kuin vain pieleen mennyt vaatevalinta, kun musta ei ole suurimman osan mielestä hääväri.

Mutta tosissaan, jos olit jo päättänyt, että laitan tuon mustan kesähäihin eikä sillä ole merkitystä mitä muut häävieraat ja morsiuspari ajattelee, niin miksi ihmeessä aloitit koko ketjun?

Vierailija
207/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompas? Mikä sana tuo on? Tarkoitatko sanaa onpas?

Opettele oikeinkirjoitus, ota tyyliin kantaa vasta sitten. Höpsö.

Mitä sitä sanottiinkaan keskustelupalstaväittelystä ja kirjoitus/kielioppivirheistä...

Vierailija
208/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme pakkomielle sulla ap on tohon seksikkyyteen? Mietit vaan koko ajan että näytätkö seksikkäältä mekossa, ja blaablaablaa, seksikäs sitä ja tätä. Toi mekko ei ole linkkaamassasi kuvassa mikään tajunnanräjäyttävän tyrmäävä pikkumusta, eikä mitenkään erityisen seksikäs. Se on ihan ok musta mekko, jota varmaankin voi käyttää monenlaisessakin tilaisuudessa. Itse en laittaisi häihin, mutta jos niin haluat, niin anna mennä vaan. 

Ja vau, 11 sivua yhdestä mustasta mekosta, aikamoinen saavutus ;)

Vierailija
209/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton ja synkkä vaate. Ei sovi mitenkään kesähäihin.

Vierailija
210/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, uskon että harva morsian tuosta asusta loukkaantuu. Myötähäpeää voi toki tulla vieraiden ja morsiusparin puolesta, mutta kukaan tuskin sitä päin naamaa näyttää. Mene mekossa jossa koet olosi mukavaksi.

Vierailija
211/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi tuollaista toimistotyöntekijän asua häihin

Vierailija
212/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsdä olisi mekkoon sopiva hattu;

https://www.europeana.eu/portal/fi/record/2021009/M012_K11737_4a_b.html

😂😂😂😂

Häiriintyköhän naapurit huutonaurustani😂🤣

Vierailija
213/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku sinisen sävy.

Vierailija
214/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa mekossa on se seksikäs osuus? Mun mielestä on lähinnä jotenkin tylsä tusinamekko.

Vierailija
215/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap varmasti sievä ihminen niin laita joku sievä mekkokin:) eli ei tuota

Vierailija
216/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään! Hyvin sopii häihin. Itsekin olen mustan suurkuluttaja ja melkein aina päällä on mustaa.

Nudet korot ja joku laukku niin olet erittäin tyylikäs. Kukkamekot ja värikkäät jakut voit unohtaa ihan suosiolla ja jättää ne isöäideille.

Samaa mieltä, musta mekko ja nudet kengät on tyylikäs asu kaikkiin juhliin.

Ja ihann mielenkiinnosta pakko kysyä, minkä ikäisiä te mustasta mekosta nipottavat olette? Miksi musta mekko ei ole sopiva häävieraalle?

Vierailija
217/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on lyhythihainen poolopaita ja kynähame. Ei sellaisissa häihin mennä.

Vierailija
218/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se vasta oli noloa kun tutun häissä äitipuolella oli pitkä valkoinen mekko, aivan kuin häämekko.

Vierailija
219/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään! Hyvin sopii häihin. Itsekin olen mustan suurkuluttaja ja melkein aina päällä on mustaa.

Nudet korot ja joku laukku niin olet erittäin tyylikäs. Kukkamekot ja värikkäät jakut voit unohtaa ihan suosiolla ja jättää ne isöäideille.

Samaa mieltä, musta mekko ja nudet kengät on tyylikäs asu kaikkiin juhliin.

Ja ihann mielenkiinnosta pakko kysyä, minkä ikäisiä te mustasta mekosta nipottavat olette? Miksi musta mekko ei ole sopiva häävieraalle?

Minulle ei se mustuus ole ongelma, vaan mekon arkisuus.

Vierailija
220/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tossa mekossa on se seksikäs osuus? Mun mielestä on lähinnä jotenkin tylsä tusinamekko.

Samaa ihmettelin täällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme