Yrittikö tämä nainen iskeä minut?
Olimme tyttöystäväni kanssa hänen entisen opiskelijakaverinsa ja tämän miehen luona pari päivää 'kortteerissa' kun oma asuntomme oli rempassa. Heidän olohuoneessa oli alkovi ja vuodesohva, jossa nukuimme. Ensimmäisenä aamuna kun heräsin, tyttikseni oli jo lähtenyt hoitamaan jotain perheasiaa, ja isäntä oli salilla, joten olimme naisen kanssa kaksin. Hän hääräili kämpässä päällään sellainen valkoinen melko läpikuultava minimittainen yöpaita, alla sirot pikkarit, ei muuta. Mielestäni tuo asuvalinta olisi ollut melko rohkea vaikka kämpässä olisi ollut muitakin, mutta etenkin kun olimme kahdestaan tämä tuntui minusta täysin sopimattomalta (enkä pidä itseäni mitenkään erityisen tiukkapipoisena). Ja hänellä oli aika paljon tehtävää siinä olohuonessa suoraan edessäni, piti kurkottaa jotain kirjahyllyn ylähyllyltä (= pakarat näkyivät helman alta) ja pyllistellä jotain alahyllyltä jne. Siinä puolinukuksissa kun katselin häntä niin täytyy myöntää että oli hyvän näköinen mimmi, ja kävi kyllä mielessä pari juttua mitä olisin voinut aamustondikseni kanssa tehdä. Mitään ei siis tapahtunut, enkä tosiasiassa olisi edes ryhtynyt mihinkään vaikka hän olisi tehnyt aloitteenkin, mutta olen miettinyt jälkeenpäin että yrittiköhän hän ihan oikeasti pokata minua, vai kiusoitteliko vaan? Ja jos yritti, niin mikä motivaatio on iskeä hyvän ystävän poikakaveri tuollaisessa tilanteessa? Ja jos ei yrittänyt mitään sellaista, niin millä selittyy tuo asuvalinta, luulisi hänellä olleen jotain hieman peittävämpääkin, tai ainakin joku aamutakki siihen päälle ettei olisi ollut ihan niin näytillä kaikki kurvit. Vai oliko tämä joku uskollisuuskoe minulle, joko hänen oma ideansa tai tyttikseni ehdottama? (Tapahtui jo syksyllä, eikä sen jälkeen ole ollut mitään vastaavaa, hän käyttäytyy kaikin puolin aivan normaalisti, ei mitään flirttiä tms.) Jos etenkin naiset voisivat yhtään valottaa tätä, olisi kyllä kiva kuulla mielipiteitä tai arvauksia.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Ajattelematon ja nolo nainen, ei sen kummempaa.
Noloa on minusta heti ajatella seksuaalisesti kun naisella on vähän vähemmän vaatteita päällä. Toiset ei vaan ajattele tuossa olevan mitään seksuaalista.
Siis vähäpukeisessa naisessa ei ole mitään seksuaalista, niinkö? Oletko nyt ihan varma? Eli ihan sama, oliko tällä daamilla läpinäkyvä miniyöpaita ja tangat, vai joku maahan asti ulottuva flanellinen yökkäri ja alla mummokalsarit?
Pierasko se muija, että oliko miten läpikuultava paita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Ajattelematon ja nolo nainen, ei sen kummempaa.
Noloa on minusta heti ajatella seksuaalisesti kun naisella on vähän vähemmän vaatteita päällä. Toiset ei vaan ajattele tuossa olevan mitään seksuaalista.
Biologia on noloa? Me oltais kuoltu sukupuuttoon tuhansia vuosia sitten jos miehelle ei vaistomaisesti heräisi seksuaalisia ajatuksia kun näkee vähäpukeisen hyvännäköisen naisen.
Ekana tulee mieleen että oli testi. Mutta oliko muijien yhdessä kehittämä vai sooloiliko tämä, vaikea sanoa. No joka tapauksessa sinä läpäisit kokeen, hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteli, että olet turvallinen ja vaaraton mies (kaverin mies, joka tuntee myös naisen miehen), jonka edessä voi esiintyä niin kuin kotona normaalisti esiintyy. Näköjään nainen oli väärässä.
Miten niin 'oli väärässä'? Enhän minä tehnyt mitään, ja nimenomaan sanoin etten olisi tehnyt vaikka olisi ollut oikeasti tyrkylläkin. Eikös hän ollut silloin aivan oikeassa?
Ap
Toista tilanne ja katso mitä tapahtuu. Vaikea sanoa totuutta, arvailla voi mitä mielessä liikkui. Meillä oli samanlainen tilanne viikonloppuna, ei olisi tullut mieleenkään kovin vähissä vaatteissa liikkua kaverin miehen seurassa, kotoisasti kylläkin legginseissä olin.
Onko tyttöystävällä syytä epäillä uskollisuuttasi? Jos olisivat siis yhdessä keksineet tuollaisen tempun.
Voi myös olla, että nainen ei halunnut juuri sinulta mitään mutta nauttii noin yleisesti miesten huomiosta ja siitä, että katselit häntä sillä silmällä.
Teki kaiken tietoisesti. Halusi härnätä ja näyttää että on kauniimpi kuin oma tyttöystäväsi. Todella ilkeästi tehty ystävättärelleenkin. Narttu.
Testaapa sinä nyt vastaavasti, että ”nukut” aamulla sängyssäsi mynä paljaana. Tuleeko tämä naikkonen helmat suussa herättelemeään sinua?
Jotkut nyt vaan keräävät sulkia hattuunsa kavereidenkin miehiä vikittelemällä.
Varmaan olet hyvännäköinen heppu myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuli, että nukut.
No ei luullut, koska toivotimme hyvät huomenet heti kun hän tuli olkkariin.
Ap
Okei, no ehkä sitten vaan ei välittänyt. Kyllä mäkin kotona heilun pelkissä yöpukeissa aamulla.
No niin kai jokainen heiluu, ei siinä mitään. Mutta kyllä minä itse ainakin heilun hieman erilaisissa pukeissa jos on talossa vieraita. Esim. laitan vaikka t-paidan päälle, vaikka normaalisti nukun yläpää paljaana.
Ap
Uuuu, heti heräsi mielikuvitus... onko sulla tiukat vatsa/rintalihakset ja leveät hartiat?
Vierailija kirjoitti:
Toista tilanne ja katso mitä tapahtuu. Vaikea sanoa totuutta, arvailla voi mitä mielessä liikkui. Meillä oli samanlainen tilanne viikonloppuna, ei olisi tullut mieleenkään kovin vähissä vaatteissa liikkua kaverin miehen seurassa, kotoisasti kylläkin legginseissä olin.
Onko tyttöystävällä syytä epäillä uskollisuuttasi? Jos olisivat siis yhdessä keksineet tuollaisen tempun.
Voi myös olla, että nainen ei halunnut juuri sinulta mitään mutta nauttii noin yleisesti miesten huomiosta ja siitä, että katselit häntä sillä silmällä.
Ei ole tyttöystävälläni mitään syytä epäillä uskollisuuttani, enkä usko että epäilee edes syyttä koska ei ole mitään sen suuntaista osoittanut.
Tuo minullakin kävi mielessä että ehkäpä tämä nainen vain halusi nauttia huomiosta ja tehdä vaikutuksen (niinkuin tottapuhuen tekikin), ilman että oli mitään sen kummempaa motiivia. Kai meistä useimmat lähtökohtaisesti tykkää siitä jos muut pitävät meitä hyvännäköisinä tai hauskoina tai fiksuina.
Ap
Toiset naiset haluaa testailla omaa seksuaalista kiinnostavuuttaan. Tai ainakin kiinnostuvat sisäisesti mahdollisuudesta vähän herättää haluja ihan kenessä vaan. Saattaa olla, että oli siis ko. naiselta ihan tietoinen juttu, vaikka ihan konkreettiseen tekoon ei hänkään olisi ajatellut asian johtavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla, että nainen ei halunnut juuri sinulta mitään mutta nauttii noin yleisesti miesten huomiosta ja siitä, että katselit häntä sillä silmällä.Ei ole tyttöystävälläni mitään syytä epäillä uskollisuuttani, enkä usko että epäilee edes syyttä koska ei ole mitään sen suuntaista osoittanut.
Tuo minullakin kävi mielessä että ehkäpä tämä nainen vain halusi nauttia huomiosta ja tehdä vaikutuksen (niinkuin tottapuhuen tekikin), ilman että oli mitään sen kummempaa motiivia. Kai meistä useimmat lähtökohtaisesti tykkää siitä jos muut pitävät meitä hyvännäköisinä tai hauskoina tai fiksuina.
Ap
Itseasiassa petit jo: fantasioit mitä tekisit, ja sinulla olisi stondis. Minulle olisit entinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Teki kaiken tietoisesti. Halusi härnätä ja näyttää että on kauniimpi kuin oma tyttöystäväsi. Todella ilkeästi tehty ystävättärelleenkin. Narttu.
:))
Ei itse asiassa ole kauniimpi kuin tyttöystäväni. Kroppa kieltämättä varsin timmissä kunnossa, mutta ei sekään varsinaisesti minun tyyppiäni. Mutta hän kyllä varmasti ITSE luulee olevansa kauniimpi, kun on muutenkin melko täynnä omaa ihanuuttaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla, että nainen ei halunnut juuri sinulta mitään mutta nauttii noin yleisesti miesten huomiosta ja siitä, että katselit häntä sillä silmällä.Ei ole tyttöystävälläni mitään syytä epäillä uskollisuuttani, enkä usko että epäilee edes syyttä koska ei ole mitään sen suuntaista osoittanut.
Ap
Itseasiassa petit jo: fantasioit mitä tekisit, ja sinulla olisi stondis. Minulle olisit entinen mies.
Ai että aamustondis on pettämistä? No sitten olen kai pettänyt joka aamu ehkä 14-vuotiaasta asti. Vaikka ei olisi edes ollut ketään jota pettää.
Kuule en olisi sinulle entinen enkä nykyinen mies, jos tuossa kulkee sinusta pettämisen raja.
Ap
Hah! Oma tyttöystäväsi oli selvästi pyytänyt häntä testaamaan sinua että olisitko valmis pettämään! :D
Onneks et mennyt ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Oma tyttöystäväsi oli selvästi pyytänyt häntä testaamaan sinua että olisitko valmis pettämään! :D
Onneks et mennyt ansaan.
Tuo kyllä selittäisi tämän melko hyvin, mukaan lukien sen miksi tyttöystäväni täytyi niin aikaisin lähteä hoitamaan sitä perheasiaansa (joka ei muistaakseni edes ollut mitenkään urgenttia).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä jätkä. Olisit päässyt panemaan.
Ehkä, mutta mieluummin olen tyhmä ja uskollinen, kuin nokkela petturi. Se on mielestäni kumppaniani kohtaan reilumpaa, ja lisäksi jää itsellenikin parempi omatunto. Jos nyt ymmärrät mitä noilla käsitteillä tarkoitan...
Ap
Kaipaisin tarkempaa kuvausta ylöasusta. Miehet voivat pitää hieman erilaisia asuja seksikkäinä kuin naiset. Nainen ei välttämättä ole tietoinen, että yöpaita on läpikuultava. Valkoisistavaatteista/uikkareista voi helposti näkyä läpi tietyssä valossa ilman, että niihin pukeutunut on itse huomannut asiaa.
Tyhmä jätkä. Olisit päässyt panemaan.