Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää tuttuni jolla on niin ruma lapsi

Vierailija
27.07.2008 |

...

ps. mietipä viestiäsi uudelleen...halutatko, että omasta lapsestasi kirjoitetaan samaan tapaan ap

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa!

Vierailija
2/15 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on oikeasti tosi ruma. Nenä näyttää aivan siankärsältä ja on vielä niin pysty, että sieraimista sataa lapsiraukalla sisälle. En voisi tuntea mitään noin rumaa lasta kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaat sen verran käytöstapoja ettet ikinä suustasi päästä tuota tuttusi kuullen..olet muuten aika kamala ihminen, jos kaikessa järjessäsi ja tosissasi tän kirjoitit.. jos jonain päivänä saat omia lapsia, tulet huomaamaan että oma lapsi on maailman ihanin ja kaunein ja omalle äidilleen rakkain, joten aivan sama mitä sinä ap ajattelet. Vähän tasoa aloituksiin, kiitos!

Vierailija
4/15 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käy niin että ne rumat lapset kaunistuvat vanhetessaan ja kauniit lapset vastaavasti rumentuvat.

Vierailija
5/15 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti perinyt ulkonäkönsä äidiltään

Vierailija
6/15 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun tee pahaa katsoa sitä? Olet ap säälittävä, onko sulla jotain ongelmia?

Vierailija
7/15 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitäkään ei minun halustani vaan muiden sukulaisten kautta

Vierailija
8/15 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käydä niin, että perivät äitinsä ruman luonteen ja vaikkapa aiheuttavat kyseenalaista kuuluisuutta jollakin elämän alueeella. Äidillä voi olla ongelmia eettisessä kasvatuksessa. Tai voihan sitä rumia lapsia tulla muutenkin, vaikka vanhemmat olisi keskivertoja pallinaamoja. Tai teille voisi syntyä ihanan kaunis vauva,mutta näkövammainen, joka ei sitten ikinä itse pääsisi ihastelemaan naamaansa tai arvostelemaan muiden rumuutta.

Vierailija
9/15 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on niin ruma kuin sun luonne näyttää olevan.

Provonakin tämä kertoo rumasta luonteesta.

Vierailija
10/15 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla jos vaivaat päätäsi tuttusi lapsen rumuudella. Suosittelen mielenterveystoimistossa käyntiä.

Vierailija
11/15 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo päässeeni sinuiksi oman töpselikärsänenäni kanssa, mutta ap sai minut yllättäen itkemään. :´( "Kiva" tietää, että aikuiset ihmiset ovat minustakin ajatelleet noin kun olin pieni.

Vierailija
12/15 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikuistuin, muut osat kasvoistani kasvoivat mutta nenä pysyi entisellään ja on siis nykyään ihan sopusoinnussa muiden osien kanssa. Olen näin aikuisena ihan soma, vaikka itse sanonkin.

Vierailija
13/15 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä en itsekään voi sietää ihmisiä joilla on kärsä. Kaverin lapsella oli sellainen syntyessään ja kyllä sitä mietti, että toivottavasti luoja ei ole niin julma ja jätä sitä pysyväksi piirteeksi. Nyt kun lapsi on muutaman vuoden niin nenä alkaa jo tasoittua, vaikka hieman pysty vielä onkin. Jos omalla lapsella olisi sellainen nenä niin hankkisin leikkauksen heti ensitilassa kun se vaan olisi mahdollista.

Vierailija
14/15 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko joku eskariluokka vallannut palstan?

Vierailija
15/15 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä atrian mainoksessa sillä "hyvä,hyvä" mummolla on juuri sellainen kamala kärsänenä. Taisi jossain tienvarsimainoksessakin olla kärsänenäinen lapsi mainostamassa makkaraa. kamalan näköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan