Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte tylsää elämää?

Vierailija
31.01.2020 |

Ei rahaa tuhlattavaksi, töitä ja kotitöitä vaan. Väsyttää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, vaikka rahasta ei ole puutetta, koska en ikinä ehdi käyttämään sitä työn ja arjesta selviämisrn vuoksi. Nytkin olen jo vuoden verran haaveillut uusien työvaatteiden ostamisesta, mutta ei töiden jälkeen ehdi, eikä viikonlopuisin jaksa, kun saa kerrankin levätä.

Vierailija
22/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on juuri niin mielenkiintoista, kuin miksi sen itse teet. Keksit hyvän romaani-idean, ja alat kirjoittaa. Mieti mitä haluat opiskella, ja sitten selvität että missä siitä pidetään kursseja. Ostat pitkästä aikaa vesivärit, ja alat maalailla. Otat 30 päivän valokuvaushaasteen ja suoritat. Kokeilet joka päivä uutta kampausta. Haasta itsesi syömään 50 eurolla kuukausi. Lue loppuvuoden aikana 24 kirjaa.

Sinulla ei ilmeisesti ole lapsia.

Olen eri, ja minulla on lapsia. Nuo ei kuulosta silti huonoilta vaihtoehdoilta. Ehkä parempi kysymys on: onko sinulla mielikuvitusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, vaikka rahasta ei ole puutetta, koska en ikinä ehdi käyttämään sitä työn ja arjesta selviämisrn vuoksi. Nytkin olen jo vuoden verran haaveillut uusien työvaatteiden ostamisesta, mutta ei töiden jälkeen ehdi, eikä viikonlopuisin jaksa, kun saa kerrankin levätä.

Miten ei ehdi?? Aivan käsittämätöntä itselleen valehtelua.

Vierailija
24/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only the boring get bored.

Vierailija
25/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, sitähän se on, elämä. Rakastan ja arvostan "tylsyyttä", (elämässä ollut paljon surua ja haasteita joten ehkäpä siksi) sitä että päivät lipuu kutakuinkin samanlaisina, mutta kaipaisin edes joskus jotakin erilaista siihen, rakkautta, intohimoa, matkustelua jne.

Kumpikin lapsi alkaa olla aikuinen, toinen jo onkin 18v, ja siinäkin sulateltavaa, mitäs nyt? Jännitän ja toivon, että löytävät paikkansa elämässä ja opiskelupaikat, mutta mitäpä muuta? En tiedä.

Ä243

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi