Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joistakin miehistä tulee niin ällöttävä tunne, vaikka

Vierailija
01.02.2020 |

käyttäytyisivät hyvin ja olisivat siistejä ulkoisesti? Aina joskus tulee näitä miehiä vastaan joissain esim. töissä tai harrastuksissa ja tulee ihan todella voimakas ällötyksen tunne miestä kohtaan. En sellaista tietenkään näytä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää tietynlainen naismaisuus. Leveä lantio tai naukuva puhetyyli. En vain voi sille mitään.

Vierailija
2/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäävä, itsekäs, kova, ilkeä, tietää kaiken paremmin. Yäk. Piiuii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo vain siitä ettette sopisi toisillenne. Jokin toisen habituksessa tai ominaishajussa ilmentää sen sinulle alitajuisesti. Sitten taas jos sopisitte toisillenne, tulee kuvioihin jalat alta vievä kemia ja yhteenkuuluvuuden tunne. Luonto on järjestänyt asian puolestamme.

Vierailija
4/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet vain niin ennakkoluuloinen?

Vierailija
5/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää, jos mies on selvästi huonokuntoinen ja huonot elintavat näkyvät päälle. Esim. iho on taikinamainen ja harmaa, on hilsettä, ylipainoa, silmät punottaa jne.

Ihminen, joka liikkuu ja ulkoilee eikä syö pelkkää roskaa, näyttää erilaiselta. En ole näissä asioissa erityisen tiukka itsekään, mutta raja menee siinä, etten halua miestä, joka lähinnä juo kaljaa sohvalla ja valittaa vaivojaan ja myös näyttää siltä.

Se kuuluisa kipinä on mielestäni toisessa osittain jo valmiiksi, siinä että pitää itsensä jotenkin kunnossa, kiinnostuneena ja vireessä.

Vierailija
6/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supliikki, astetta liian miellyttävä. Haluaa näyttää sekä minulle, että etenkin ympäristölle hyvätyyppiayytensä. Name dropping sijoiteltuna tietoisesti. Taattua narsismia, mutta vielä niin piilotettua, että nämä miehet ovat tuhoisia vain kierteellä ja henkisesti.

Vierailija
7/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista naisista tulee ällötys kanssa. Olen nainen itse enkä ala semmoisen kaveriksi.

Ihan kiva miesvihamielinen aloitus. Nyt oli yritystä. 5/5.

Vierailija
8/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, kalju, likainen.

Sovinistinen, katkera, koppava, ilkeä, omahyväinen, tylsä, kylmä

Vierailija
9/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa kysyttiin, että "miksi" ei "millaisesta". Kukaan ei ole vastannut itse kysymykseen. Oikea vastaus olisi naisten äärimmäinen nirsous.

Vierailija
10/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkät ihmiset vaistoaa huonot ja pahat ihmiset. Se on suojamekanismi, että pysyisit kaukana niistä "gut feeling".

Vierailija
11/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan samalla tavalla sitä naisetkin meitä miehiä ällöttää. Itseäni ainakin ällöttää teennäinen kikattaminen, ylipaino joka varsinkin perstseessä eli sellanen oikein helkkarin iso takapuoli joka on kuin seitsemän leivän uuni ja valtavat tolppareidet, kuin myös ällöttää kananpersaukseksi nyrsitty tukka. Kanamainen komenteleva käytös jne.

Vierailija
12/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa kysyttiin, että "miksi" ei "millaisesta". Kukaan ei ole vastannut itse kysymykseen. Oikea vastaus olisi naisten äärimmäinen nirsous.

Minusta kyllä #3 vastasi kysymykseen.

Vierailija
13/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt ei ole osa lukenut aloitusta ollenkaan. Ap puhuu ulkoisesti miellyttävästä, mutta ällöttävästä tyypistä. Tiedän fiiliksen. Näen sattumoisin työni takia yhtä miestä, joka aina tavatessamme lässyttää ja mielistelee. On ahdistava ja päällekäyvä ihan pelkillä sanoilla, vaikka on periaatteessa ihan kohtelias. Kylmät väreet tulee, enkä ihan tarkkaan tiedä, miksi. Yritän olla mahdollisimman asiallinen hänen seurassaan.

Vierailija
14/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt ei ole osa lukenut aloitusta ollenkaan. Ap puhuu ulkoisesti miellyttävästä, mutta ällöttävästä tyypistä. Tiedän fiiliksen. Näen sattumoisin työni takia yhtä miestä, joka aina tavatessamme lässyttää ja mielistelee. On ahdistava ja päällekäyvä ihan pelkillä sanoilla, vaikka on periaatteessa ihan kohtelias. Kylmät väreet tulee, enkä ihan tarkkaan tiedä, miksi. Yritän olla mahdollisimman asiallinen hänen seurassaan.

Tiedän tunteen. Se on juuri se, jos toinen on yliystävällinen, niin että se muuttuu selväksi näyttelemiseksi.

Teennäisyys on monelle ihmiselle punainen vaate.

Vierailija
15/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av- mammat opetakaa pojillenne jo kotona hyvät käytöstavat ja mistä hyvä hygienia lähtee!! Se on vähän kuin laittasi rahaa pankkiin myöhempää elämää varten. Inhottaa katsoa aamulla bussipysäkillä klimppejä räkiviä nuoria miehiä, usein olemuskin on epäsiisti. Eipä kiinnoistaisi tuollainen nuorukainen.

Vierailija
16/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monista naisista tulee ällötys kanssa. Olen nainen itse enkä ala semmoisen kaveriksi.

Ihan kiva miesvihamielinen aloitus. Nyt oli yritystä. 5/5.

Mä olen mies ja mulle tulee joistakin toisista miehistä ällötys enkä halua olla niiden kanssa kaveri, oikeastaan en halua olla missään tekemisissä niiden kanssa. Sitten toisaalta joistakin tyypeistä tulee välittömästi sellaiset vibat, että tuo on hyvä tyyppi ja tekee mieli jutella sille.

Joku puhui, että luonto on järjestänyt asiat ja se ällötys johtuu siitä ettette sopisi toisillenne pariksi. Kyllä se vaikuttaa myös kaveritasolla. Tässä mielenkiintoinen artikkeli https://www.hs.fi/tiede/art-2000002746067.html

Ne ihmiset jotka aiheuttaa sen ällötyksen tunteen olisi todennäköisesti osa vihollisheimoa jos elettäisiin kivikaudella :D

Vierailija
17/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet vain niin ennakkoluuloinen?

Itse olet. Ei sullekaan kumpikaan niistä kelpaa, joiden tasolle yltäisit. T. Kiemunki ja naapurin kalja-Terttu 69 v.

Vierailija
18/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tökerö aloitus.

Vierailija
19/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin Ylen Perjantai-ohjelmaa, joiden vieraiden perustella ymmärrän aloituksen pointin.

Vierailija
20/41 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se ällötyksen tunne tulee vasta, jos se ei-kiinnostava henkilö tekee jotakin, minkä tulkitsen osoitukseksi kiinnostuksesta lähempään tutustumiseen. Tämä ei siis tarkoita huonoja käytöstapoja, vaan vaikka jo jotakin tietynlaista elettä, jonka voi kyökkikehonkielitulkki ajatella niin.

Itselle pariutumismielessä "vastenmielisiä" miehiä kun ei jotenkin edes hahmota miehinä, ennen kuin he tästä asiasta jotenkin muistuttavat.

Yleisesti vastenmielinen piirre on mielistely. Mies, joka haluaa olla kaikesta samaa mieltä ja yrittää miellyttää selkeästi liikaa, ei ole houkutteleva vaan luotaantyöntävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän