Yrittikö tämä nainen iskeä minut?
Olimme tyttöystäväni kanssa hänen entisen opiskelijakaverinsa ja tämän miehen luona pari päivää 'kortteerissa' kun oma asuntomme oli rempassa. Heidän olohuoneessa oli alkovi ja vuodesohva, jossa nukuimme. Ensimmäisenä aamuna kun heräsin, tyttikseni oli jo lähtenyt hoitamaan jotain perheasiaa, ja isäntä oli salilla, joten olimme naisen kanssa kaksin. Hän hääräili kämpässä päällään sellainen valkoinen melko läpikuultava minimittainen yöpaita, alla sirot pikkarit, ei muuta. Mielestäni tuo asuvalinta olisi ollut melko rohkea vaikka kämpässä olisi ollut muitakin, mutta etenkin kun olimme kahdestaan tämä tuntui minusta täysin sopimattomalta (enkä pidä itseäni mitenkään erityisen tiukkapipoisena). Ja hänellä oli aika paljon tehtävää siinä olohuonessa suoraan edessäni, piti kurkottaa jotain kirjahyllyn ylähyllyltä (= pakarat näkyivät helman alta) ja pyllistellä jotain alahyllyltä jne. Siinä puolinukuksissa kun katselin häntä niin täytyy myöntää että oli hyvän näköinen mimmi, ja kävi kyllä mielessä pari juttua mitä olisin voinut aamustondikseni kanssa tehdä. Mitään ei siis tapahtunut, enkä tosiasiassa olisi edes ryhtynyt mihinkään vaikka hän olisi tehnyt aloitteenkin, mutta olen miettinyt jälkeenpäin että yrittiköhän hän ihan oikeasti pokata minua, vai kiusoitteliko vaan? Ja jos yritti, niin mikä motivaatio on iskeä hyvän ystävän poikakaveri tuollaisessa tilanteessa? Ja jos ei yrittänyt mitään sellaista, niin millä selittyy tuo asuvalinta, luulisi hänellä olleen jotain hieman peittävämpääkin, tai ainakin joku aamutakki siihen päälle ettei olisi ollut ihan niin näytillä kaikki kurvit. Vai oliko tämä joku uskollisuuskoe minulle, joko hänen oma ideansa tai tyttikseni ehdottama? (Tapahtui jo syksyllä, eikä sen jälkeen ole ollut mitään vastaavaa, hän käyttäytyy kaikin puolin aivan normaalisti, ei mitään flirttiä tms.) Jos etenkin naiset voisivat yhtään valottaa tätä, olisi kyllä kiva kuulla mielipiteitä tai arvauksia.
Kommentit (63)
Tuskin. Ajattelematon ja nolo nainen, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Luuli, että nukut.
No ei luullut, koska toivotimme hyvät huomenet heti kun hän tuli olkkariin.
Ap
Kiusoittelemalla testasi, että olisitko valmis pettämään tyttöystävääsi/hänen ystäväänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuli, että nukut.
Ap
Okei, no ehkä sitten vaan ei välittänyt. Kyllä mäkin kotona heilun pelkissä yöpukeissa aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Ajattelematon ja nolo nainen, ei sen kummempaa.
Noloa on minusta heti ajatella seksuaalisesti kun naisella on vähän vähemmän vaatteita päällä. Toiset ei vaan ajattele tuossa olevan mitään seksuaalista.
Ajatteli, että olet turvallinen ja vaaraton mies (kaverin mies, joka tuntee myös naisen miehen), jonka edessä voi esiintyä niin kuin kotona normaalisti esiintyy. Näköjään nainen oli väärässä.
Pitää sua niin kaverina ettei osannut ajatella että tuossa olisi jotain kummallista.
Nainen voi kulkea bikineissä, mutta heti on kun on vaan pikkarit ja joku yläosa nainen liehittelee miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuli, että nukut.
Ap
Okei, no ehkä sitten vaan ei välittänyt. Kyllä mäkin kotona heilun pelkissä yöpukeissa aamulla.
No niin kai jokainen heiluu, ei siinä mitään. Mutta kyllä minä itse ainakin heilun hieman erilaisissa pukeissa jos on talossa vieraita. Esim. laitan vaikka t-paidan päälle, vaikka normaalisti nukun yläpää paljaana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi kulkea bikineissä, mutta heti on kun on vaan pikkarit ja joku yläosa nainen liehittelee miestä?
Tämä. Paljon esim. kesällä pelataan rantalentissä ihan vaan bikineissä kavereiden kanssa, mutta jos olen kotona alusvaatteissa se yhdistetään heti seksiin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuli, että nukut.
Ap
No niin kai jokainen heiluu, ei siinä mitään. Mutta kyllä minä itse ainakin heilun hieman erilaisissa pukeissa jos on talossa vieraita. Esim. laitan vaikka t-paidan päälle, vaikka normaalisti nukun yläpää paljaana.
Ap
Tämä nainen ei ole = sinä
Liian pitkä stoori, ei jaksa ees lukea.
Ei yrittänyt iskeä. Älä luule luita lihoiks, heh heeeeeeeeeeeeee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Paljon esim. kesällä pelataan rantalentissä ihan vaan bikineissä kavereiden kanssa, mutta jos olen kotona alusvaatteissa se yhdistetään heti seksiin? :D
Joo, minäkin olen simmarit jalassa uimahallissa, mutta en silti pelkissä kalsareissa edusta, en kartsalla enkä edes kotona
-mies-
Ei olisi koskaan tullut mieleen keikistellä vieraiden edessä noin vähissä vaatteissa. Joku taka-ajatus tuossa on ollut tai sitten muija on kananaivoinen.
Olisit mennyt tuuppimaan munalla ja ottanut selvää. Nyt menetit ainutlaatuisen tilaisuuden.
-alfa
Jotkut naiset saa kiksejä siitä, että saavat pokattua varattuja miehiä.
Tai jos olisit yrittänyt jotain, olisi tullut hysteeriseksi ja syyttänyt jostain raiskauksen yrityksestä.
Tai pitänyt sinua jonain veljenä tai naisena, eikä edes kuvitellut asiassa mitään kummempaa.
Tai oli hänen uskollisuustesti.
Vaikea sanoa kun vaihtoehtoja paljon eikä tunne kyseistä naikkosta. Jos haluat ottaa varman päälle, älä jää enää kahdestaan hänen kanssaan.
Luuli, että nukut.