Yrittikö tämä nainen iskeä minut?
Olimme tyttöystäväni kanssa hänen entisen opiskelijakaverinsa ja tämän miehen luona pari päivää 'kortteerissa' kun oma asuntomme oli rempassa. Heidän olohuoneessa oli alkovi ja vuodesohva, jossa nukuimme. Ensimmäisenä aamuna kun heräsin, tyttikseni oli jo lähtenyt hoitamaan jotain perheasiaa, ja isäntä oli salilla, joten olimme naisen kanssa kaksin. Hän hääräili kämpässä päällään sellainen valkoinen melko läpikuultava minimittainen yöpaita, alla sirot pikkarit, ei muuta. Mielestäni tuo asuvalinta olisi ollut melko rohkea vaikka kämpässä olisi ollut muitakin, mutta etenkin kun olimme kahdestaan tämä tuntui minusta täysin sopimattomalta (enkä pidä itseäni mitenkään erityisen tiukkapipoisena). Ja hänellä oli aika paljon tehtävää siinä olohuonessa suoraan edessäni, piti kurkottaa jotain kirjahyllyn ylähyllyltä (= pakarat näkyivät helman alta) ja pyllistellä jotain alahyllyltä jne. Siinä puolinukuksissa kun katselin häntä niin täytyy myöntää että oli hyvän näköinen mimmi, ja kävi kyllä mielessä pari juttua mitä olisin voinut aamustondikseni kanssa tehdä. Mitään ei siis tapahtunut, enkä tosiasiassa olisi edes ryhtynyt mihinkään vaikka hän olisi tehnyt aloitteenkin, mutta olen miettinyt jälkeenpäin että yrittiköhän hän ihan oikeasti pokata minua, vai kiusoitteliko vaan? Ja jos yritti, niin mikä motivaatio on iskeä hyvän ystävän poikakaveri tuollaisessa tilanteessa? Ja jos ei yrittänyt mitään sellaista, niin millä selittyy tuo asuvalinta, luulisi hänellä olleen jotain hieman peittävämpääkin, tai ainakin joku aamutakki siihen päälle ettei olisi ollut ihan niin näytillä kaikki kurvit. Vai oliko tämä joku uskollisuuskoe minulle, joko hänen oma ideansa tai tyttikseni ehdottama? (Tapahtui jo syksyllä, eikä sen jälkeen ole ollut mitään vastaavaa, hän käyttäytyy kaikin puolin aivan normaalisti, ei mitään flirttiä tms.) Jos etenkin naiset voisivat yhtään valottaa tätä, olisi kyllä kiva kuulla mielipiteitä tai arvauksia.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin tarkempaa kuvausta ylöasusta. Miehet voivat pitää hieman erilaisia asuja seksikkäinä kuin naiset. Nainen ei välttämättä ole tietoinen, että yöpaita on läpikuultava. Valkoisistavaatteista/uikkareista voi helposti näkyä läpi tietyssä valossa ilman, että niihin pukeutunut on itse huomannut asiaa.
Naisella onkin pian ollut joku vaalea hello kitty paituli ja mummoalkkarit.
Jos pakarat on vain vilkkunut kurotellessa jonnekin ylähyllylle niin paitahan on peittänyt takamuksen.
Eli saattanut pitää ihan sopivana vieraiden seurassa.No ei tasan ollut mikään Hello Kitty paituli. :) Yritin guuglata vastaavaa, muuten löytänyt aivan samanlaista kun en tunne terminologiaa. Malliltaan ja pituudeltaan se oli mielestäni tämäntyyppinen, mutta ei ihan noin läpinäkyvä, ja muistaakseni mieluummin ohutta kangasta kuin tälläistä pitsin tyyppistä:
https://www.lazeme.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/650x/34862…
Ap
Kaikki ne aikaisemmat kommentoijat jotka sanoivat että nainen saa pitää mitä vaatteita haluaa eikä siinä ole mitään taka-ajatusta tai hiukankaan seksiin liittyvää, saati sitten mitään outoa, niin voisitteko nyt kommentoida uudestaan tämän hepenen nähtyänne (siis olettaen että on edes lähellä sitä mitä kyseisellä misulla oli sinä aamuna päällä)? Ihan vaan noin mielenkiinnon vuoksi kuulisin kantanne tähän. ;-)
Itse voisin olla tuossa, vaikka olisi vieraita, tuohan on perus yöasu, jos kerran ei edes ollut noin läpinäkyvä. Ei todellakaan tarkoita, että haluaisin seksiä.
Samoin, tuohan on ihan siveellisen pituinen yöpaita ja hyvin saattaisin aamulla liikkua omassa asunnossani tuollainen päällä jos yövieraana olisi läheisiä/turvallisia kavereita. Jos oli vain hieman läpinäkyvä niin todennäköisesti nainen ollut edes tajunnut sitä, jos käyttää vain yöpaitana.
Vierailija kirjoitti:
Eli hänellä oli yöpaita päällä.
Mitä hevonvttua miehet?!?
Eli itse noteeraisi ollenkaan jos veljenvaimo tai naapurin rouva pyllistelisi tuollainen läpikuultava lyhyt yöpaita päällä miehesi edessä heti kun sinä et ole paikalla?
Kotona nukun alasti ja herätessäni puen päälleni. Kun olen kylässä/joku on kylässä, nukun legginsseissä ja topissa. Jos taas haluan vietellä, pukeudun hepeniin tai läpikuultaviin seksimekkoihin.
Ei ole täysin normaalia keikistellä ja pyllistellä vieraan miehen edessä vähäpukeisena. Yksi ystävyyssuhde päättyikin, kun huomautin ystävälleni, etten pidä sopivana, että hän pyllistelee mieheni edessä t-paidassa tai rasvailee itseään alastomana meidän olohuoneessa. Mikä lie sitten ollut motiivi, kun katkaisi välit tuon jälkeen kokonaan.