Yrittikö tämä nainen iskeä minut?
Olimme tyttöystäväni kanssa hänen entisen opiskelijakaverinsa ja tämän miehen luona pari päivää 'kortteerissa' kun oma asuntomme oli rempassa. Heidän olohuoneessa oli alkovi ja vuodesohva, jossa nukuimme. Ensimmäisenä aamuna kun heräsin, tyttikseni oli jo lähtenyt hoitamaan jotain perheasiaa, ja isäntä oli salilla, joten olimme naisen kanssa kaksin. Hän hääräili kämpässä päällään sellainen valkoinen melko läpikuultava minimittainen yöpaita, alla sirot pikkarit, ei muuta. Mielestäni tuo asuvalinta olisi ollut melko rohkea vaikka kämpässä olisi ollut muitakin, mutta etenkin kun olimme kahdestaan tämä tuntui minusta täysin sopimattomalta (enkä pidä itseäni mitenkään erityisen tiukkapipoisena). Ja hänellä oli aika paljon tehtävää siinä olohuonessa suoraan edessäni, piti kurkottaa jotain kirjahyllyn ylähyllyltä (= pakarat näkyivät helman alta) ja pyllistellä jotain alahyllyltä jne. Siinä puolinukuksissa kun katselin häntä niin täytyy myöntää että oli hyvän näköinen mimmi, ja kävi kyllä mielessä pari juttua mitä olisin voinut aamustondikseni kanssa tehdä. Mitään ei siis tapahtunut, enkä tosiasiassa olisi edes ryhtynyt mihinkään vaikka hän olisi tehnyt aloitteenkin, mutta olen miettinyt jälkeenpäin että yrittiköhän hän ihan oikeasti pokata minua, vai kiusoitteliko vaan? Ja jos yritti, niin mikä motivaatio on iskeä hyvän ystävän poikakaveri tuollaisessa tilanteessa? Ja jos ei yrittänyt mitään sellaista, niin millä selittyy tuo asuvalinta, luulisi hänellä olleen jotain hieman peittävämpääkin, tai ainakin joku aamutakki siihen päälle ettei olisi ollut ihan niin näytillä kaikki kurvit. Vai oliko tämä joku uskollisuuskoe minulle, joko hänen oma ideansa tai tyttikseni ehdottama? (Tapahtui jo syksyllä, eikä sen jälkeen ole ollut mitään vastaavaa, hän käyttäytyy kaikin puolin aivan normaalisti, ei mitään flirttiä tms.) Jos etenkin naiset voisivat yhtään valottaa tätä, olisi kyllä kiva kuulla mielipiteitä tai arvauksia.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Toiset naiset haluaa testailla omaa seksuaalista kiinnostavuuttaan. Tai ainakin kiinnostuvat sisäisesti mahdollisuudesta vähän herättää haluja ihan kenessä vaan. Saattaa olla, että oli siis ko. naiselta ihan tietoinen juttu, vaikka ihan konkreettiseen tekoon ei hänkään olisi ajatellut asian johtavan.
Tämä todennäköisesti. Naista hivelee aina tieto siitä, että kelpaisi myös kaverin kumppanille.
Nyt mua jäi kiusaamaan, mitä SULLA oli päälläsi?
Vierailija kirjoitti:
niin ja oliko teltta pystyssä?
Tämähän kertoo vaan Apn likaisesta mielikuvituksesta. Kaikkea ei ole pakko katsoa, mitä näkökenttään ilmestyy.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin tarkempaa kuvausta ylöasusta. Miehet voivat pitää hieman erilaisia asuja seksikkäinä kuin naiset. Nainen ei välttämättä ole tietoinen, että yöpaita on läpikuultava. Valkoisistavaatteista/uikkareista voi helposti näkyä läpi tietyssä valossa ilman, että niihin pukeutunut on itse huomannut asiaa.
Naisella onkin pian ollut joku vaalea hello kitty paituli ja mummoalkkarit.
Jos pakarat on vain vilkkunut kurotellessa jonnekin ylähyllylle niin paitahan on peittänyt takamuksen.
Eli saattanut pitää ihan sopivana vieraiden seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin tarkempaa kuvausta ylöasusta. Miehet voivat pitää hieman erilaisia asuja seksikkäinä kuin naiset. Nainen ei välttämättä ole tietoinen, että yöpaita on läpikuultava. Valkoisistavaatteista/uikkareista voi helposti näkyä läpi tietyssä valossa ilman, että niihin pukeutunut on itse huomannut asiaa.
Jos pakarat on vain vilkkunut kurotellessa jonnekin ylähyllylle niin paitahan on peittänyt takamuksen.
Tämä tuli kyllä kieltämättä mieleen. Seksihepenet sitten asia erikseen.
Tosin oli päällä mitä tahansa se ei sulje pois "testailun" mahdollisuutta.
Toisaalta joillakin miehillä on taipumusta tulkita lähes kaikki käytös "viettelyksi" ja lähes kaikki vaatekappaleet myös.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa oli ihan oikea pyjama. Yleensä tykkään nukkua korkeintaan alaosassa, kesällä mieluummin kokonaan alasti, mutta ajattelin että kun ollaan kylässä niin ei ole oikein sopivaa olla ihan munasillaan...
Ap
Melko torvelo taidat olla, minulla oli samantapainen homma muutama vuosi sitten. Olin tuttavan luona yötä ja kun aamulla heräsin kahvi pöytään talon isäntä oli jo lähtenyt töihin ja emäntä hääräsi keittiössä hyvin lyhyt t-paita ja vihreät alusvaatteet päällä, siinä kun istuin keittiössä niin kumartui vieressäni seisaaltaan ottamaan jotain ala hyllyltä ja niin tiukassa kumarassa että alushousutkin oli siirtynyt sivuun eli noin metrin päässä kiilteli liukkaat häpyhuulet. Nainen jäi siihen asentoon mielestäni liian pitkäksi aikaa joten työnsin sormeni sisään ja pian siirryttiin makuuhuoneen puolelle tositoimiin
Tyypillistä naisten huomionhakua, ei mitään muuta.
Ja jos joku älähtää, ettei naiset kerjää huomiota niin katse peiliin ja muutama totuudellinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tasan ollut mikään Hello Kitty paituli. :) Yritin guuglata vastaavaa, muuten löytänyt aivan samanlaista kun en tunne terminologiaa. Malliltaan ja pituudeltaan se oli mielestäni tämäntyyppinen, mutta ei ihan noin läpinäkyvä, ja muistaakseni mieluummin ohutta kangasta kuin tälläistä pitsin tyyppistä:
https://www.lazeme.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/650x/34862…
Ap
Vierailija kirjoitti:
Melko torvelo taidat olla, minulla oli samantapainen homma muutama vuosi sitten. Olin tuttavan luona yötä ja kun aamulla heräsin kahvi pöytään talon isäntä oli jo lähtenyt töihin ja emäntä hääräsi keittiössä hyvin lyhyt t-paita ja vihreät alusvaatteet päällä, siinä kun istuin keittiössä niin kumartui vieressäni seisaaltaan ottamaan jotain ala hyllyltä ja niin tiukassa kumarassa että alushousutkin oli siirtynyt sivuun eli noin metrin päässä kiilteli liukkaat häpyhuulet. Nainen jäi siihen asentoon mielestäni liian pitkäksi aikaa joten työnsin sormeni sisään ja pian siirryttiin makuuhuoneen puolelle tositoimiin
Jep, näin olisi käynyt AP:nkin kohdalla, jos olisi älynnyt toimia ajoissa, eikä betaillut.
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan varmasti! :)))
Meepäs nyt Pertti syömään vaikka vähän välipalaa, menee hiukka levottomiks nää jutut taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli saattanut pitää ihan sopivana vieraiden seurassa.No ei tasan ollut mikään Hello Kitty paituli. :) Yritin guuglata vastaavaa, muuten löytänyt aivan samanlaista kun en tunne terminologiaa. Malliltaan ja pituudeltaan se oli mielestäni tämäntyyppinen, mutta ei ihan noin läpinäkyvä, ja muistaakseni mieluummin ohutta kangasta kuin tälläistä pitsin tyyppistä:
Ap
Näin miehenä sanoisin että jos kävisi ilmi että vaimoni on esiintynyt vastaavassa tilanteessa tuollaisessa yöpaidassa, niin meillä kyllä keskusteltaisiin siitä missä rajat kulkee ja mikä oli motiivina moiseen asuvalintaan. Jokainen tietysti tekee omat päätöksensä, kukapa minä olen määräilemään toisen pukeutumista, mutta kyllä minä silti haluaisin edes hieman selvennystä asiaan. Ihan jo senkin vuoksi, että kaikki miehet eivät olisi tuossa pitäneet näppejään (muista elimistä puhumattakaan) erossa, ja tahtoisin kuulla mikä olisi sitten ollut meidän rouvalta seuraava siirto kun mies tarttuu vaikka peppuun kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli saattanut pitää ihan sopivana vieraiden seurassa.No ei tasan ollut mikään Hello Kitty paituli. :) Yritin guuglata vastaavaa, muuten löytänyt aivan samanlaista kun en tunne terminologiaa. Malliltaan ja pituudeltaan se oli mielestäni tämäntyyppinen, mutta ei ihan noin läpinäkyvä, ja muistaakseni mieluummin ohutta kangasta kuin tälläistä pitsin tyyppistä:
Ap
Kaikki ne aikaisemmat kommentoijat jotka sanoivat että nainen saa pitää mitä vaatteita haluaa eikä siinä ole mitään taka-ajatusta tai hiukankaan seksiin liittyvää, saati sitten mitään outoa, niin voisitteko nyt kommentoida uudestaan tämän hepenen nähtyänne (siis olettaen että on edes lähellä sitä mitä kyseisellä misulla oli sinä aamuna päällä)? Ihan vaan noin mielenkiinnon vuoksi kuulisin kantanne tähän. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaikki ne aikaisemmat kommentoijat jotka sanoivat että nainen saa pitää mitä vaatteita haluaa eikä siinä ole mitään taka-ajatusta tai hiukankaan seksiin liittyvää, saati sitten mitään outoa, niin voisitteko nyt kommentoida uudestaan tämän hepenen nähtyänne (siis olettaen että on edes lähellä sitä mitä kyseisellä misulla oli sinä aamuna päällä)? Ihan vaan noin mielenkiinnon vuoksi kuulisin kantanne tähän. ;-)
Itse voisin olla tuossa, vaikka olisi vieraita, tuohan on perus yöasu, jos kerran ei edes ollut noin läpinäkyvä. Ei todellakaan tarkoita, että haluaisin seksiä.
Voi luoja akat, olkaa nyt rehellisiä itsellenne ja muille. Jos äo on 65 tai alle niin pukeutuu ja käyttäytyy ymmärtämättömyyttään tai viattomuuttaan kuvaillulla tavalla. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Ajattelematon ja nolo nainen, ei sen kummempaa.
Noloa on minusta heti ajatella seksuaalisesti kun naisella on vähän vähemmän vaatteita päällä. Toiset ei vaan ajattele tuossa olevan mitään seksuaalista.
Siis vähäpukeisessa naisessa ei ole mitään seksuaalista, niinkö? Oletko nyt ihan varma? Eli ihan sama, oliko tällä daamilla läpinäkyvä miniyöpaita ja tangat, vai joku maahan asti ulottuva flanellinen yökkäri ja alla mummokalsarit?
Niin, kumpaakaan ei saa käydä käsiksi.
Eli hänellä oli yöpaita päällä.
Mitä hevonvttua miehet?!?
Miks mietit tätä nyt jos tapahtui syksyllä?
Olisi varmaan ehdottanut melko suoraan, jos seksiä olisi halunnut.
Nuoret naiset tietysti tykkäävät ihalustakin. Toisaalta moni on tottunut olemaan pienissä vaatteissa kotomaan,ja jos pitää miestä tarpeeksi tuttuna eli kuin perheenjäsenenä.
Älä mieti, unohda ja keskity omaan parisuhteeseen.