Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun naiset usein sanovat että lyhyt tukka nuorentaa..

Vierailija
31.01.2020 |

Niin kenen mielestä ja laittakaa esimerkkejä? Itse en ole huomannut tätä, töissäkin yksi nainen leikkasi lyhyen tukan ja monet kollegat kehuivat että nuorentaa mutta itse katsoin että tulipa tätityyli. Kun kasvatti taas pidemmäksi niin johan nuoreni. Mihin tämä uskomus perustuu?

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin antaa enemmän ikäisensä vaikutelman. Esim. kun Tanja Karpelalla oli vielä pitkät hiukset, saattoi takaapäin katsoa, että tossa menee joku parikymppinen pimu, ja sitten näytti kääntyessään paljon päälle 50 v. Hän on vielä sen alle.

Karpela on rupsahtanut ja ihan sama mitkä karvat. Riippuu perintö geeneistä kuka näyttää ennen aikaisen kuivakalta ja kuka sitten pysyy pidempään. Karpela näyttää kuuskymppiseltä. Ehkä sen takiakkin kun nostellut veronmaksajien rahoja ennenaikaisesti liian pitkään. Hyvin on osannut yhteiskuntaa käyttää hyväkseen. Liirumlaarumia jauhasi vähän aikaa ja sitten koirankouluttajaksi sopeutumisrahalla. Tavallinen työtön saa vain alle 300 euroa tienata jonkun 500 euron päälle ja näillä päättäjillä ihan eri edut mitä ne itselleen ovat säätäneet. 

Vierailija
22/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyet luonnonkiharat hiukset. Aina on hiukset hyvin laittamatta laisinkaan. Annan hiusten vain kuivua pesun jälkeen. Kampaajan mielestä minulla on maailman helppohoitoisimmat hiukset. 

Ja tämä malli sopii minulle täydellisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset ovat helppohoitoiset. Ei tarvi kuitenkaan kyniä ja silti on lyhyt ja kiva

Kuinka lyhyet on muka helpommat? Pitkille riittää pesu ja kampaus. Lyhyitä pitää leikata vähän väliä malliin, pakko föönata ja muotoilla ja käyttää kaiken maailman tuotteita että pysyvät suunnilleen nätisti. Paljon suurempi vaiva!

Vierailija
24/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut monelle sanottavan näin että lyhyet hiukset nuorentaa. Ei minusta. Mulla on selkään asti pitkät hiukset ja ne ovat nuorekkaat. Olen 46v ja jos leikkaisin lyhyet hiukset näyttäisin varmasti 50v tanttenilta.

46-vuotiaana ei paljon kannata täditellä viisikymppisiä.

Vierailija
25/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miltä näyttää kunhan itse viihtyy hiuksissaan.

Vierailija
26/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa.

Miehillä muutos hiustyylissä ei vaikuta mihinkään. He näyttävät aina ikäisiään vanhemmilta. 

Juu niin näytänki t. babyface

Vierailija
27/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no...parikymppiselle menestyvälle supermalliäidin mallityttärelle sopisi kaikki hiusmallit, niillä geeneillä.

Vierailija
28/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokematon nuori ei käsitä elämästä mitään.

Pidä ap suusi kiinni, sillä elämää ja maailmaa on myös sinun suppean katsomuksesi ulkopuolella.

Sellane kiukkuperse :D Laita ens yönä tyyny hyvin.

Vierailija
29/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaunis niskalinja, joka kannattaa ehdottomasti pitää näkyvissä. Myös otsatukka pukee minua. Polkka vanhentaa.

Leikkasin pitkät vaaleat hiukseni lyhyiksi noin 25-vuotiaana. Ahdistelu julkisissa kulkuvälineissä väheni saman tien. Sen sijaan kohteliaat ikäiseni miehet alkoivat lähestyä.

Pitkät hiukset ovat monella kauniit. Minulla lyhyt on se juttu.

Vierailija
30/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuteen se perustuu, mulla on ikää mittarissa melkein 60 vuotta. Omaan pitkät ja paksut hiukset. Kerran yksi työkaveri sanoi ettei vanhalle naiselle sovi pitkät hiukset, kun vanhentaa.  Sanojalla itsellään on niin ohuet hiukset, että päänahka näkyy läpi  =) Etelän maissa kaikilla iäkkäillä naisilla on pitkät hiukset, ikää katsomatta. 

Vierailija
31/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvittelee, että pitkä tukka nuorentaa häntä, koska hän näkee itsensä muutenkin nuorentavien silmälasien läpi. Kuvittelee olevansa lähesmelkein saman näköinen kuin lukiossa. Ikätoverit ne vain vanhenevat, rypistyvät ja roikkuvat ennen aikojaan.

Vierailija
32/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin antaa enemmän ikäisensä vaikutelman. Esim. kun Tanja Karpelalla oli vielä pitkät hiukset, saattoi takaapäin katsoa, että tossa menee joku parikymppinen pimu, ja sitten näytti kääntyessään paljon päälle 50 v. Hän on vielä sen alle.

Takaa lyseo, edestä museo!

Vierailija
33/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuosta syystä kuin joku jo totesi koska suomalaisilla on kusiluirutukka leikataan se "nuorekas" lyhyt tukka. Ihan parikymppisetkin kulkee lisäkkeissä. 

Vierailija
34/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No faktahan nyt on että usein naisten kesken kehutaan sellaista, joka ei ole uhka itselle, eli tätityyliä kehutaan ylistäen, mutta jos jollain on oikeasti kauniit tai luoja paratkoon seksikkäät hiukset, niistä ei sanota mitään koska kateus 😂

Vierailija
35/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä 48v miehen mielipide:

Kyllä pitkät hiukset nuorentavat. Ja jos eivät nuorenna, tekevät seksuaalisesti haluttavammaksi.

Vierailija
36/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No faktahan nyt on että usein naisten kesken kehutaan sellaista, joka ei ole uhka itselle, eli tätityyliä kehutaan ylistäen, mutta jos jollain on oikeasti kauniit tai luoja paratkoon seksikkäät hiukset, niistä ei sanota mitään koska kateus 😂

Hei, 1950-luku täällä. Ihan sitä lähdin soittelemaan, että saisinko naiskäsitykseni takaisin?

Vierailija
37/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nähneet yhtään lyhyt hiuksista  romaninaista? , kuuluu varmaan kulttuuriin pitkät hiukset iästä riippumatta.

Ei kysytä että käykö vai ei tämä hiusmalli.

Vierailija
38/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää olisko yhtä vaikuttava näky jos hallituksemme  viisikolla ( Sanna Marin,Kulmuni, Andersson, Ohisalo, Henriksson) olisi kynityt tehosteliukuvärjätyt kouvolatukat.

Vierailija
39/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, 1950-luku täällä. Ihan sitä lähdin soittelemaan, että saisinko naiskäsitykseni takaisin?

🤣🤣💐🤗

Vierailija
40/177 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkkapituus sopii kaikille, kun se leikataan juuri omiin kasvoihin sopivan mittaiseksi. Aivan lyhyt pixie vaatii sirot piirteet, hoikan ruumiinrakenteen ja hyvänmuotoisen pään. Pitkä tukka on kamala, jos ikää on yli 40, hiukset ovat ohuet ja roikkuvat valtoimenaan. Naama alkaa roikkua tukan mukana. Kun iho rypistyy, hiuksissa on oltava selkeä malli, muuten näyttää harmaalta ja homssuiselta. Hyvä hiustenleikkuu on halpa kasvojenkohotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän