¤¤¤¤HEINÄMASSUT TORSTAINA¤¤¤¤
ONNEA C.V. poikavauvan johdosta!!!
Minä täällä yökyöpelinä taas...on niin kuuma, että en saa unta.
Vaikka onkin tuollainen tuuletin makkarissa niin hiki virtaa silti.
Isäntä on taas kalalla..en tajua miten joku voi nauttia siitä, että seisoo keskellä jokea jonkin vavan tapasen kanssa ja yrittää narrata kalan tarttumaan siihen itse tekemäänsä perhoon, samalla yrittää olla huomaamatta, että sata hyttystä ja muuta ötökkää istuu ohimolla koko ajan???!!
No huono harrastushan se ei ole, mutta aikaa vievä.
Olen kyllä joskus ollut itsekkin siellä jokirannassa syömässä eväitä...hih..siinä mun kalastukset....totta puhuakseni olen kokeillut joskus kalastaakkin, mut ei ole mun juttu.
Sokereista on ollut paljon puhetta ja minä olen toistaiseksi autuaan tietämätön näistä, joten jätän väliin kommentit/kysymykset.
Synnytspelko on näköjään paljon yleisempää kuin mitä olen luullut.
Itselläni ei ehkä ihan pelkoa ole, mutta jännittää se kipu ja se, että jos JOUDUN synnyttämään luomuna. Yritän kyllä keritä synnärille ennen kuin on myöhäistä saada puudutusta.
Saattaa vaan olla tekeminen tuon matkan kanssa...voi, että ahdistaa jo ajatellakkin.
Tietty jos kysyisi käynistystä...pitääpä miettiä asiaa.
Huomenna on nla, joten tulen sit kertoileen lisää jos on jotain erikoista!!
mutsi 37+++++?
Kommentit (22)
olin nimittäin aamulla loppuraskauden lääkärin vastaanotolla. Ja voi hel...mikä lääkäri. Teki tietty sisätutkimuksen, joka kesti kauan ja sattui sairaasti. Ei löytänyt vauvan päätä, ei sormilla eikä mahan päältä eikä näin ollen osannut sanoa miten päin neiti majailee. Sf-mittaus meni ihan päin peetä..mittas kauan ja katsoi kortista et edellinen oli 33. Mittas uudelleen ja laittoi korttiin 34. Just joo. Eikä osannut yhtään arvioida vauvan painoa.
No mä olin niin raivona, et tilasin tiistaiksi ajan Femedaan. Pääsee katsomaan vauvaa ultralla ja eiköhön ne osaa jo tunnustella vatsan päältä tarjonnan. Vauva kyllä liikkuu kovasti, etten sillä tavalla oo huolissani. Sokerit oli taas kolmella plussalla, joten tarttis kai mennä paastoverensokeri mittauttamaan. Paikat on pehmeet mutta kiinni. Itsestä tuntuu että vauva olis raivotaronnassa, koska mulla on pissahätä koko ajan ja tosi inhottavasti pianaa rakkoon. Terkkari kyllä 2 viikkoa sit tunsi pään olevan jo aika alhaalla..noo odotellaan tiistaihin. se lekuri pyysi tulemaan kahden viikon päästä uudestaan tarjontakontrolliin ja jos hän ei vieläkään osaa kertoa mikä tarjonta niin sit Naikkarille..no jospa tuolla tiistain lääkärissä selviäisi jotain.
Nyt on mentävä saunaan. Oikein leppoisaa juhannusta kaikille heiniksille ja tosiaankin Onnittelut teille joilla haikara on jo käynyt kyläilemässä.
-Tiziana rv 36+1
Sain tänään kaverilta tekstiviestiä, että olivat saaneet pienen pojan tiistaina :D Huomenna pääsevät kotiin ja juhannuksen viettoon.
Mulla on ollut tänään tosi heikottava olo ja hiki valuu virtana päältä. Äsken sateli hiukan vettä, mutta ei tarpeeksi jäähdyttääkseen ilmaa. Ukkosta kaipaisi kait, mutta eipä tunnu tulevan.. Päätäkin on jomottanut koko päivän. Mun tuurilla olen sitten jussin sairaalassa, mutta sen näkee sitten. Tai sitten porskutellaan reippahasti yli :)
Eilen katselin neuvolakorttiani ja rakenneultran mukaan mulla olisi tänään menossa rv 39, np-ultran mukaan siis 38+6..
Onneksi anoppi ja appiukko ovat kotosalla lehmien takia, joten ei haittaa milloin ja mihin aikaa vuorokaudesta tarttee lähteä. Tyttö vain sinne tai anoppi tänne :) Ja onneksi tuo sairaslomalla oleva kaverinikin lupasi lähteä kuskaamaan synnärille, jos ei ukko satu olemaan just silloin kotosalla tai sitten on maistissa.
Nyt lähden viemään tytön mummolaan yöksi, niin saavat huomenna mennä appiukon veljen mökille tuohon rantaan ihan rauhassa. Muuten se olisi kuitenkin ollut menossa huomenna.
Oikein mukavaa ja rauhallista jussia itse kullekin!
~suviande ja öttiäinen 38+6~