Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille anoppilassa käynti on kamalaa.

Vierailija
27.07.2008 |

Ja vinkit, millä selviätte reissuista? Pyydän, että tähän ketjuun ei tule anoppi/appihehkutuksia tai meidän syyllistämistä, joille se on oikeasti vaikeaa. Toivon vinkkejä teiltä, jotka pakon edessä käytte ja miten siitä silloin selviätte?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha ihmetellä kun ei saa vanhana ja raihnaisena apua lapsiltaan tai kun kukaan ei käy katsomassa vanhainkodissa...

Vierailija
22/28 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kolmeen vuoteen nähnyt anoppia tai appea (asuvat 1 km päässä). Esikoisemme näkivät vauvana pari kertaa, kuopusta ei koskaan. Mies käy yksin muutaman kerran vuodessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaystävän kanssa yhteen.

Nykyään kun puhun jostain jutusta, niin anoppi alkaa selittää jostain ihan muustan heti kun lopetan puheenvuoroni. Muutenkin hymyilee minulle sillä tavalla ivallisesti ja säälien aina jos puhun jostain.

Poikaystävä on vielä sen ainoa lapsi, voin kuvitella millaiseks tää menee :(

Vierailija
24/28 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi lapset jo sen verran isoja, että mies yleensä vie lapset mummolaan ja haetaan seuraavana päivänä pois. Tämä helpottaa huomattavasti omaa elämääni, ei enää niitä piinaavia istuntoja anoppilassa. Lapsista tykkäävät ja lapsetkin isovanhemmistaan, joten siihen en halua puuttua. Mies ei myöskään tule juttuun vanhempiensa kanssa, miehen siskoja vain ylistävät meidän kuullen. Eli sikäli hyvin että miehen kanssa ollaan samoilla linjoilla vierailuista; mahdollisimman harvoin ja nopeasti :)

Vierailija
25/28 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän 'omi' vauvan, tuli meille milloin huvitti (ei koskaan kysynyt sopiiko tulla) ja istui tuntikausia minun väsymyksestäni piittamatta. Yökyläily on hänelle pakkomielle, siitä alettiin puhua jo heti kun vauva oli syntynyt. Kommentoi jopa tyyliin, että voisit jo lopettaa tuon imetyksen niin Matti pääsisi jo mummun ja pappan luokse yökylään. Hänellä oli vauvatarvikkeitakin varmaan enemmän kuin meillä.

Appivanhempani ovat kateellisia minun vanhemmilleni. Se minua ottaa eniten päähän. Jos lapsi on minun vanhemmillani niin mieheni vanhemmat loukkaantuvat siitä. Tai jos olen pyytänyt esim äitiäni hoitamaan lastani meille niin anoppini tuppautuu heti meille.

Jos minun vanhemmat ostavat lapselle jotain, on appivanhempien ostettava vähintään saman verran, mielummin vähän enemmän. Eikö ole naurettavaa käytöstä aikuisilta ihmisiltä?

Vierailija
26/28 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa kuulkaa samalla mitalla takaisin!

Vierailija
27/28 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni on vaikeaa viettää aikaa heidän kakkitietävässä seurassaan. Kaikki menisi hyvin, jos pystyisin nielemään "autettavan" roolin ja esittäisin olevani heitä huonompi. Nykyisin yritän järjestää lapsille ja isovanhemmille tapaamisia niin, ettei meitä vanhempia tai ainakaan mua tarvita paikalla.

Vierailija
28/28 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan