Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hot & cold -käytös, mitä tehdä?

Saaga3nn
30.01.2020 |

Mitä tehdä tuntemani miehen kanssa, joka vuoroin lähestyy ja on lämmin viesteissään, ja sitten taas vetäytyy kauas, on välinpitämätön ja töykeäkin, etenkin jos olen häneen itse yhteydessä. Olemme tuntemisvaiheessa, ja tunteneet toisemme jo jonkin aikaa. Viikko sitten hän kertoi yhtäkkiä pitävänsä minusta kovasti, sitten muutama päivä myöhemmin, kun olin itse yhteydessä, sanoi ettei hänellä ole aikaa jutella töiden takia. Eikä ole palannut asiaan. Tuntuu uuvuttavalta, kun hänen käytöksensä vaihtelee niin kovasti, vuoroin innostun ja vuoroin petyn.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdä? Ignoorata koko ukko. Kuuma ja kylmä ei ole keskimäärin lämmin. Hieman haalea vain.

Vierailija
2/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josset jaksa niin etsi seuraava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän yleistä käytöstä. Itsekin juttelin tuollaisen 43-vuotiaan kanssa hetken. Koskaan ei tiedä mistä tuulee.

Vierailija
4/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on se, että pidän hänestä itse tosi paljon. Meillä on kivaa yhdessä ja hänen kanssaan on todella kiva keskustella. Myös fyysisesti hän on todella viehättävä. Ja kun hän on lämmin ja ihana, niin se ruokkii ja vahvistaa ihastumistani. Mutta sitten, kun hän jättää vastaamatta viesteihini tai on tyly tai välinpitämätön, niin hämmennyn ja masennun ja yritän ratkoa asiaa olemalla häneen yhteydessä, vaikka ei pitäisi.

Vierailija
5/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää manipuloida saadakseen sinut käyttäytymään haluamallaan tavalla. Jos/kun päädytte parisuhteeseen, huomaat elämäsi olevan jatkuvaa kananmunan kuorilla kävelemistä, eli teet kaikkesi miellyttääksesi ja estääksesi miehen suuttumisen.

Terveisin ”kokemuksen syvällä rintaäänellä”.

Vierailija
6/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista. Mitähän tuo mies sitten haluaa? Koska tietää jo, että pidän hänestä. Mitä hän ajattelee hyötyvänsä tuosta poukkoilevuudesta?

Vierailija kirjoitti:

Mies yrittää manipuloida saadakseen sinut käyttäytymään haluamallaan tavalla. Jos/kun päädytte parisuhteeseen, huomaat elämäsi olevan jatkuvaa kananmunan kuorilla kävelemistä, eli teet kaikkesi miellyttääksesi ja estääksesi miehen suuttumisen.

Vierailija
7/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentista. Mitähän tuo mies sitten haluaa? Koska tietää jo, että pidän hänestä. Mitä hän ajattelee hyötyvänsä tuosta poukkoilevuudesta?

Vierailija kirjoitti:

Inhoan ”narsismi”-sanan käyttöä, koska sitä viljellään nykyään niin paljon, mutta esim. tässä väestöliiton jutussa on aiheesta asiaa:

https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/mielentervey…

Vierailija
8/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää samaa kuin naisetkin usein: Vuoronperään ollaan kiinnostuneita ja sitten taas annetaan siimaa. Yritetään joko tietoisesti tai tiedostamatta saada toinen kiinostumaan ja itselleen etulyöntiasema. 

On sitten vastapuolesta itsestään kiinni, uskooko näihin "metsästys-" sun muihin tarinoihin. Itse olen aina ottanut hatkat, jos joku pelailee. Puhumattakaan paskatestailijoista.

Vierailija
9/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there sister. Ajattele järjellä, älä tunteella. Jos mies haluaisi tosissaan sinut, niin hän ei leikkisi tuota leikkiä. Hän on epävarma tunteistaan, ei tiedä mitä haluaa tai hänellä on muitakin kierroksessa. Ota avuksi 6 viikon radiohiljaisuus (katso youtubesta videoita aiheesta).. Eli et 6 viikkoon ota mitään yhteyttä mieheen. Hän ottaa kyllä sinuun jos on ottaakseen, mutta pointti lienee siinä, että huomaat 6 viikon aikana, että et kaipaa tuommoista miestä. Rakkaudessa ketään ei pidä jahdata.

Vierailija
10/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä on niin hassua! Mies tietää, että pidän hänestä. Pidän aktiivisesti yhteyttä ja kysyn kuulumisia, olen ystävällinen ja kiinnostunut.

Meille, teille vai eri teille kirjoitti:

Mies yrittää samaa kuin naisetkin usein: Vuoronperään ollaan kiinnostuneita ja sitten taas annetaan siimaa. Yritetään joko tietoisesti tai tiedostamatta saada toinen kiinostumaan ja itselleen etulyöntiasema. 

On sitten vastapuolesta itsestään kiinni, uskooko näihin "metsästys-" sun muihin tarinoihin. Itse olen aina ottanut hatkat, jos joku pelailee. Puhumattakaan paskatestailijoista.

Vierailija
11/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole susta kovin kiinnostunut veikkaisin. Ei ainakaan ihastunut. Jos on, niin onpa tosi outo tyyppi. Ei kannata suhdetta miettiä tuon kanssa.

Vierailija
12/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista se ja etsi uusi.

Vierailija
13/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Been there sister. Ajattele järjellä, älä tunteella. Jos mies haluaisi tosissaan sinut, niin hän ei leikkisi tuota leikkiä. Hän on epävarma tunteistaan, ei tiedä mitä haluaa tai hänellä on muitakin kierroksessa. Ota avuksi 6 viikon radiohiljaisuus (katso youtubesta videoita aiheesta).. Eli et 6 viikkoon ota mitään yhteyttä mieheen. Hän ottaa kyllä sinuun jos on ottaakseen, mutta pointti lienee siinä, että huomaat 6 viikon aikana, että et kaipaa tuommoista miestä. Rakkaudessa ketään ei pidä jahdata.

Tai sitten huomaa vielä parin vuoden päästäkin kaipaavansa.

Vierailija
14/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kierrossa. Jos aidosti on susta kiinnostunut niin ei noin tekisi. Ei sun sitä täällä silloin tarvitsisi muuten kysyä. Tiedät sen myös itse. Eikun uutta matoa koukkuun vaan!

Vierailija
15/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tunne, että aina kun lähennymme, tai hän osoittaa lämpöä minua kohtaan, niin haluaa sen jälkeen jotenkin "rankaista" minua siitä, että otan tämän annettuna. Siis etten saisi olettaa mitään, vaikka hän itse olisi tunteensa

osoittanut.

Vierailija
16/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi aloitusta tuon rasittavan otsikon takia. En käsitä miksi joka ikiseen asiaan täytyy tunkea englantia, niin noloa.

Vierailija
17/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tunne, että aina kun lähennymme, tai hän osoittaa lämpöä minua kohtaan, niin haluaa sen jälkeen jotenkin "rankaista" minua siitä, että otan tämän annettuna. Siis etten saisi olettaa mitään, vaikka hän itse olisi tunteensa

osoittanut.

Mitä vttua 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
18/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut. Unohda.

Vierailija
19/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda moinen tyyppi. Oikeasti ihastunut ei pelaile. Saatat olla hänelle vaan varahenkilö. Aina kun löytää jonkun muun niin on viileä sinulle, mutta kun aina niin kiltisti jaksat ottaa yhteyttä niin suo sinulle vähän itseään.

Ei kannata. Jos toinen on oikeasti kiinnostunut, ei tee noin.

Vierailija
20/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hän on itsekin yhteydessä, mutta hänen käytöksensä vaan on niin kovin ailahtelevaa, etten ymmärrä, mikä on todellista ja mikä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi