Köyhät käy kirpputoreilla
Kommentit (61)
Jaa, mä hommaan jotain kirppiksiltä kyllä ja alla on uusi auto. T. Siivooja
Olet oikeassa, myös köyhät käyvät kirppareilla.
En muuten ole aikoihin käynyt. Hyvä kun muistutit!
Yhtä paikkansa pitävä lause kuin "brunetit käyvät kirppiksillä" "hyvätuloiset käyvät kirppiksillä" "autoilijat käyvät kirppiksillä"... Sinänsä osittain paikkansa pitävä lause, joka ei kumminkaan valaise asiaa yhtään.
Uutena on vaikea ostaa sellaista, mitä ei ole valmistettu enää vuosikymmeniin.
Itse en sieltä mitään osta ettei vaan lutikoita ole.
Minä olen keskituloinen ja käyn kirpputoreilla. Mikä on pointtisi?
Itse on vastuussa,jos saat tuliaisena vaikkapa luteita,kirpparilta.Ystäväni sai sokeritoukkia,vaatteiden mukana.Huomasi,heti,kun kotiutui.
Kirppiksillähän on kamalan kallista.
En käy edes kirpputoreilla. Ei ole edes aikaa etsiä tavaraa sieltä. Helpommalla selviää kun ostaa kerran viidessä vuodessa vaatteet marketista. Ei tarvitse etsiä vaatteita päiväkaupalla ja voi kuluttaa housut ihan puhki. Ostan yleensä vaatteita kun alan saada ystäviltä huomautteluja niistä. Esimerkiksi nyt on kengissä jo liikaa jeesusteippiä. Ajattelin sinnitellä vielä kesään näillä rikkinäisillä kengillä.
Renttulook pukee mua. En siis näytä yhtään rumalta vaikka housut on revenneet perseestä. Nidoin ne niittikoneella kiinni.
T: 1200e kk tienaava ruokakuski
Fiksu köyhä käykin niin jää rahaa muuhunkin.Lastenvaatteet ainakin kannattava ostaa kirppikseltä. Ja esim juhlamekkoja saa hyvin.
Olen käyhä työtön, mutta ostan kaikki markettien -70% alesta. Uudet takit, housut, kengät, laukut jne. Just ostin uuden talvitakin näille räntäsateille -70% alesta. Just sen värinen jonka olen jo pidemmän aikaan halunnut ja on veden ja tuulenpitävä. Täysi nappi ostos! Minua helpottaa se että olen sen kokoinen että alesta löytyy usein ne viimeiset jäljelle jääneet ja ne sopivat hyvin minulle. Yksi syy hyvä pysyä mitoissa.
Kirpputorilla käynti on rentouttavaa. Siellä ei ole kukaan tunkemassa kysymään ; miten voin auttaa? Siksi tykkään käydä rentoutumassa kirppareilla.
Joskus teen yllättäviä löytöjäkin, joten se on plussaa päälle.
Eikä suinkaan kirpparit ole vain köyhien paikka. Tiedän ja näen mm kansanedustajia, muita paikkakunnan silmäätekeviä ( varakkaita) kirppareilla.
Rahvaat shoppailee uutena eikä välitä ympäristöstä. Sivistyneet ihmiset ostaa mahdollisimman vähän ja käytettynä.
Olen hyvätuloinen. Haen kirpparilta kirjoja ja astioita. Viimeksi löysin 14 Päätalon kirjaa 2 € kappale. Ja upean kattolampun 15 €. Vastaavan olen nähnyt antiikkiliikkeessä 190 €. Muualla en ole sellaista nähnyt.
Mun mielestä kierrätys on tätä päivää, siksi kipparit suosittuja.
Niin ja kierrättävät.