Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun naiset usein sanovat että lyhyt tukka nuorentaa..

Vierailija
31.01.2020 |

Niin kenen mielestä ja laittakaa esimerkkejä? Itse en ole huomannut tätä, töissäkin yksi nainen leikkasi lyhyen tukan ja monet kollegat kehuivat että nuorentaa mutta itse katsoin että tulipa tätityyli. Kun kasvatti taas pidemmäksi niin johan nuoreni. Mihin tämä uskomus perustuu?

Kommentit (177)

Vierailija
1/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuteen😉

Vierailija
2/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pitkä tukka vanhentaa, jos annan sen valua suorana - tekee kasvoistakin alaspäin valuvat ja pitkulaiset. Riippuu varmaan ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.

Miehillä muutos hiustyylissä ei vaikuta mihinkään. He näyttävät aina ikäisiään vanhemmilta. 

Vierailija
4/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut kenenkään sanovan noin.

Vierailija
5/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon nuori ei käsitä elämästä mitään.

Pidä ap suusi kiinni, sillä elämää ja maailmaa on myös sinun suppean katsomuksesi ulkopuolella.

Vierailija
6/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se tekee miehen näköiseksi.

Vierailija
7/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani pitkä tukka vanhentaa ja se on ihan fakta. Eikä ole mitään järkeä kasvattaa pitkiä hiuksia pitääkseen niitä sitten koko ajan kiinni.

Tosin minulle vanheneminenkaan ei kyllä ole mikään sairauteen verrattava kauhistus vaan luonnollinen osa elämänkulkua.

Vierailija
8/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut monelle sanottavan näin että lyhyet hiukset nuorentaa. Ei minusta. Mulla on selkään asti pitkät hiukset ja ne ovat nuorekkaat. Olen 46v ja jos leikkaisin lyhyet hiukset näyttäisin varmasti 50v tanttenilta.

Vierailija
9/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä. Mielestäni monesti kolmekymppisestä tulee tätimäinen kun pitkät hiukset pätkäistään polkaksi. Sen sijaan viiskymppisellä ylipitkät hiukset vanhettaa. Sen ikäisellä vähän yli olkapäiden ylettyvät hiukset näyttävät huomattavasti paremmilta kuin alaselkään asti yltävät hiukset.

Vierailija
10/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu naamasta. Rakenteesta.

Vierailija
11/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan todella paljon kehuja lyhyttukkaisena. Omasta mielestänikin näytän paljon paremmalta näin.

Vierailija
12/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös hiuslaadusta ja kasvojen mallista

Vierailija
13/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset ovat helppohoitoiset. Ei tarvi kuitenkaan kyniä ja silti on lyhyt ja kiva

Vierailija
14/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin antaa enemmän ikäisensä vaikutelman. Esim. kun Tanja Karpelalla oli vielä pitkät hiukset, saattoi takaapäin katsoa, että tossa menee joku parikymppinen pimu, ja sitten näytti kääntyessään paljon päälle 50 v. Hän on vielä sen alle.

Vierailija
15/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen sitten räväkkä väriraita, on tyylikästä.

Vierailija
16/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin monesta asiasta. Eivät kaikille sovi kaikki hiusmallit minkäänikäisenä. Pitkäkasvoista, jonka piirteet jo iän myötä vähän veltostuneet, ei pitkä suora tukka pue eikä nuorenna. Varsinkin jos hiukset ohuet luirut. Aivan lyhyet hiukset sopivat mielestäni vain heille, joilla on sirot, selkeät kasvonpiirteet. Suurimmalle osalle naisista käy varmaan jokin puolipitkä malli.

Vierailija
17/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan näköinen sellainen ohut hiirenhäntä tukka äidilläni mikä ei kasva että edes kiinni saisi eikä saa leikata  lyhyeksi. Monilla miehilläkin on pakkomielle pitää jotain harvoja hapsuja. 

Vierailija
18/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokonaisuudesta. Mä en tykkää pitkästä tukasta, se on tylsä eikä sovi mulle. Puolipitkä on paras, silti menee kiinni ja laineille. Korostaa siroja kasvoja, tekee nuoremman näköiseksi myös.

Vierailija
19/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkahan on tosi trendikäs! Kaya Gerber leikkas vasta tosi lyhyen ysäripolkan 🙌

Vierailija
20/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hiuksista ja naamasta. Minulla on ohuet hiukset, jotka pitempinä näyttävät takkuiselta hampulta. Polkkamallisena ne ovat parempikuntoiset ja tunnen oloni nuoreksi ja virkeäksi.