Korkkaatko tänään pullon heti puoliltaöin tipattoman tammikuun päättymisen johdosta?
Itselläni sihahtaa sidukkatölkki auki klo 00.00.00
Kommentit (25)
Mä olen vähän miettinyt huikatonta helmikuuta, kun näin hyvään alkuun päästiin.
En koska luttasin koko 23.12 - 15.1 välisen ajan 2-4 kertaa viikossa. Nyt tavoitteena olla selvänä 14.2 asti. Silloin voin yhdistää dokaamisen ystävänpäivään ja vetää vinkkua Ksunotar&Kulkuri spagetin kanssa. 🍝🍷
En. Ajattelin mennä tipattomalla vielä tuonne helmikuun lopulle, sitten on yksi tapaaminen jossa vois vähän ottaakin.
En. Olen ollut epähuomiossa näköjään tipattomalla joulun jälkeen. Viikon päästä aion kyllä nauttia pari lasia skumppaa erään sukulaisen syntymäpäivillä.
En, koska olen muutenkin vapaaehtoisella tipattomalla. Onnittelut kuitenkin kaikille korkkaaville ja lupauksensa onnistuneesti pitäneille, well done!
Korkkaan heti kun pääsen kohta kotiin, ihan vaan viikonlopun alkamisen kunniaksi.
Ajattelin jaksaa odottaa sinne lauantaipäivän puolelle. Sitten siivouksen päätteeksi pari lasia valkoviiniä. 👍
En. Korkkaan jo aikaisemmin, läpi menneen tentin kunniaksi. Puolen yön aikaan lienen jo unten mailla, sen verran on univelkaa.
Vasta maanantaina kun kela maksaa korvaukset.
Juoppojen juttuja tuollaiset tipattomat...
Korkkasin jo eilen tämän kännin. Se jatkuu ainakin vielä huomisen, ehkä pidempäänkin? Koska vain alkoholi on sallittu päihde niin olen antanut itselleni luvan juoda niin paljon ja usein kuin saattaa. Ongelma on tosiaan siinä että aina tulee niin paha olo lopulta että on pakko olla jonkin aikaa selvinpäin.
Lakia kun en voi muuttaa niin pitää sitten tehdä hidasta itsetuhoa. Tosin eipä mulla ole mihinkään kiire. Pienen hetken iloitsin kun hyvä kansalaisaloite meni eduskuntaan asti. Sitten politikot kertoi jo ennen käsittelyä että tämä ei mene läpi. Okei ei sitten niin sama juoda niin paljon kuin vain kykenee.
Loogisesti ottaen tipaton voi päättyä vasta kuukauden päästä siitä, kun se on alkanut. Jos siis otti alkoa uuden vuoden yönä tämän vuoden puolella, ei voi korkata ensi yönä klo 24.
Töiden jälkeen Punkkua ja pizzaa. En mä yöllä viitsi syödä ja juoda.
Vierailija kirjoitti:
En, koska olen muutenkin vapaaehtoisella tipattomalla. Onnittelut kuitenkin kaikille korkkaaville ja lupauksensa onnistuneesti pitäneille, well done!
Hieno asenne sinulla!
Kaikkea hyvää elämääsi toivon!
Minä pyrin jatkamaan vielä helmikuun. Saapa nähdä kuinka käy.
Kerran kokeilin tipatonta. Ei koskaan enää. Absolutistin arki on pelkkää hikoilua, painajaisia, ärtyneisyyttä, alakuloa. Ei ihme että he ovat koko ajan niin vihaisia kohtuukäyttäjille.
Korkkasin jo 15.12.2018.