Koirat murisevat ja haukkuvat minulle
Olen miettinyt jos ne näkee demoneita ympärilläni.
Kommentit (8)
Jokin olemuksessasi on niiden mielestä uhkaavaa. Ehkä tapasi liikkua, ehkä jokin muu. Meillä kissat ulkoillessa suhtautuvat epäluuloisesti hitaasti, vaappuen tai hiipien tai muuten ei suoraviivaisesti etenevien ihmisiin. Reippaasti kävelevät tai juoksevat, suoraan liikkuvat tulkitaan luotettaviksi, ”hiipparit” uhkaaviksi, kun eihän niistä tiedä, koska hyökkäävät kimppuun. Tuntuvat myös aistivat, onko ihminen kissavihaaja vai kissojen ystävä, koska pihan pahinta eläinvihaaja-akkaa välttelevät ihan luonnostaan, vaikka muita naapureita menevät aina moikkaamaan.
Tai ehkä sussa on vaan jotain hyvin epämiellyttävää. Karttaako ihmiset sua ollenkaan?
Onko sun ulkonäössä tai pukeutumisessa jotain mistä vois johtua? Tai joku tuoksu/haju joka vois aiheuttaa tuon? Esim. tuuhea parta, tosi möreä ääni, omituiset vaatteet (esim tummat kaavut yms) voi olla ainakin joillekin koirille pelottava juttu jos ei oo tottunu.
Ei, koirat eivät ole mielisairaita sillä tavalla kuin osa ihmisistä ja kuvittele näkevänsä demoneja. :D
Ne varmaan säikähtää sitä heliumilla täytettyä pumpattavaa Barbaraa, jota raahaat aina mukanasi.
Joskus tuntuu, että vieraat koirat aistivat masennuksen ja ärisevät silloin kun on huono olo. Kun olen hyvällä päällä ei tule samaa reaktiota.
Olet kissa, hiivit hiljaa ja koira tulee yllätetyksi