Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte tylsää elämää?

Vierailija
31.01.2020 |

Ei rahaa tuhlattavaksi, töitä ja kotitöitä vaan. Väsyttää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten ajaa ihmisen siihen tylsään elämään?

Usein kai se, että kuvittelee jonkun vaiheen olevan loistelias?

Vierailija
2/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista voi olla ilman rahaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jotain mielenkiintoista.

Vierailija
4/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tännne ja aletaan yhdessä koodaamaaan jotain. Tehdään vaikka musiikin luomis ohjelma androidillle ja lyödäään rahoiksi.

Vierailija
5/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vähemmän töitä/kotitöitä

Vierailija
6/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin samaa. Ennen minulla oli kivempaa kun opiskelin ja olin töissä osa-aikaisesti. Oli vapaa-aikaa ja vaihtelua. Nykyään elämä on pelkkää työtä, päiväkodista hakua ja kotitöitä. Kun olisi aikaa puuhata jotain, olen tosi väsynyt enkä jaksa tehdä mitään.

Vierailija
7/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
8/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua väsyttää ja on tylsää, vaikka olisi rahaa tuhlattavaksi asti. Olen niin uupunut etten todellakaan jaksa lähteä mihinkään shoppailemaan.

Vierailija
9/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto. Hae ilmaiseksi jotain mielenkiintoista luettavaa ja pakene muihin maailmoihin.

Vierailija
10/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tylsästä elämästä! En oikeasti kaipaa kauheasti mitään, nautin vähän liikaakin ihan vaan ”olemisesta”. Oon aina ollut tämmöinen.

Vierailija
11/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaa mielenkiintoista päivää odotellessa.

Vierailija
12/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on juuri niin mielenkiintoista, kuin miksi sen itse teet. Keksit hyvän romaani-idean, ja alat kirjoittaa. Mieti mitä haluat opiskella, ja sitten selvität että missä siitä pidetään kursseja. Ostat pitkästä aikaa vesivärit, ja alat maalailla. Otat 30 päivän valokuvaushaasteen ja suoritat. Kokeilet joka päivä uutta kampausta. Haasta itsesi syömään 50 eurolla kuukausi. Lue loppuvuoden aikana 24 kirjaa.

Vierailija
13/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä jaksa ilman jotain. Olemisen sietämätön keveys oli helpompaa kun pajautti joskus. Sen kun jätti kokonaan pois niin pitää juoda kuin haluaisi nopeuttaa kuolemaa. Tosin miksi ei?  Ei tämmöinen oleminen ole elämää. Osuispa joku konna aseen kanssa kohdalle. Pyytäisin tähtäämään päähän. 

Vierailija
14/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä jaksa ilman jotain. Olemisen sietämätön keveys oli helpompaa kun pajautti joskus. Sen kun jätti kokonaan pois niin pitää juoda kuin haluaisi nopeuttaa kuolemaa. Tosin miksi ei?  Ei tämmöinen oleminen ole elämää. Osuispa joku konna aseen kanssa kohdalle. Pyytäisin tähtäämään päähän. 

🦖💖🌪️

Vierailija
15/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihan hyvin. Lapsuus ja nuoruus oli onneksi itselläni "mielenkiintoisia" niin nyt oon ihan mielissäni tästä tylsästä pikkulapsiperheen arjesta. Nukkuminen, syöminen, television katselu ja lapsen kanssa leikkiminen on tosi kivaa! Kiinnostavan työn löytämiseen kyllä käytin paljon aikaa ja vaivaa ja siitä oon kiitollinen. Tsemppiä kaikille meille tylsän arjen taapertajille.

Vierailija
16/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tai tilaa jotain tosi tulista ruokaa, syömisen jälkeen lähdet sitten kiertemään ostaria tai vaikka salille treenaan, jossain välissä tulee kauhea kiire vessaan ja sitten on jännää

Vierailija
17/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää elämää on vain tylsillä ihmisillä. Tutkittu juttu!

Kehitä itseäsi.

Vierailija
18/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksanutkaan, kuka sitä jaksaa? Nykyään elämä ei ole tylsää, kun teen kaikenlaista. Nytkin kutistan villapaitaa pesukoneessa, ja jännitän että kuinka pieni se on kun se sieltä tulee pois. Miksi sinä elät tylsää elämää? Minusta tuo on parempi kysymys.

Vierailija
19/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on juuri niin mielenkiintoista, kuin miksi sen itse teet. Keksit hyvän romaani-idean, ja alat kirjoittaa. Mieti mitä haluat opiskella, ja sitten selvität että missä siitä pidetään kursseja. Ostat pitkästä aikaa vesivärit, ja alat maalailla. Otat 30 päivän valokuvaushaasteen ja suoritat. Kokeilet joka päivä uutta kampausta. Haasta itsesi syömään 50 eurolla kuukausi. Lue loppuvuoden aikana 24 kirjaa.

Sinulla ei ilmeisesti ole lapsia.

Vierailija
20/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Seuraava kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi