Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut jaksaa nähdä vaivaa myydä Facebook-kirpparilla jotain yksittäistä 3€ tuotetta?

Vierailija
31.01.2020 |

Just katoin, että joku kauppaa käytettyjä sukkahousuja 3€. Hirvee vaiva pitää nähdä, jos se pitää lähettää ja johan se sama summa menee jo julkisiin, jos meinaa käydä hakemassa. Pari-kolme euroa edes tunnu rahapussissa. Miksei vaan heitä kierrätykseen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin raha saattaa olla vähän tiukemmassa kuin sinulla.

Vierailija
2/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin raha saattaa olla vähän tiukemmassa kuin sinulla.

Jos laskee ajan ja vaivan sekä mahdolliset kulut, niin tiedä sitten jääkö mitään oikeasti itselle.

Mikäli menee pelkällä ilmoituksenteolla ja joku hakee, niin voin myydä halpaakin tuotetta. Aina myyn mallilla, että eka hakija saa tuotteen. En ota varauksia, en postita ja hinta asetettu niin alas, että kysyntää olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt aivan samaa esim Tori on yksi jossa myydään vanhaa shaibaa 1€/kpl, mukeja ym roinaa. Miten joku jaksaa?

Vierailija
4/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikilla myyjillä ole raha tiukemmassa, ainakaan ei pitäisi. Myyjissä on ihan hyvätuloistakin väkeä, tunnen yhden ahkeran myyjän. Ostaa paljon ja myy paljon, ei pidä samoja vaatteita monta kertaa. Tiedän hänet hyvätuloiseksi, tai sitten on suuria menoja - shoppailuun?

Vierailija
5/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse myyn halpoja juttuja lähinnä, jotta niistä pääsisi eroon ja menisivät vielä hyötykäyttöön, kun tylsää heittää roskiin hyväkuntoisia liian pieniä lastenvaatteita esim. Mutta yritän myydä pakettina, iso kasa tavaraa ja halpa hinta. Yksittäin ei kyllä jaksaisi.

Vierailija
6/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo ole paha, jos niitä 35e tavaroita myy usein. Mutta ne euron tai kahden tavararoiden myyjät kyllä ihmetyttää. Kuka jaksaa oikeasti sopia noutuja/vientejä jonkun euron tavaran vuoksi ja kuka niitä ylipäätään ostaa?

Vierailija
7/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo ole paha, jos niitä 35e tavaroita myy usein. Mutta ne euron tai kahden tavararoiden myyjät kyllä ihmetyttää. Kuka jaksaa oikeasti sopia noutuja/vientejä jonkun euron tavaran vuoksi ja kuka niitä ylipäätään ostaa?

Lisään vielä, että helpommalla saisi sen euron tienattua, kun kävisi etsimässä lähiroskiksesta/ojasta pari tyhjää pulloa.

Vierailija
8/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien kierrätyskeskukseen tai Konttiin kaiken käyttökelpoisen jota en jaksa alkaa myymään. En kyllä alle 10e ilmoitusta viitsi edes tehdä.

Vierailija
9/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nakkaan roskiin kaikki tarpeettomat esineet niin polkupyörästä pinnasänkyyn vaimon estelyistä huolimatta. Kerätköön köyhät roskiksista romunsa. En facebook-euroja tarvitse.

Vierailija
10/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalliskirpparilla tuon ymmärtää, mutta ei esim. just Torissa.

Vierailija
11/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei se 3e ole paljoa. Mutta jos myyt 10 tuotetta sillä hinnalla niin se on jo 30e. Yksinelävä pärjää tuolla viikon.

Vierailija
12/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme euroa ei ole arvotonta ollenkaan. Sellaisia ihmisiä on, jotka haluavat pitää auttamisensa verhottuna.  

Vierailija
13/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei se 3e ole paljoa. Mutta jos myyt 10 tuotetta sillä hinnalla niin se on jo 30e. Yksinelävä pärjää tuolla viikon.

Pointti onkin siinä, että myydään vain yhtä eikä kymmentä

Vierailija
14/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään varsinaista järkeä ole, mutta hyvä mieli kaikille, kun tavara löytää uuden käyttäjä. Tarvitsija saa tavaran edullisesti ja luonto kiittää, kun käyttökuntoista tavaraa ei mene jätteeksi. Itse myyn lastenvaatteita paljon ja aika usein sama ostaja on kiinnostunut useammasta, joten itse asiassa samalla haulla voi mennä tavaraa huomattavasti isommalla summalla, kuin tuo 3 euroa.

Mutta tosiaa tuntipalkoille ei pääse, kun ensin kuvaa tuotteet ja sitten tekee ilmoitukset ja sitten vahtii niitä ja sopii noudot... Ihan on vaan ajateltava homma harrastuksena ja ekotekona, josta saa edes vähän vaivan palkkaa, verrattuna että laittaisi ilmon roskalavaryhmään. 

Vierailija
15/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin sellaiset ihmiset myy sitä mukaa kun myytävää tulee, eikä niin, että varastoi kaameitä määriä tavaraa ja myy sitten kerralla paljon.

Jos myy vaikka viisi lastentarviketta kuussa /3€ se on jo 15€ lapsen säästöpossuun tai kuukausirahaa lapsen käyttöön.

Ihan kiva lisä mun mielestä.

16/16 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noidenhan täytyy olla jotkut merkkisukkikset. Eli voi olla edullisetkin. Itse kärrään parit käyttämättömät Norlynin sukkahousut kirpparille. PAketille meinasin hintaa 0,50€ 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme