Hot & cold -käytös, mitä tehdä?
Mitä tehdä tuntemani miehen kanssa, joka vuoroin lähestyy ja on lämmin viesteissään, ja sitten taas vetäytyy kauas, on välinpitämätön ja töykeäkin, etenkin jos olen häneen itse yhteydessä. Olemme tuntemisvaiheessa, ja tunteneet toisemme jo jonkin aikaa. Viikko sitten hän kertoi yhtäkkiä pitävänsä minusta kovasti, sitten muutama päivä myöhemmin, kun olin itse yhteydessä, sanoi ettei hänellä ole aikaa jutella töiden takia. Eikä ole palannut asiaan. Tuntuu uuvuttavalta, kun hänen käytöksensä vaihtelee niin kovasti, vuoroin innostun ja vuoroin petyn.
Kommentit (31)
No hei oikeesti. Tuohon on vain yksi vastaus ja se on täällä jo annettu. Ei ole riittävän kiinnostunut. Unohda koko juttu.
Joo, sen viestin jo ymmärsin ja neuvot ovat hyviä. Mutta haluan ymmärtää tuon käytöksen taustat, helpompi päästä eroon koko tyypistä niin.
Minulla ainakin aiheutti sen, että menin päästäni aika sekaisin (ei, ei tarvittu mitään aineita tai viinaa) ja yhtäkkiä tajusin itekin käyttäytyväni häntä kohtaa samalla tapaa.
Tietenkin olisi hyvä ottaa timeoutti ja selvittää onko kyseessä ihan normaali mielialan vaihtelu vai yliregoitko, oletko kenties ennen aina seurustellut unelmamiehiä tms. Tai tehdä vähän salapoliiisityötä, että onko oikeesti tällä hemmolla mt-ongelmia, käy myös ottamalla asian puheeksi herran kanssa. Että hei en ihan ymmärrä käytöstäsi. Älä syytä. Pyytääkö mies anteeksi, tai edes jollain tapaa viestittää empatiaa/sympatiaa sinun pettymystä kohtaan?
Hyviä neuvoja saat nyt eräältä joka tapasi näin käyttäytyvän miehen vasta 40+ ja menin AIVAN lukkoon ja sekaisin. Syy, taustalla pari vakavampaa suhdetta missä tällainen käytös, joka kovin normaalia on nykypäivänä, oli poikkeus. Juu ailahtelevuutta ja stuntteja esiintyi, mutta vain ns normaalin rajoissa. Siis, kukaanhan ei voi olla aina ihana ja hyvällä tuulella, ja työkiire + stressi voi olla faktaa.
Tämä minun tuntemani mies on ilmeisesti onnistunut muitten kohdalla, ja aluksi minunkin kohdalla siihen mihin edellä viitataan, että kävelet sitten kuin lasinsirpaleilla miellyttäksesi häntä lopun elämän. Palkkioksi tämä mies antaa "kilteille" tytöille esim matkoja. Joten minä pääsin vain Tallinnaan ja Tampereelle, mutta olen vapaa! Pitkän tauon jälkeen tapailen taas tätä tyyppiä mutta HYVIN varovaisesti ja vaakamamboiluun ei olla edetty. Enkä tiedä eteneekö.
Luuletko että ailahtelevaisuus jotenkin katoaa hänestä, kun se näin alussa tulee heti ilmi? Niin, ei. Jatka vain, jos haluat menettää itsetuntosi ja mielenterveytesi.
Mun käsittääkseni tämä mies käyttäytyy niinkuin naiset tyypillisesti tekee. Jotkut vaistonvaraisesti ja jotkut ihan tahallaan. Eli kuten yllä on monessa viestissä selitetty, nyt on vaan roolit toisin päin. Kokemuksesta tiedän että paskatestailijat ja etulyöntiaseman hakijat ovat tympeää seuraa ja heitä kannattaa välttää.
Varmaan pitää yhteyttä vain ajankuluksi silloin, kun hänelle sopii. Ei ole tosimielessä kiinnostunut. Unohda.
🇺🇦🇮🇱
Kannattaa lähteä eri suuntaan ja laittaa esto jolloin et tiedä onko hän ollut yhteydessä sinuun vai. Tällöin energiasi säästyy muihin asioihin. Syksyllä tein yhdelle tyypille noin ja oli oikea ratkaisu.
Hyviä kommentteja. Mietin, että palveleeko se, että hän yhtäkkiä kirjoitti ja kertoi pitävänsä minusta sitä, että pysyn kiinnostuneena ja kiinnittyneenä. Tai sitten joku toinen nainen oli antanut pakit ja muisti olemassaoloni.
Nostan. Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Ajatuksia tuosta, että kyseessä olisi manipulointi?